Karty graficzne

Just Cause 3 na zintegrowanej grafice AMD

przeczytasz w 1 min.

Just Cause 3 ma swoje wymagania. Czy Radeon R7 zintegrowany z APU wystarczy do komfortowej gry?

Just Cause 3 to naprawdę fajnie zrealizowany sandbox, w którym możemy uskuteczniać niczym nieskrępowaną rozpierduchę. Chociaż gra nie wnosi nowej jakości w kwestii oprawy graficznej, to jednak ma swoje wymagania.

Postanowiliśmy sprawdzić, czy do płynnego działania gry wystarczy Radeon R7 zintegrowany z AMD A10-7870K. APU pracował z pamięciami 2400 MHz, dla pamięci graficznej przypisano 1 GB VRAM. 

Jak widać na powyższym materiale, w ustawieniach niskich i rozdzielczości Full HD można liczyć na 20-30 klatek na sekundę. Zmniejszając rozdzielczość do 1366 x 768 możemy liczyć na 30-40 klatek na sekundę. W obydwu przypadkach zdarzają się jednak spadki poniżej tych wartości.

Szału nie ma. Chyba już najwyższa pora na nową generację APU AMD ze znacznie wydajniejszą grafiką?

Źródło: informacja własna

Komentarze

12
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    head_charge
    5
    Sonda glupia, że aż strach się bać
    • avatar
      ALEKS_D_RAVEN
      1
      Czy sonda ma sens skoro wiemy, że następne są bristol ridge czyli excavatory z gcn 1.2? Czy mówimy o APU w 14 nm.
      • avatar
        baca130
        1
        Teraz każdą grę będą testować na integrach?
        • avatar
          rcicho
          0
          AMD nie może dawać naprawę mocnej grafiki do swoich APU. Nie dosyć że muszą to wszystko (CPU i GPU) zmiescić w malutkim układzie to nie może on znów wydzielać przesadnie dużo energii cieplnej, bo cięzko byłoby to schlodzić. W dodatku odbiłoby się to fatalnie na sprzedazy kart graficznych a to są duże zyski dla AMD.
          • avatar
            kokosnh
            -3
            Nowa generacja APU AMD
            Szklana kula mówi mi, że nowe APU AMD...

            Podniosą zegary o 50 MHz
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Na premierę ta gra potrafiła zeżreć 2GB vramu na mojej 270x. Co najlepsze, nieważne czy ustawiłeś wysokie czy niskie detale, 1080p czy 720p. Gra zacinała z powodu braku pamięci video za każdym razem. To już nawet Unity na low na premierę działało na 2GB karcie. Chciałem napisać, że mam nadzieję, że to naprawili, ale chcę zapomnieć o tej "grze" jak najszybciej.
              • avatar
                Snack3rS7X
                0
                Koszmarnie na low wygląda ta gra...