• benchmark.pl
  • Gry
  • Kolejna wpadka Eidosu związana z Tomb Raider Underworld
Gry

Kolejna wpadka Eidosu związana z Tomb Raider Underworld

Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
7 komentarzy Dyskutuj z nami

Jeszcze dobrze nie przebrzmiały echa wpadki Eidos’a z zakazem publikacji recenzji słabo oceniających najnowszą odsłonę przygód Lary Croft (o czym pisaliśmy parę dni temu), a  już nad twórcami nowego Tomb Raider'a znów zbierają się burzowe chmury. Dlaczego? Oto bowiem okazuje się,  że użytkownicy konsoli Nintendo Wii, którzy kupili grę w wersji na swoją platformę zgłaszają niecodzienne trudności uniemożliwiające jej ukończenie.

Spowodowane jest to błędem w samej strukturze gry, który powoduje, iż w lokacji Coastal Thailand nie pojawia się niezbędna dla dalszej możliwości zabawy dźwignia. Co ciekawe, jak donoszą sami gracze błąd ten pojawia się w zależności od wybranego sposobu przejścia tej lokacji i w przypadku jego wystąpienia nie ma na tą chwile innej możliwości jego obejścia niż rozpoczęcie gry od wcześniej zapisanego "stanu" (o ile takowy posiadacie). I chociaż jeden z członków forum Eidosa opublikował prawdopodobne rozwiązanie opisywanego problemu, to jednak dziwić może fakt,  że do tej pory nikt z twórców nowego Tomb Raider'a nie podjął się wydania jakiegokolwiek oświadczenia w tejże sprawie. Cóż, może nad Tomb Raider Underworld  ciąży jakieś fatum?

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Darkeners
    0
    To przypomina sytuacje z wersji Darkness czy jakoś tak, gdzie gra wyglądała jak PraBeta... lara nie miała animacji shotgana, wiec wygladało to tak, jakby nic nie trzymała w ręce.

    Szkoda, lubie Tomb Raidera jako grę zręcznościową i mam nadzieje na dalsze odsłony, bo w swojej klasie brak jej konkurencji.
  • avatar
    _nick_
    0
    To jak oni testy przeprowadzali? Testy na przechadzalnośc gry są najważniejsze i wszystkie takie kwiatki powinny być usuwane przed ukazaniem sie gry.
  • avatar
    deel77
    0
    Dziś produkcja gier jest prawie całkowicie zautomatyzowana i odbywa się podobnie jak produkcja aut na taśmie. Stąd drobne przeoczenie i mamy klopsa. Szkoda.
  • avatar
    nicrame
    0
    No coz, Lara sie buntuje, chce juz odpoczac, a oni jej nie daja :)