Mobile

OnePlus ceni standardy obsługi klienta

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
4 komentarze Dyskutuj z nami

Na chwilę obecną centra obsługi klienta to około 500 osób rozsianych po różnych miejscach świata.

Producenci bardzo często chwalą się możliwościami swoich smartfonów, ale tylko od święta decydują się na poruszanie aspektów związanych z szeroko pojętą obsługą klienta i serwisem. OnePlus zapewnia, iż przykłada do tego dużą wagę.

Przygotowujący się do premiery OnePlus 5 producent twierdzi, iż nigdy nie był tak pewny tego, że może zapewnić klientom najwyższe standardy. Na chwilę obecną centra obsługi klienta to około 500 osób rozsianych po różnych miejscach świata.

Niewiele? Warto przypomnieć, że początkowo sekcja ta liczyła 5 osób i mieściła się w jednym tylko miejscu. Było to w czasach premiery OnePlus One, co do którego zakładano sprzedaż na poziomie 10 000 egzemplarzy. Skończyło się natomiast na liczbie około 1,5 mln egzemplarzy.

Powyższe kwestie, a także kilka innych, omówiono na poniższym materiale wideo.


Źródło: OnePlus

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    5891michal
    3
    A ja niestety zaufałem samsungowi i kupiłem s8 plus. Teraz się bujam z różowym wyświetlaczem a samsung zamiata problem pod dywan twierdząc że to nie wada.
  • avatar
    Rafi2100
    1
    Coraz bardziej się cieszę, że wybrałem OP3 :)
  • avatar
    Q'bot
    0
    W Kaczogrodzie również jakieś punkty obsługi otwarli?