Gry komputerowe

Rise of the Tomb Raider - minimalne wymagania sprzętowe i screeny 4K

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
72 komentarze Dyskutuj z nami

Czy wasze komputery gotowe są na nowe przygody Lary?

Rise of the Tomb Raider

28 stycznia sięgnąć można będzie wreszcie po Rise of the Tomb Raider w wersji PC. Pytanie, czy wasze komputery są na to gotowe?

Opublikowane zostały właśnie minimalne wymagania sprzętowe gry, w związku z czym każdy może sobie na to pytanie odpowiedzieć. Nie jest chyba źle, a wielu ucieszy zapewne fakt, iż obejdzie się bez Windows 10, chociaż niektóre z przecieków sugerowały nieco inny scenariusz.

Minimalna konfiguracja sprzętowa dla Rise of the Tomb Raider:

  • OS: Windows 7 64-bit
  • procesor: Intel Core i3-2100 lub odpowiednik AMD
  • RAM: 6GB
  • karta graficzna: NVIDIA GTX 650 2GB lub AMD HD7770 2 GB
  • wolne miejsce na dysku twardym: 25 GB
  • DirectX: DirectX 11

Zapewne mocniejszego sprzętu potrzeba będzie do zabawy na wyższych ustawieniach, chociażby w 4K. Tutaj na szczegóły musimy jeszcze poczekać, chociaż już teraz rzucić możecie okiem na screeny w takiej właśnie rozdzielczości.

Rise of the Tomb Raider bohaterka

Rise of the Tomb Raider grobowiec

Rise of the Tomb Raider obóz

Rise of the Tomb Raider postać

Rise of the Tomb Raider skały

Źródło: dsogaming

Komentarze

72
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Dobrze że nie potrzeba Win 10, policzyli ile by stracili ograniczając się do najnowszego systemu, dobra Nasza
    :-)
    19
  • avatar
    Konto usunięte
    Pogromco idź się napij browarka to Ci się zwieraczek troszkę wyluzuję;)
    6
  • avatar
    -AKATSUKI-
    Grafa na PS4 bedzie okastrowana do maximum, za slabe bebechy dla konsolowych fujar..
    4
  • avatar
    tobexor
    czekam poprzednią cześć przeszedłem w niecałe 2 dni ciekawe ile ta mi zajmie mam nadzieje że cena na premierze nie będzie przesadzona
    3
  • avatar
    piotreeek
    Teraz czekamy na wypowiedzi znafców według których "tego 4K to w ogóle nie widać i na PS4 będzie wyglądac tak samo" :DDDDDDDDDDD
    3
  • avatar
    Konto usunięte
    Ale wiecie, że na PC i PS4 to będzie tylko port, a więc jedyny efekt jaki może być na plus to wyższe wygładzanie, więcej fps i większa rozdzielczość (jeśli komuś 1080p@30fps przeszkadza).
    2
  • avatar
    Next_Gen_1987
    Co z tego? Jak dla mnie wyższa wydajność (niż 30 klatek na konsolach), wyższe wygładzanie krawędzi, wsparcie dla 4k nawet jeśli tylko rozdzielczości to i tak dużo lepiej niż na konsolach, dodatkowo można włączyć zawsze aniso x16 a nie jak na konsolach przeważnie x4/x8. A kto wie może tryb DX12 faktycznie także będzie dostępny i jakość/wydajność będzie jeszcze ciut lepsza (i powinna, bo jak narazie to M$ jest w dziurze jeśli chodzi o ilość gier na DX12).
    1
  • avatar
    prime27pl
    Takie to 4K popularne jak i VR ...2400 obecnie cena...
    -1
  • avatar
    Badder
    Biedaki to tylko polaki
    -1
  • avatar
    prime27pl
    Trochę ostrzej jak na ONE bo to w końcu 4K ale tak różnic nie widać .Zobaczymy po premierze jak jest ze zmianami w grafice .
    -4
  • avatar
    Konto usunięte
    U4 nawet nie ma po co wychodzić. Nie dość, że Battlefront to teraz Tomb Raider gniecie na kolana graficznie.