Telefony

BadaOS: Asphalt 5 - wyścigi w wysokiej rozdzielczości

opublikowano przez Maksym Słomski w dniu 2010-12-13

Asphalt 5 to druga gra, która znalazła się wśród aplikacji, które chcemy wam polecić w cyklu z darmowymi programami dla systemu BadaOS. Naprawdę nie sposób jej pominąć, a powodów ku temu jest co najmniej kilka.

20 aplikacji do BadaOS:
»
Strona startowa
» freeTorch
» Google Translator
» Rock Nation
» Badapedia
» AccuWeather
» NapiPlayer
» Keep Fit
» BadaOSinfo
» NomZero
» MyTuner i Guitar Chords
» Collins Dictionary
» WaveCompressor
» EvMemo
» Asphalt 5
» WiFi Tracker
» bControl
» Slice-it!
» Infernus
» TouchRetouch
» WAMO Camera

Rzadko spotyka się gry na telefony komórkowe, których rozmiar przekraczałby kilkanaście megabajtów. Asphalt 5 niestety nie pobiorą osoby nie posiadające zewnętrznej karty pamięci. Instalator zajmuje bowiem aż 118 MB!

Zapytacie dlaczego gra jest taka olbrzymia. Spieszymy więc z informacją, że tekstury zostały wykonane w rozdzielczości HD dostosowanej do możliwości smartfonów z ekranami o rozdzielczośći 800 x 480 pikseli. Grafika niemal dorównuje komórkowej wersji NFS Shift, która niestety nie jest już udostępniana.

Samochodami sterujemy poprzez obracanie ekranem telefonu. Licencjonowanych wozów jest aż 30, więc nawet najwybredniejsi będą mieli w czym wybierać. Gracze mogą ścigać się na 12 trasach o bardzo zróżnicowanej scenerii. Dodając do tego 8 różnych trybów gry jednoosobowej oraz tryb multiplayer, otrzymujemy cały obraz najlepszej jak dotychczas gry wyścigowej na platformę Bada.



Pobierz: Asphalt 5

Rozmiar pliku: 0,68 MB


 

Źródło: SamsungApps

marketplace

Komentarze

20
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Mam to na SGS :). Graficznie poziom NFS Porsche :D
  • avatar
    genialna gra, prawie przeszedlem, tylko troche zle zoptymalizowana, potrafi przyciac czasami
  • avatar
    Instalator zajmuje bowiem aż 118 MB!
    Też mnie takie rzeczy jarały dopóki nie zobaczyłem że na iPhona instalki mogą mieć kilkaset megabajtów a nawet czasami przekroczyć 1GB. i nie zawsze Rozmiar = Jakość
    Zaloguj się
  • avatar
    "Zapytacie dlaczego gra jest taka olbrzymia. Spieszymy więc z informacją, że tekstury zostały wykonane w rozdzielczości HD dostosowanej do możliwości smartfonów z ekranami o rozdzielczośći 800 x 480 pikseli."

    To te tekstury mają 1280x720, czy 1920x1080? Maksym.. tylko nie Ty.
    Zaloguj się
  • avatar
    Grałem trochę na Samsungu Wave. Fajnie się gra. O wiele lepiej niż na softach. I jakość super.
  • avatar
    Opiszcie gre N.O.V.A na Wave :) Genialna
    Zaloguj się
  • avatar
    A ja polecam WildWest - gra po prostu zachwyca płynnością i estetyką, świetny jest też Slice-IT, dynamiczny TurboFly, PirateRaid, wciagajacy na cały dzien Empiredefense i jako ciekawostka, niesamowicie sprawnie działający BCControl :D Wszystko darmowe.
  • avatar
    Próbowałem grać na moim Anroidzie w parę ścigałek i absolutnie nie dociera do mnie sterowanie za pomocą akcelerometru.
    Ogólnie granie na ekranach dotykowych w większość gier to dla mnie nieporozumienie. Wyjątkiem są gry pokroju Angry Birds.
    Zaloguj się
  • avatar
    Gt Racing na iOS zajmuje około 1 GB. Ale to już jest raczej komórkowy "symulator", a nie arcade'owe wyścigi.