Na topie

Battlefield 1 dostanie tryb Hardcore

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Tryb Hardcore dedykowany będzie tym graczom, dla których rozgrywka jest lub wkrótce stanie się za mało wymagająca.

  • Battlefield 1 dostanie tryb Hardcore
A A

Zapewne nie brakuje tutaj graczy bawiących się przy Battlefield 1. Niedawna premiera gry nie oznacza, że ekipa DICE udaje się na wakacje. Wciąż rozwijać ma grę, czego jednym z efektów będzie tryb Hardcore.

Chyba nie trzeba tutaj szczególnie długich wyjaśnień. Tryb Hardcore dedykowany będzie tym graczom, dla których rozgrywka jest lub wkrótce stanie się za mało wymagająca.

Z ujawnionych informacji wynika, iż HUD zniknie całkowicie lub też ograniczony zostanie do absolutnego minimum. Poziom zdrowia pozostanie wprawdzie na poziomie 100%, ale wartość zadawanych przez przeciwników obrażeń zostanie podwojona.

Prace nad trybem potwierdził Ali Hassoon, jeden z pracowników studia DICE. Zapewne dopiero w chwili oficjalnego ogłoszenia poznamy datę debiutu tego elementu, niemniej spekuluje się, że nie trzeba będzie długo czekać.

Źródło: Battlefield, vgpwn

Odsłon: 6720 Skomentuj newsa
Komentarze

18

Udostępnij
  1. radex126
    Oceń komentarz:

    -11    

    Opublikowano: 2016-11-02 17:41

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    O TYM HARDCORE WIADOMO OD PARU DNI I JESZCZE JEDNO W GRUDNIU WYJDZIE NOWA MAPA

    Skomentuj

  2. rlistek
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2016-11-02 17:52

    Przecież tryb hardcore jest mniej wymagający, niż zwykły, przynajmniej tak było kiedyś, również w starych CoD (4, WaW). Zwiększone obrażenia broni powodują, że gra staje się właśnie łatwiejsza i bardziej losowa, bo odpada potrzeba na tracking czy recoil control i każdy może kogoś zabić randomowym dupszotem. Także tryb "hardcore" hardcorowy jest tylko z nazwy, bo tak naprawdę to bardziej tryb "handicap".

    Także słowa "za mało wymagająca" zmieniłbym tu raczej na:
    "Tryb Hardcore dedykowany będzie tym graczom, dla których rozgrywka jest [zbyt trudna]"

    Skomentuj Historia edycji

    1. TheEquinoxe
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2016-11-02 18:04

      O, w końcu ktoś kto mnie rozumie :D

      Skomentuj

    2. PL_SBX
      Oceń komentarz:

      11    

      Opublikowano: 2016-11-02 18:07

      Hę? To działa w dwie strony.

      Brak minimapy
      Brak wskaźnika aktualnego HP
      Brak celownika przy strzelaniu z biodra

      Tryb jest faktycznie trudniejszy i wymaga lepszego rozpoznania w terenie.

      Skomentuj

      1. TheEquinoxe
        Oceń komentarz:

        7    

        Opublikowano: 2016-11-02 18:49

        I brak killcama, który już totalnie powoduje, że 2/3 ludzi na serwerze siedzi gdzieś w krzakach ze snajpą i zabija Cie poprzez odstrzelenie małego palca u stopy.

        Jak pod wieloma względami zgadzam się, że HC jest trudniejszy i bardziej "realistyczny" to niestety zmniejszone hp żołnierzy (czy zwiększone obrażenia jak to ma być w jedynce) powoduje, że tryb ten staje się dla mnie o wiele łatwiejszy, bardziej irytujący a czasami wręcz niegrywalny.

        Skomentuj

        1. rlistek
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2016-11-02 19:00

          Ja się zgodzę, że jest bardziej realistyczny - w sensie bardziej immersyjny. Ale trudniejszy?... no proszę... litości panowie.

          Skomentuj

      2. rlistek
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2016-11-02 18:55

        Poważnie..

        - Wrogów na minimapie nie widzisz, a jeśli ich widzisz gdy strzelają, to też ich słyszysz, więc i tak wiesz gdzie są.
        - Po co ci wskaźnik hp jak umierasz na jedną kulkę, 2 z pistoletu? Poza tym i tak pewnie macie tam ten śmieszny czerwony ekran i dyszenie.
        - Nie wiem jak wygląda strzelanie z biodra w B1, ale z doświadczenia z podobnymi grami w przeszłości to i tak recoil masz przy tym na pół ekranu, więc po co ci ten celownik jak i tak odwalasz spray&pray? Poza tym nie wiesz gdzie masz mniej więcej środek monitora?

        Z tego co ty piszesz to "trudniejszy" ten hardcore to może być tylko na jakimś ekstremalnie niskim elo, gdzie ludzie mają problemy z odnalezieniem się na mapie. Lel

        Skomentuj

          1. rlistek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-03 18:04

            Jeśli ktoś strzela do ciebie z daleka to i tak z minimapy nie wyczytasz jego dokładnej pozycji. Wiesz za to w jakim obszarze typ jest - czyli to samo co jesteś w stanie odczytać z informacji dźwiękowych. Poza tym, odrywanie wzroku by spojrzeć na minimapę działa przeciwko tobie. Znam ludzi którzy nawet killfeed wyłączają, żeby wzroku nie odrywać (imo przesada).

            Co do wskaźnika naboi - przeładowujesz zawsze, po każdej zakończonej walce, więc do każdej kolejnej podchodzisz z pełnym magazynkiem. Martwisz się, że dźwięk przeładowania zdradzi twoją pozycję jak sekundę wcześniej wpakowałeś w typa pół serii z automatu? Poważnie... przykład wyssany z palca.

            "Musisz wiedzieć dokładnie" jak celownik przy strzelaniu z biodra i tak jest na pół ekranu i pociski lecą randomowo w tym obszarze? Co chcesz tu wiedzieć dokładnie? Poza tym, spray&pray rzadko jest optymalnym rozwiązaniem. Jak już (na bardzo bliskich dystansach) to zaczynasz strzelać z biodra i od razu płynnie przechodzisz w ironsight.

            Skomentuj Historia edycji

      3. maker
        Oceń komentarz:

        6    

        Opublikowano: 2016-11-03 09:52

        Tak nie do końca bo cechy charakterystyczne trybu to:
        - Brak minimapy
        - Brak spotów
        - Brak auto regeneracji zdrowia dla piechoty
        - Brak auto naprawy dla pojazdów
        - Zaniżone życie ze 100% do 60% (przez co wydaje się, że są zwiększone obrażenia broni, ale tak naprawdę tutaj nie ma żadnych zmian ;))
        - Brak "friendly fire"
        - Brak zewnętrznej kamery lub kamery z trzeciej osoby jak kto woli ;)
        - Brak poziomu amunicji oraz życia

        Także jeżeli ktoś twierdzi, że hardcore jest prostszy od normal to nie wiem czy kiedykolwiek grał w trybie hardcore ;)

        Skomentuj Historia edycji

    3. pietroPL
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-11-02 21:02

      Ciekawe czy będzie friendly fire- dla mnie w trybie hardcore (a przynajmniej w BF 3 i 4) to wprowadzenie friendly fire najbardziej wpływało na rozgrywkę

      Skomentuj

    4. pietroPL
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-11-02 21:02

      ups

      Skomentuj Historia edycji

    5. pietroPL
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-11-02 21:02

      ups2

      Skomentuj Historia edycji

      1. rlistek
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2016-11-03 17:52

        I o tym właśnie mówię. Umiejętność celowania to nie jest pierwszy strzał (który jest banalnie prosty) a kontrola kolejnych. Nie bez powodu w dobrze zbalansowanej grze, jak jesteś noobem i strzelasz w plecy dobremu graczowi, to ten zdąży się obrócić o 180 i zabić ciebie. W tym śmiesznym trybie hardcore zabijasz każdego, bo trzeba być niepełnosprawnym, żeby pierwszego strzału nie trafić.
        Battlefieldy to wciąż arkadowe gry, nie symulatory. Wyobraź sobie jak by wyglądał taki quake (gra w którą ZAWSZE wygrywa lepszy), gdzie masz max 50hp (czy też bronie 2x mocniejsze, generalnie to samo). Podpowiem - randomfest.

        Doskonale pamiętam kiedy tryb hardcore zaczął się w grach pojawiać i też po co. Jako opcja dla osób, które w większości biegały z panzerfaustami czy granatnikami, bo nie były w stanie inaczej nikogo zabić. Gdy wszystkie szanujące się serwery blokowały te bronie, typki nie miały gdzie grać. Dla nich właśnie stworzono ten tryb "hardcore" (lmao name).

        Co mnie jeszcze bardzo śmieszy to naiwne twierdzenie i łechtanie sobie ego przez takich typków, że wszechobecna kamperiada i łażenie na kucaka ma cokolwiek wspólnego z "taktycznością". Zresztą nawet samo to, że wszystko dzieje się 10 razy wolniej świadczy o tym, że ten tryb jest mniej wymagający.

        Nie mam nic przeciwko ludziom, którzy sobie w to grają, bo gry to zabawa. Ale jak czytam takie brednie, że ktoś śmie ten handicap nazywać "bardziej wymagającym", to nie mogę przejść obojętnie.

        Skomentuj

    6. marcooprodigy
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2016-11-04 08:13

      A poza Tobą wszyscy w domu zdrowi? Nie wypowiadaj się na temat w którym nic nie wiesz bo tylko się błaźnisz. Pozdrawiam

      Skomentuj

      1. rlistek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-11-04 15:57

        A cos merytorycznego na ten temat do powiedzenia masz, czy mamy uznac, ze to jednak ty nie masz pojecia o czym chcesz sie wypowiedziec i tak tylko rzucasz sobie niesmiesznymi odzywkami, he?

        Skomentuj

  3. mutissj
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2016-11-02 18:21

    W sumie dobra wiadomość bo nie będzie irytująco dużo znaczków na mapie

    Skomentuj

  4. rejsman
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-11-03 20:23

    Ja przez tryb gry hardcore rozumiem coś zupełnie trudnego. Dużo bardziej niż normalny poziom rozgrywki więc to przeciwników powinno być więcej i to oni powinni więcej obrażeń zadawać.

    Skomentuj

  5. kristof080
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-11-05 07:30

    W I Wojnie Swiatowej od randomowych strzalow ginelo pewnie 75% zolnierzy. To teraz bedzie bardziej realnie.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!