• benchmark.pl
  • Gry
  • Call of Duty: World at War (PC) – oficjalne wymagania sprzętowe
Gry

Call of Duty: World at War (PC) – oficjalne wymagania sprzętowe

przeczytasz w 1 min.

Firma Treyarch odpowiedzialna za produkcje najnowszej odsłony serii Call of Duty pod tytułem World at War opublikowała dziś minimalne wymagania sprzętowe tejże gry. Przedstawiona specyfikacja, którą prezentujemy poniżej wydaje się być raczej skromna, choć warto zwrócić uwagę, że od czasu znakomitej „czwórki” Call of Duty stał się bardziej łakomy na moc procesora (poprzednio „wystarczało” AMD 64 2800+ lub Intel Pentium 4 2,4Ghz).

  • Procesor:  AMD 64 3200+, Intel Pentium 4 3.0GHz + lub lepszy
  • Pamięć RAM: 512MB (dla Windows XP) lub 1GB (dla Windows Vista)
  • Karta graficzna: Nvidia 6600GT, ATI Radeon 1600XT lub lepsza (wymagana obsługa Shader 3.0 lub wyżej)
  • Pamięć karty graficznej: 256MB
  • Dysk twardy: 8GB

Według zapewnień twórców i koncernu Activision Call of Duty: World at War ma pojawić się pod koniec bieżącego roku.

Komentarze

9
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dante
    0
    Chyba mam jakieś Déjà vu ...
    • avatar
      darek11
      0
      "choć warto zwrócić uwagę, że od czasu znakomitej „czwórki” Call of Duty stał się bardziej łakomy na moc procesora " no chyba nie bedzie zmniejszal i nie zejdzie do Pentium III. Wedlug mnie to i tak sa male.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        super ! :-) COD jak zwykle pelna klasa , super optymalizacja .
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Ludzie te gry są tak naprawde konwersją z konsol! Nic dziwnego że nie ma dużych wymagań. W takim PS3 czy ixie macie odpowiedniki Radka1950 oraz Nvidi7950.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Zle sie wyrazilem. Te gry sa w pierwszej kolejnosci robione z uwzglednieniem wydajnosci ukladow graficznych w Xie czy ps3. Wydajnosciowo te uklady sa bardzo zblizone do Radka1950 oraz Nvidi7950 czyli nic dziwnego ze na moim R1950PRO gralem w 1280x800 bezstresowo (25-30fps max detal) w kazda gre "konsolowa" (GRID,VEGAS 2, ASSASIN CREED,Gears OF WAR,KANE AND LYNCH...) Crysis to juz inna bajka bo gra byla robiona najpierw pod PC.

            DAWIDDVD emulacja to nie to samo co konwersja! Nie przesadzaj z ta jakoscia gier na konsole. GTAIV na moim PS3 chrupie strasznie jak gliny gonia. Zas sama rozdzielczosc jest nawet mniejsza niz 720p (Halo3 (X360) , Haze (PS3) , GTAIV (PS3) GT5 ma 1080p ale niestety kosztem biednego otoczenia (plaska trawa, drzewa w stylu dwie tekstury na krzyz) Cos za cos :(
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              to wy chyba nie przyglądaliście się tym gra na dobrym sprzęcie.
              i nie widzicie ile detali jest po obcinanych w tych tytułach. ile razy rozmawiam z etuzjasta konsol to mowi mi jak to grafa jest super w konsolach. jest niezłą ale dla mnie jest syntetyczna i cukerkowa, a w dodatku programiści dokładnie wiedza pod co piszą grę.
              no i liczę ze w sieci będzie równie dobra jak poprzednik.