Gry

Konsole priorytetem Cyberpunk 2077

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2019-07-14

Trudno stwierdzić jednoznacznie, co będzie największym atutem Cyberpunk 2077. Zapowiedzi dają nadzieję, że ich lista będzie bardzo długa. Z dużym prawdopodobieństwem znajdzie się na niej oprawa graficzna, której temat właśnie wywołano.

Zastanawiacie się, którą platformę wybrać, by cieszyć się pełnią piękna Cyberpunk 2077? Wedle twórców nie ma to większego znaczenia, ponieważ gra na każdej wyglądać ma niesamowicie. Alvin Liu ze studia CD Projekt RED akcentuje przy tym dwie istotne kwestie.

Jak zapewnia, w przypadku Cyberpunk 2077 priorytetem są konsole. Nie powinno to dziwić z racji zainteresowania, jakie gra budzi na ważnym dla polskiego producenta rynku amerykańskim. Preferujący PC mogą być jednak spokojni, ponieważ w przypadku dysponowania odpowiednio wydajnym sprzętem otrzymają najwięcej efektów cieszących oko. Jakiś czas temu prezentowaliśmy konfigurację, na której prezentowano Cyberpunk 2077 na E3 2019. W przypadku konsol Xbox One X i PlayStation 4 Pro (i oczywiście PC) gracze mają cieszyć się rozdzielczością 4K.

„W rzeczywistości konsole to dla nas platformy priorytetowe i gra wygląda na nich niesamowicie. Oczywiście, jeśli wydałeś 2000 dolarów na zbudowanie komputera PC, to będzie wyglądać jeszcze lepiej. Można być jednak spokojnym, grafika jest niesamowita i konsolach i na komputerach PC klasy low-end.”

Poza tym ujawniono, że w Cyberpunk 2077 pojawi się opcja, która powinna spodobać się fanom serii GTA. Od dawna wiadomo, iż możliwe będzie tutaj poruszanie się nie tylko piechotą, ale i przy pomocy pojazdów. Co w przypadku chęci posiadania kilku samochodów czy motocykli? Okazuje się, że możliwe będzie posiadanie garażu. Co więcej, w samochodach znajdą się radia z kilkoma stacjami muzycznymi. A o warstwie dźwiękowej gry pisaliśmy nieco szerzej już wcześniej.

Ostatnia ze spraw poruszanych w ostatnich dniach to budynki i możliwości ich eksploracji. Potwierdzono wcześniejsze wzmianki, gracze nie będą skazani na poruszanie się jedynie po ulicach. Nie znaczy to jednak, że da się wejść do każdego budynku. Te otwarte (także wielopiętrowe) mają być jednak czymś więcej niż pustymi pomieszczeniami.

Cyberpunk 2077 ma zadebiutować 16 kwietnia 2020 roku.

Źródło: wccftech, Cyberpunk 2077

marketplace

Komentarze

23
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Ta strona sie zamienila w smietnik i kryptoreklamy oraz uzytkownicy ponizej krytyki, same klotnie i spam. Do tego newsy opoznione tydzien w tydzien. R.I.P benchmark 2009-2010
  • avatar
    fajna ta strona, usuwanie komentarzy idzie wam dobrze
    Zaloguj się
  • avatar
    Hmm, czemu czuję że na PC po prostu będzie można podbić rozdzielczosc i gra pojdzie w 60fps w przypadku posiadania mocnego sprzętu ale nic więcej nie pojawi się w oprawie graficznej?

    Ogolnie nie uważam tego za mankament ale tak przeczuwam.

    To że redzi skupią się na konsolach było już jasne po W3 i po tym jak został przyjęty przez zachodni rynek. U nas w kraju tez wiecej ludzi zaczyna posiadac konsole wiec nie ma co narzekac.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ale dlaczego!? Przecież konsole nie obsługują RT... A mogła to być całkiem fajna gra na PC, a konsolety znowu psują całą zabawę... Jeszcze niech napiszą, że zrobią badziewny interfejs rodem z podstawowego Skyrima, autoaiming / targeting helper bo pady, widok zza pleców, doładowanie tekstur po przejściu przez ulicę itd. itp...
    Zaloguj się
  • avatar
    Priorytetem konsole.. aha, czyli powtórka z Watch dogs bo przecież zbyt piękna grafika zmiecie konsole w pył więc trzeba będzie okroić grafikę do poziomu MineCrafta. Bo konsolowcy będą smutni ze ich gra kosztująca 2/3 razy więcej wygląda 2/3 razy gorzej niż na PCetach - znaczy no teraz już wiadomo że nie będą smutni.
  • avatar
    Kolejna gra, która graficznie na PC rozgniecie konsolowe exy.
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    Skoro priorytetowo traktuja konsole to gracze PC priorytetowo potraktuja pirata albo i calkowicie odpuszcza ta kaszanke na ktora sie tu zanosi. Grafika chca mydlic ludziom oczy, a w tych czasach nie to jest najwazniejsze do zbudowania AMBITNEJ gry (bo przeciez oni twierdza, ze ich gry sa ambitne i nie sa grami dla idiotow, really?). Gra krojona pod konsole i amerykanow oznacza, ze bedzie uproszczona do granic absurdu praktycznie pod kazdym wzgledem i otrzymamy kolejnego samograja wymagajacego minimum 50 IQ do ukonczenia.