Gry komputerowe

Need for Speed nadjedzie na PC w marcu

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2016-02-11

Gracze komputerowi muszą znacznie dłużej czekać na swoją wersję nowego NFS-a. Firma EA chce im to jednak wynagrodzić.

NFS PC

Najnowsza, nieobdarzona żadnym podtytułem odsłona serii Need for Speed od listopada dostępna jest już na konsolach PlayStation 4Xbox One. Firma EA oficjalnie zapowiedziała, kiedy do zabawy przyłączyć będą mogli się pecetowcy.

Need for Speed na PC zaoferować ma wszystko to, co edycje konsolowe, a nawet więcej. Gracze komputerowi musieli czekać na te wyścigi nieco dłużej i EA zamierza to zrekompensować. W jaki sposób? Wprowadzając kilka nowości.

Pecetowe Need for Speed to przede wszystkim odblokowana liczba klatek na sekundę oraz utlrawysoka rozdzielczość (4K). Jeśli zaś mowa o samej mechanice rozgrywki, pecetowcy będą mogli używać ręcznej skrzyni biegów. Tutaj warto też wspomnieć o obsłudze kierownic Logitech, Thrustmaster i Fanatec.

NFS PC Lambo

Wersja pecetowa to także wszystkie wydane do tej pory łatki, jak również obie aktualizacje, czyli Icons i Legends. Nadchodzące rozszerzenie Showcase też pojawi się na komputerach osobistych.

Premiera gry Need for Speed na PC odbędzie się 17 marca 2016 roku.

Do premiery pozostało zatem już naprawdę niedużo czasu. Co więcej, jeśli jesteście subskrybentami programu Origin Access (o którym więcej przeczytacie w tym newsie), to dostęp do nowego Need for Speeda otrzymacie tydzień wcześniej – 10 marca.

NFS PC tył

„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak dobrze prezentuje się gra i wiemy, że wielu z was uważa podobnie. Bardzo cieszy nas możliwość zaprezentowania gry z wysoką liczbą klatek na sekundę. Dodatkowy czas pozwolił nam upewnić się, że gra dostarczy niezapomnianych przeżyć użytkownikom komputerów PC” – mówią twórcy.

Zapowiedzi towarzyszy też świeżutki zwiastun przybliżający najważniejsze nowości oraz przedstawiający fragmenty rzeczywistej rozgrywki z pecetowej wersji gry Need for Speed. Możecie go obejrzeć poniżej:

Konsolowa wersja gry Need for Speed zrobiła na nas całkiem niezłe wrażenie. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, sprawdźcie, co napisał o niej Michał w swojej recenzji.

Źródło: EA Polska

marketplace

Komentarze

20
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Autora "dzieła" na zdjęciu nr 2 powinno się postawić przed jakiś międzynarodowy trybunał za zbrodnię przeciwko motoryzacji ;) .
    Zaloguj się
  • avatar
    Kawałek ze zwiastuna zobowiązuje :)
  • avatar
    ktoś wie czy obsłuży Logitech Formula EX ?
    ps. Zajebista kiera jak za tą cenę
  • avatar
    Nie ma to jak chwalić się odblokowanymi fps i obsługą kontrolerów. No na prawdę...po rękach ich całować...
    Zaloguj się
  • avatar
    Patrzcie EA chce nam dać DARMOWE AKTUALIZACJE !
    Patrzcie EA chce nam dać 4k + audio w bezstratnej jakości !
    Patrzcie EA chce nam dać MOŻLIWOŚĆ obsługiwania KONTROLERÓW!

    Jak patrze na ten filmik to wydaje mi się że chce mnie zarazem ugłupić i zdenerwować. Co jak co ale z aktualizacjami przesadzili. Może jeszcze będę im płacił za to, że gre naprawili w danym patchu ?
    Zaloguj się
  • avatar
    Tutaj warto też wspomnieć o obsłudze kierownic Logitech, Thrustmaster i Fanatec.

    na to czekałem... ale dobrze mieć konsole i PC ; ) = )
    Zaloguj się
  • avatar
    Fizyka pojazdu, dała turbo i wyleciała oknem.
  • avatar
    Trochę beka z tego zwiastuna szczerze mówiąc. Chwalą się, że posiadają odblokowaną liczbę klatek, SERIO? Do 60 gra będzie pewnie działać, po 60 fizyka pójdzie w las i będziemy mieli Rivals all over again. Chwalenie się czymś co powinno być standardem (i w wielu grach jest)? Ale jeszcze większą bekę mam z zapowiedzi MANUALNEJ SKRZYNI BIEGÓW. Poważnie to ma być jakiś niesamowity ficzer? Mówimy tu o samochodówce. To tak jakby twórca chwalił się, że w jego grze/strzelance będzie można przeładowywać broń. Serio EA? Poza tym nie widzę sensu w obsłudze kierownic. Primo - brak widoku z kokpitu. Sam posiadam kierę i po prostu nie umiem jeździć na innym widoku niż z kokpitu. Kierownica+3 osoba to nieporozumienie. Secundo - model jazdy to parodia fizyki i kierownica raczej nie będzie wygodnym kontrolerem w takiej grze. Dodali obsługę kierownic, które pokazują swoją siłę dopiero w symulatorach. Na co komu 900 stopni obrotu w grze, w której driftujesz przy 200 km/h?
  • avatar
    Posiadając wiedzę o tej grze z wersji konsolowej- Nie gra się w to zbyt przyjemnie (póki nie zmodujemy tego okropnego handling'u)
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Blachy się cieszą a wcześniej ale gówniany NFS hahaha
  • avatar
    Kolejny Need For Shit.
  • avatar
    Gra dobra.. ale ma jeden wielki minus. Za szybko dochodzimy do auta ktore nie ma sobie rownych.. kilka godzin gry i stac nas na przykladowo ferrari ktorym mozna do konca gry jezdzic i ktorym da sie ja ukonczyc z palcem w tylku. Wyporzyczylem na ps4 na 14 dni ta gre po 6 dniach mialem ja za soba z 90%.. a gralem z 3h dziennie wiec dla mnie lipa za szybko potem juz nuda i nie ma sensu walkowania ciagle tych samych wyscigow
  • avatar
    Ja ostatnio pogrywam w NFS z 1995 roku w DOSBOX, czyli pierwsza część całej serii. Można nawet się poscigac z kolegą emulując nullmodem przez TCP/IP, DOSBOX ma to wbudowane. Wspomnienia powracają :)