Na topie

OnePlus 6T McLaren Edition zaprezentowany - 10 GB RAM i podrasowany wygląd

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Smartfony

Kategoria: Mobile Telefony Smartfony Tematyka: Chińskie telefony Producenci: OnePlus

Jak sugeruje nazwa, mamy tutaj nawiązania do sportowych samochodów McLaren. Również OnePlus 6T McLaren Edition ma być przede wszystkim szybki.

  • OnePlus 6T McLaren Edition zaprezentowany - 10 GB RAM i podrasowany wygląd
A A

Zgodnie z zapowiedziami, oficjalnej prezentacji doczekał się nowy wariant smartfona OnePlus 6T. Co będzie miał do zaoferowania OnePlus 6T McLaren Edition?

Jak sugeruje nazwa, mamy tutaj nawiązania do sportowych samochodów McLaren. Względem oryginału podrasowano stylistykę, na obudowie znalazł się wzór inspirowany włóknem szklanym, dodano pomarańczowe akcenty oraz samo logo McLaren. Można spodziewać się też tematycznych motywów i dodatkowych animacji w oprogramowaniu.

Jeśli chodzi o specyfikację, producent ograniczył się do dwóch, ale istotnych korekt. OnePlus 6T McLaren Edition będzie dysponował aż 10 GB pamięci RAM oraz niezwykle szybkim ładowaniem baterii - Warp Charge 30. Już po 20 minutach ładowania bateria powinna być napełniona w 50%.

OnePlus 6T McLaren Edition

Specyfikacja techniczna OnePlus 6T McLaren Edition:

  • Android 9.0 Pie z OxygenOS
  • 6.41-calowy ekran Optic AMOLED, 19.5:9, 2340 x 1080 pikseli
  • ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 845
  • 10 GB RAM
  • 256 GB pamięci wewnętrznej
  • kamera główna 16 Mpix Sony IMX 519 + 20 Mpix Sony IMX 376K, kamera przednia 16 Mpix Sony IMX 371
  • Bluetooth 5.0, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, NFC, LTE
  • dual SIM
  • bateria 3700 mAh
  • wymiary 157.5 x 74.8 x 8.2 mm

Sprzedaż OnePlus 6T McLaren Edition rozpocznie się już 13 grudnia. Smartfon oferowany będzie w cenie 699 euro. Zainteresowani otrzymają tylko jeden wariant, z wspominanymi 10 GB RAM i 256 GB pamięci wewnętrznej.


Źródło: OnePlus

Odsłon: 3988 Skomentuj newsa
Komentarze

8

Udostępnij

Smartfony w marketplace

  1. Kris1
    Oceń komentarz:

    -6    

    Opublikowano: 2018-12-11 18:55

    Za duży ekran :( niestety

    Skomentuj

  2. awesome1337
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2018-12-11 18:58

    pamietam jak one+ miał nie wydawać kasy na marketing żeby zachować niskie ceny

    Skomentuj

    1. Rebelmind
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-12-11 19:37

      Porównał sobie cenę Op6T McLaren Ed do Huawei Mate 20 RS Porsche Design to wrócimy do dyskusji ;)

      Skomentuj

      1. awesome1337
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-12-11 22:09

        mówie o cenie standardowej edycji I o tym ile kasy wydali na tą kampanie

        Skomentuj

    2. hoser1989
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-12-12 08:00

      Bez odpowiedniego marketingu nie ma odpowiedniej sprzedazy. Ograniczenie kosztów polega na tym, ze OnePlus zyje tylko w internecie, zadnego salonu czy wyspy w sklepie nie uswiadczysz...

      Skomentuj

    3. JanuszJestem
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-12-12 10:00

      Załóż swoją firmę to zobaczysz na ile takie deklaracje się sprawdzają w rzeczywistym świecie. Mówienie o tym, że nie będą prowadzić wielkich kampanii był kampanią samą w sobie. Jak widać łyknąłeś reklamę. No ale nie oszukujmy się, nie mogliby sobie pozwolić na gonienie liderów branży bez marketingu, dzięki któremu mogą liczyć na większy zysk. A dzięki zyskom są w stanie konkurować z największymi graczami.

      Skomentuj

      1. awesome1337
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-12-12 16:00

        ja to dobrze rozumiem tylko dla mnie stracili tym na atrakcyjności
        nie musieli gonić liderów gdy trzymali by się takiego schematu jak z pierwszych 2-3 one+

        kiedyś właśnie mieli naprawdę tanie fony w dobrej jakości nawet jeżeli wyraźnie słabsze od topowych produktów konkurencji, to ich wyróżniało
        wiedziałem ze jak ktos szuka dobrego taniego urządzenia to mogę polecić one+

        a w tym momencie oferują takiego samego flagshipa w cenie około 700 euro co każda inna firma na rynku
        imo nie wyróżniają się niczym i jak już mam wydać tyle kasy na telefon to wolę samsunga

        wiadomo ze zyski z tego mają większą ale we mnie stracili potencjalnego klienta

        Skomentuj

        1. JanuszJestem
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2018-12-12 16:09

          Wiesz, ciężko się utrzymać w takiej niszy jak oni zapowiadali. Zbyt ryzykowne. A pieniędzy na rozwój potrzeba. Za coś te nowe patenty trzeba opracowywać bądź wykupować istniejące. Do niczego by nie doszli a ich telefony z każdym następnym byłby coraz gorsze. Pamiętaj, że na rynku jesteś tak dobry jak twój ostatni produkt.

          Trudno, stracili jednego, zyskali setki innych.

          Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!