Gry

Ostateczne wymagania sprzętowe Call of Duty: WWII

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2017-10-30

Sledgehammer Games przedstawiło konfiguracje sprzętowe, które pozwolą na zabawę z nową odsłoną Call of Duty.

Już za kilka dni premiera Call of Duty: WWII. Najwyższa pora dowiedzieć się zatem, jakiego komputera potrzeba będzie do komfortowej zabawy.

Pewne wyobrażenie w tej kwestii mamy od pewnego czasu. Przy okazji beta testów twórcy opublikowali wstępne wymagania sprzętowe, które teraz zostały odrobinę skorygowane, a przede wszystkim uzupełnione.

Minimalna konfiguracja sprzętowa:

  • Windows 7 (64-bit)
  • procesor: Intel Core i3 3225 3.3 GHz / AMD Ryzen 5 1400
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 660 2 GB / GTX 1050 lub ATI Radeon HD 7850 2GB / AMD RX 550
  • DirectX: 11.0
  • 90 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Zalecana konfiguracja sprzętowa:

  • procesor: Intel Core i5-2400 / AMD Ryzen R5 1600X
  • 12 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 970 / GTX 1060 6GB lub AMD Radeon R9 390 / AMD RX 580
  • DirectX: 11.0
  • 90 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Call of Duty: WWII

Jednocześnie twórcy zapowiedzieli, że beta testy pozwoliły im nie tylko poprawić płynność działania gry, ale także nanieść kilka poprawek, o które prosili gracze.

Call of Duty: WWII zadebiutuje 3 listopada. Gra dostępna będzie nie tylko na PC, ale również na konsolach Xbox One i PlayStation 4.

Źródło: Steam

marketplace

Komentarze

7
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Szkoda tylko że ta gra to kolejny kotlet :/
  • avatar
    Grałem w bete, silnik gry w końcu wydaję się być inny,

    nawet fajna grafika, jest duży narzut na kartę graficzną, a mniej na procesor, dlatego takiego wymagania dali.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ludzie jeżeli żyjecie w swoim własnym świecie to po co Wam ładniej wyglądające gry gdy wychodzi coś takiego gdzie tylko dają w wyższej rozdzielczości tekstury i miejsce na DYSKU w gigabajtach jest już prawie w trzy cyfrowej liczbie to jak wy zaczniecie narzekać jak w końcu zaczną wychodzić prawdziwe perełki graficzne to co wy poczniecie jak będą zajmować już w trzeciej setce gigabajtów miejsca na dysku.
    Normalnie tragedia bo gry zajmują co raz więcej miejsca mimo ,że graficznie jesteśmy jeszcze w 2012roku.
  • avatar
    A na PS4 Pro 4K@60fps pierdnięciem co nie?
    Hehehe.