• benchmark.pl
  • Gry
  • Project Cars nawet na konsolach zaoferuje opcje graficzne - wideo
Gry

Project Cars nawet na konsolach zaoferuje opcje graficzne - wideo

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2015-04-28

Okazuje się, że Slightly Mad Studios przewiduje możliwość zmiany opcji graficznych nie tylko na PC.

Project Cars gra

Project Cars to tytuł, który wyróżniać ma się między innymi najwyższej jakości oprawą graficzną. Zapowiedzi te dotyczą również wersji konsolowych i to właśnie na nich koncentruje się najnowszy materiał wideo.

Okazuje się bowiem, że Slightly Mad Studios przewiduje możliwość zmiany opcji graficznych nie tylko na PC, ale również na konsolach, a to z pewnością nie zdarza sie często. Będzie ich wprawdzie nieco mniej, ale i tak zasługuje to na uwagę i nie zabraknie zapewne osób, które z dostępnych opcji skorzystają.

Nie będzie miało to, a przynajmniej mieć nie powinno, wpływu na wydajność, ponieważ wypadałoby, aby w każdym przypadku Project Cars działało płynnie. Chodzi raczej o to, aby właściciele PlayStation 4 i Xbox One mogli zrezygnować z efektów, które z różnych powodów nie przypadły im do gustu.

Jak wypadać będzie to w praktyce? Mały przedsmak mamy już dziś. Rzućcie okiem na poniższy materiał wideo.


Przypominamy, iż premiera Project Cars odbędzie się 8 maja. W tym dniu gra pojawi się nie tylko na PlayStation 4 i Xbox One, ale także na PC.

Źródło: youtube, gamespot

marketplace

Komentarze

38
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konsole oparte na X86 z możliwością zmiany ustawień grafiki.
    Toż to mała rewolucja.

    Bardzo dobrze. Przynajmniej konsolowcy mogą wybierać, porównywać i precyzyjniej określić swoje gusta względem jakości wrażeń. A każda funkcja silnika graficznego ma wpływ na wydajność.


    BTW.
    Ciekawe kiedy wyjdzie pierwszy zestaw 'PS4 OC kit' do podkręcania APU oraz autorskie chłodzenie ThermalRight z rurkami cieplnymi i sporym radiatorem wychodzącym z konsoli ;)
  • avatar
    Według mnie na konsolach powinna być możliwość wyboru ustawień 720p/60fps i 1080/30fps wtedy każdy byłby zadowolony. W tego typu grze wolałbym mieć 60fps i wyłączone wszystkie fajerwerki graficzne. Na szczęście mam PC'ta
    Zaloguj się
    16
  • avatar
    Czyli gracze na konsoli będą wybierać pomiędzy low i ultra low? ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    Niby fajna opcja ale oby nie poszło w kierunku zmian ustawień w celu płynniejszej rozgrywki bo nie po to kupuje sie konsole żeby kombinowac z suwakami .
  • avatar
    Gra widmo ;)
  • avatar
    Wydajność 720p/60 nie jest równa 1080p/30!
    Zaloguj się
  • avatar
    Gdyby nie DriveClub to pewnie bym się skusił. Fajny pomysł z tymi opcjami.
    Zaloguj się
  • avatar
    Po obejrzeniu filmiku wpadłem na fajny pomysł, twórcy gry mogli by zaimplementować ściąganie reklam z internetu przy włączaniu gry i w ten sposób na tych pustych banerach w grze pojawiałyby się aktualne reklamy sponsorów gry :), a nie jak to często bywa jakiś sponsor sprzed xx lat albo co gorsza wymyślone na siłę reklamy nie reklamujące niczego. Taki trochę nowy sposób na dodatkowy zarobek dla studia a gracze i tak by za bardzo nie ucierpieli na tym rozwiązaniu :) [ściągniecie paczki paru MB dodatkowych co aktualizacją z nowym skinem banerów reklamowych]. Jest tylko ryzyko że twórcy by zbyt dobry interes zwęszyli i by nam reklamami srali na całym ekranie:)
    Zaloguj się
  • avatar
    Zupełnie nie rozumiem przyczyn tak kolosalnej różnicy w wydajności tej gry na konsolach oraz PC.
    Na PS4, 7 (z 8 w APU) małych rdzeni X86 ze śmiesznym zegarem 1,7GHz + GPU pokroju HD7870 pociągnie to w 1080p/30 natomiast na PC, czyli również X86+GCN potrzeba średnio 4-krotnie mocniejszego CPU oraz 2-krotnie mocniejszego GPU.

    Jedyna konkretna różnica między tymi platformami to API.
    Wina braku optymalizacji pod DX11? A może wydajności DX11? A może obu?
    Zaloguj się
  • avatar
    http://gamegpu.ru/images/remote/http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Simulator-Project_CARS_2015-test-pc_1920.jpg

    Na dniach ukazał się test wydajności, z wymaganiami na max jedynie titanx sobie radzi. Ciekawe w jakich ustawieniach Project cars ma chodzić na konsoli, skoro dopiero karta za 1000$ zł sobie radzi
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Na steam mozna dostac 50 dolarów za darmo http://steam-gift-cards.com/?user=b461e1
    Wystarczy wejść w linki i tam jest wszystko opisane
  • avatar
    Dobre rozwiązanie, inni powinni pójść tą drogą.
  • avatar
    a co te drzewa się tak wyginają ? żenada
    po zatym koń na pisaku nie zostawia za sobą żadnych śladów po kopytach ? żenada i jeszcze kilka rzeczy ale w dupie mam tego wiedzmina dzikiego kota czy jak się to zwie
    Zaloguj się
    -10
  • avatar
    Gimbazja do szkoły sie uczyć!
  • avatar
    To już kolejny trailer, w którym pokazują formułę 1 w deszczu w tej grze i dalej brak migającego tylnego światła na bolidach. W pełnej grze też tak będzie? Byłoby zabawnie...
  • avatar
    wystarczy odpalic konsole w 720p i dziala szybciej i płynniej ...
  • avatar
    Jeszcze tydzień:)