Gry

Project Cars wykorzysta 7 rdzeni Xbox One

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2015-04-22

Slightly Mad Studios ujawniło kilka nowych informacji dotyczących Project Cars.

Project Cars gra

Slightly Mad Studios ujawniło kilka nowych informacji dotyczących Project Cars. Tym razem są to kwestie, które zainteresować powinny zwłaszcza graczy planujących sięgnięcie po jedną z konsolowych wersji gry.

Producent zapowiedział, iż zarówno na Xbox One jak i PlayStation 4 zobaczyć można będzie efekt motion blur (rozmywanie się otoczenia przy dużych prędkościach). Bardziej dopieszczony ma być on jednak na PC - na konsolach odpowiadać będzie ustawieniom średnim z wersji komputerowej.

To jednak nie wszystko, ponieważ spodziewać można się tutaj również technologii EQAA (Enhanced Quality Anti Aliasing). W tym przypadku odpowiadać będzie to MSAA 4x z PC.

Właścicieli Xbox One najbardziej zainteresować może jednak fakt, że Project Cars wykorzysta 7 rdzeni ich platformy. Możliwe jest to dopiero od pewnego czasu i Slightly Mad Studios postanowiło nie tracić dodatkowych mocy. Spożytkowane będą one tu na detale związane z generowaniem dźwięku.

Przypomnieć pozostaje jedynie, że premiera gry odbędzie się 8 maja.

Źródło: gamingbolt

marketplace

Komentarze

60
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Gra widmo ;)
  • avatar
    7 rdzeni...i będzie motion blur...o jaaaa, aż usiadłem z wrażenia.
  • avatar
    Wbrew obiegowym opiniom jakoby nowe konsole miały szkodzić rozwojowi gier na PC, uważam że jest dokładnie na odwrót.
    "Średnio wydajne" konfiguracje next-genów sprawiają że chyba jeszcze nigdy w historii branży tak wielu programistów nie "stawało na rzęsach" by optymalizować wydajność gier na X86.

    Więc graczom PC też to jest na rękę.
    Zaloguj się
  • avatar
    To może i na obsługę kursowa albo na ramki menu dadzą pare rdzeni promo?:D
  • avatar
    Ciekawe, czy ktoś zauważy ten dramatyczny wzrost jakości dźwięku spowodowany wykorzystaniem dodatkowej mocy? Zaraz zrobi się z tego nowy trend. Studia, które nie wiedzą jak wykorzystać potencjał sprzętu będą wypisywały bzdury o wykorzystaniu X-rdzeni na rendering sceny audio.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ale na PS4 rozdzielczość i tak wyższa :)
    Zaloguj się
  • avatar
    A wersja na Wii U ?
    Zaloguj się
  • avatar
    "Project Cars wykorzysta 7 rdzeni ich platformy... Spożytkowane będą one tu na detale związane z generowaniem dźwięku."


    Dobrze że okleiłem się taśmą zanim przeczytałem ten news bo bym wybuchł ze śmiechu ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    Spożytkowane będą one tu na detale związane z generowaniem dźwięku.

    Ale żem się uśmiał.
  • avatar
    No i co z tego skoro te 7 rdzeni jest słabsze od każdego nowszego dwurdzeniowego procesora Intela!
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    Kolejny news jak to bardziej dopieszczona wersja na pc .Logiczne skoro sprzęt parę razy mocniejszy .
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    Na moim GameBoy'u lepiej by to wyglądało i w pierdylionów FPS'ów więcej bym miał...
  • avatar
    Aż 7 rdzeni a i tak 900p vs 1080p PSshit4
    Zaloguj się
    -4
  • avatar
    Dlaczego nie informujecie kiedy wyjdzie na C64, które jest znaczną większością rynku PC?