Gry

Project Natal: zobacz rozgrywkę w Half-Life 2

z dnia 2009-12-30
Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
21 komentarzy Dyskutuj z nami

Project Natal to niewątpliwie jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań 2009 roku. I choć nowy sposób kontroli gier przy pomocy ruchów ciała gracza i komend głosowych zapowiada się iście rewolucyjnie, to jak dotąd wykorzystanie tej technologii w poważniejszych produkcjach stało pod znakiem zapytania.

W Sieci pojawił się właśnie film przedstawiający rozgrywkę w jedną z najbardziej kultowych gier z gatunku FPS - Half-Life 2 przy użyciu Projectu Natal. Materiał ten wyciekł ponoć z samego Microsoftu i jak podają zagraniczne serwisy pochodzi z bardzo wczesnej fazy testów nowego urządzenia giganta z Redmond. Pomimo słabej jakości prezentowanego filmu i nie potwierdzonego dotąd źródła jego pochodzenia warto obejrzeć ten materiał. Być może już wkrótce będziemy sterować grami przy pomocy takich właśnie gestów. :)

 


Źródło: gossipgamers.com

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

marketplace

Komentarze

21
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Świetnie, pokazali fragment gdzie się broni nie ma i nie walczy. GZ
  • avatar
    coś kiepsko mu to wychodziło sterowanie :P
  • avatar
    Po tym filmiku odnoszę wrażenie, jakby cały ten Natal nie do końca łapał, o co kaman w danej chwili graczowi...
  • avatar
    Nie wygląda to jakoś zachęcająco. I tak poza tym za mało widać
  • avatar
    A ja uważam, że wygląda to zachęcająco. Zawsze na początku nie jest najlepiej (w końcu nawet taka telewizja kiedyś była czarno-biała). Miejmy nadzieję, że i z tego coś wyjdzie.
  • avatar
    Wygląda to żałośnie.
  • avatar
    nikt nie zauwazyl tego ze po 30 min takiego grania( a nawet jeszcze mniej) uzytkownikowi takiej gry odpadna rece?
    Zaloguj się
  • avatar
    czas się zwijać :(
  • avatar
    Ciekawie wyglada
  • avatar
    Może przynajmniej te tłuste grubasy, niedorajdy wychudzone, blade i ze skrzywieniami kręgosłupa w końcu ruszą dupska z przed komputera i się rozruszają, a do gry zostanie dodana rzeczywista wytrzymałość gracza :D Komu ręce się zmęczą ten przegra :D Jeszcze by się przydała jakaś bieżnia z możliwością zmiany kierunku :D
  • avatar
    project natal 5 litrów energy drinka i nocka :)
  • avatar
    Coś mi się wydaje że jeszcze kilka lat minie przynajmniej 3-y zanim to będzie w pełni dopracowane oby nie było tak jak z Windows :) chodzi dobrze dopiero po SP2 :):)
  • avatar
    Goście z epilepsją będą fragować bez opamiętania ;) ;) ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    ja myślę, że to jest ściema i że gość wyćwiczył ruchy do nagranego fragmentu gry i że nie za bardo mu to wyszło ( mam wrażenie, że niektóre ruchy widać prędzej na ekranie niż po jego rękach).
    Zaloguj się
  • avatar
    ze cos przymula to oznacza ze cos musi odczytywac ruch i je przetwarzac (procek)

    Pozatym myla wam sie dwie firmy - nvidia (co cos gada ze ma a nie ma) z M$
  • avatar
    To nie ma przyszłości...