Na topie

Quantum Break kontra zintegrowana grafika Intel Skylake

Autor:

Szef strefy Komputery

więcej artykułów ze strefy:
Komputery

Czy napisana pod biblioteki DirectX 12 gra w ogóle ruszy na integrze Intela?

  • Quantum Break kontra zintegrowana grafika Intel Skylake
A A

Zintegrowana z procesorami Intel Skylake grafika HD 530 może nie należy do mocarzy, ale swoje potrafi. Dziś postawiliśmy przed nią prawdziwe wyzwanie - oto Quantum Break, gra wykorzystująca biblioteki DirectX 12.

Wyzwanie podjął procesor Intel Core i3 6100 i zintegrowana z nim grafika HD 530. Komputer pracował z pamięciami DDR4 3000 MHz. Wideo z gry przechwyciliśmy za pomocą zewnętrznęgo video grabbera, a konkretnie Avermedia LiveGamer eXtreme.

W końcu otrzymaliśmy potwierdzenie, że zintegrowane grafiki Intela faktycznie są zgodne z bibliotekami DirectX 12. Niewielka to pociecha w przypadku Quantum Break, bowiem przy użyciu HD 530 produkcja ta jest niegrywalna.

Źrodło: informacja własna

Odsłon: 5316 Skomentuj newsa
Komentarze

12

Udostępnij
    1. suntzu
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-04-19 23:15

      Mnie nie zaskoczyło, że bnchmrk nie przestestował Broadwella...

      Skomentuj

  1. kitamo
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2016-04-19 23:39

    A przetestujecie na pentium 4 ?

    Skomentuj

    1. BariGT
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-04-20 07:58

      Integry nie mial. Moge podeslac GF4200Ti - ostatnio znalazlem w szufladzie.

      Skomentuj

  2. kitamo
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2016-04-19 23:39

    A przetestujecie na pentium 4 ?

    Skomentuj

  3. Marucins
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2016-04-20 06:15

    Ta gra jest niegrywalna w przypadku PC.
    Optymalizacja leży i kwiczy. Bezczelny producent miał gdzieś zrobienie porządnej konwersji skoro już na starcie podał takie wymagania, które nijak mają się do obrazu prezentowanego w grze.

    Skomentuj

    1. tomajek
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-04-20 09:05

      dla korporacji liczy się tylko hajs. Jestem przekonany, że w Remedy wszyscy poklepują się po plecach i są zadowoleni z "dobrze" wykonanej roboty. Zgarnęli premie i wszystko jest cacy. To, że wydali gniot, zmarnowali potencjał nie ma znaczenia, nikt się przecież nie przyzna do błędu.

      Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-04-20 10:23

      inaczej - ta gra lezy i kwiczy bo była pisana pod 30fps. To jest glowna przyczyna.

      Nawet ludzie z DF o tym wspominają kilkukrotnie.

      Jak wlaczysz CAP na 30 fps to nawet na slabym sprzęcie framerate jest staly.

      już kiedyś był podobny problem a jest to związane z faktem zarządzania ramkami pod windows. Podobno temat trudny do okiełznania.
      Tak więc nie tyle jest to kwestia samego developera a faktu że wydawca wpadl na pomysl by puscic to tez na PC

      Skomentuj

      1. xchaotic
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-04-20 18:20

        To jakos dalo sie gry 300 fps pisac na Windowsa przez 10 lat i nagle sie nie da? Jakos na moim Windowsie 10, Counter_strike i Doom jakos nie maja problemu z "zarzadzaniem ramkami"

        Skomentuj

  4. BariGT
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2016-04-20 07:57

    Dlaczego nie ma testow na normalnych kartach jak na kazdym innym portalu? Tylko co sie ukaze nowa gra - wpierw test na badziewnych integrach, ktore sie do tego po prostu nie nadaja.

    Skomentuj

    1. Lara-Croft
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-04-20 10:20

      Może dlatego, że testy na noromalnych kartach są na każdym innym portalu? :P

      Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-04-20 10:25

      dlatego ze testują przez 30 min a nie przez 3 dni.
      taka roznica.

      choć ja uważam ze powinny być takie testy robione na kartach pokroju 970, gdzie jest to popularna karta, oraz na popularnym CPU.
      Skoro jest czas by trwonić go na GPU gdzie wiemy z góry ze będzie niegrywalna

      Skomentuj

      1. thoruus
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-04-20 11:12

        Dokładnie, porządny artykuł to testy na popularnych grafach z sensownego przedziału czasowego (np. 770/970) z wartością dodaną pt. "grywalny i dokładny konfig dla danej karty, przy tym sobie płynnie pograsz". Do tego jeden akapit dla karty topowej za 3 tysiące (cz i jaka różnica wizualna z segmentem middle), jeden akapit dla takiej integry jw. No ale tego nie zrobi się w jeden wieczór ;)


        Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!