Na topie

S.T.A.L.K.E.R. 2 głównie z myślą o PC

Autor:
Marta Uzarska

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Kategoria: Gry Producenci: GSC Game World

Producenci czernobylskiej strzelanki FPP twierdzą, że nie zamierzają iść na żadne kompromisy z posiadaczami konsol.

AA
  Warto przeczytać:
 

Bulletstorm - wymagania sprzętowe

Kontynuacja S.T.A.L.K.E.R.a wykuwa się w spokoju w biurach ukraińskiego studia GSC GameWorld, a my tymczasem wyglądamy najnowszych informacji na temat drugiej wycieczki do Zony. Kilku odpowiedzi w temacie S.T.A.L.K.E.R.a 2 udzielili ostatnio za pośrednictwem portalu facebook producenci gry. Najważniejszymi i najciekawszymi z nich są chyba te, dotyczące wersji jej wersji pecetowej.

Otóż - choć S.T.A.L.K.E.R. 2  ma zostać wydany również na konsole - projektanci z GSC zapewniają, że nie ma mowy o kompromisach i że wersja PC na pewno nie ucierpi z tego powodu. Gra jest tworzona od początku do końca na pecety, a dopiero później zostanie przekonwertowana na konsole i bez wątpienia wersja PC będzie najbardziej efektowna graficznie.

Również interfejs użytkownika ma być zaprojektowany tylko i wyłącznie z myślą o kombinacji klawiatura+mysz, a dopiero w końcowych fazach tworzenia projektanci zajmą się dostosowaniem wersji konsolowych pod gamepad. Nie jest to zbyt dobra wiadomość dla posiadaczy konsol, którzy chcieliby zagrać w S.T.A.L.K.E.R.a 2, ale za to świetna dla właścicieli PC. Nieraz zdarzało się, że kultowe produkcje były odchudzane lub zmieniane tylko dlatego, że trzeba je było dostosować do rynku konsol. Tym razem tak nie będzie.

A co z resztą informacji? Dowiedzieliśmy się między innymi, że w grze pojawi się więcej elementów survivalowych, że ilość postaci w wątku fabularnym zostanie mocno zwiększona i że zwiedzimy zupełnie nowe miejsca w Zonie. Producenci z GSC na pewno nas nie zawiodą, oby tylko gra - tak jak w przypadku pierwszej części - nie była zanadto opóźniona. Na szczęście póki co nie ma żadnej konkretnej daty wydania S.T.A.L.K.E.R.a 2, a więc nie ma też czego przesuwać.

Źródło: facebook.com

 

Odsłon: 8988 Skomentuj newsa
Komentarze

59

Udostępnij
  1. daniel93
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 11:01

    I

    Skomentuj

  2. daniel93
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 11:02

    I na takie gry się właśnie czeka !!!

    Skomentuj

    1. Fourth Illusion
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-13 01:01

      Dokladnie :) slyszalem nawet ze zbierali materialy od graczy tzn konkurs byl rozpisany na epizod przygod czy na jakis tam rozdzial :) nie iwem jak to dalej wyglada ale ma byc ciekawie

      i pewnie w dx11 mam nadzieje ze nie beda to tylko "maski"

      Skomentuj

  3. Dawid0ss_z
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 11:04

    Czekam cierpliwie :-)
    Pzdr

    Skomentuj

  4. DustEater
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 11:10

    cieszy mnie takie podejście do sprawy gier :)
    w tym przypadku mam gdzieś konsolowców bo ograniczają tylko rynek gier PC. Szkoda że Ubi, EA czy inne formy nie idą tym krokiem :(

    Skomentuj

    1. DustEater
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-12 11:13

      firmy*

      Skomentuj

    2. Krzychu2009
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-12 13:55

      Jakby był stworzony z myślą o innych konsolach poza PC. By stalkera zabili. Gra musi być rozbudowana, zoptymalizowana i trudna. A konsole tego nie wróżą. Skoro ma mieścić w sobie całą historie. To tylko na PC. Inaczej za bardzo by uprościli.

      Czekam na stalkera podobnego do Call of prypiat. Cały ekwipunek i udoskonalanie broni, nie powinno się zmienić. Jest bardzo dobre.

      Skomentuj

      1. aleurwal
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-01-12 16:49

        To polecam zagrać w Heavy Rain

        Skomentuj

        1. vader
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-01-12 17:16

          a ja Tobie w WOWa, co ma piernik do wiatraka ?!?! Stalker to jest Stalker a nie gra na 5 przycisków

          Skomentuj

        2. Overclocker
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-01-13 00:59

          wypierdzielaj z tad konsolowcu pier......ony idz odpalic swoja PS# ktora juz z dniem zakupu jest przestararzala technologicznie a komputery ciagle ida do przodu a aty konsolowcu stoisz w miejscu i tak nadal bedziesz stal puki niewyjdzie za 6 lat ps4
          pozdrrooo

          Skomentuj

  5. Malcik
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 11:11

    No i bardzo dobrze, trzeba iść do przodu a nie uwsteczniać się tylko dlatego, że konsole są już przestarzałe. Zamiast wprowadzić nową generację wymyślili jakiś kinect, który jak na razie fajny jest jedynie dla dzieci. Zapowiada się niezwykle klimatyczna gra.

    Skomentuj

  6. karol69
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 11:14

    Pożyjemy zobaczymy. Black Ops na początku też było robione z myślą głównie o PC...

    Skomentuj

    1. DustEater
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-12 11:16

      raczej nie był ;) bo to Treyarch ;)

      Skomentuj

  7. SataniQ
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 11:32

    Wow końcu gra tworzona z myślą o PC.Chyba mają za dużo kasy.

    Skomentuj

    1. DustEater
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-12 11:39

      akurat w to z kasą bym wątpił :)

      Skomentuj

  8. Artik
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 11:41

    Być może maja dużo kasy, i tego im życzę. Cień Czarnobyla, Czyste Niebo i Zew Prypeci to perełki.

    Skomentuj

  9. sido107
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 12:32

    jest mały błąd "...dotyczące wersji jej wersji pecetowej.".

    Chociaż jedna gra, która będzie dopieszczała PCty.

    Skomentuj

  10. Mixtape
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 12:44

    Haha PC znowu górą :D.

    Skomentuj

      1. racedriver
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-01-12 18:37

        nie 'znowu' a raczej 'jak zwykle'

        Skomentuj

    1. hideo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-12 18:23

      haha "znowu" dobre, uśmiałem się, ale Stalker mnie nie interesuje więc mogą go pecetom nawet rozdawać za darmo i tak nie wezmę

      Skomentuj

      1. germo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-01-12 19:37

        Cool story bro.

        Skomentuj

  11. devdd
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 13:01

    a mnie to wcale nie cieszy, od strony technicznej ofcors. Konsole daly nam jedna wazna rzecz - koniec wyscigu zbrojen. Dobry sprzet sprzed sprzed 4lat nadal moze sluzyc do grania, a lepsza grafika? Ja juz nie chce troche lepszej grafiki kosztem upgradu calego kompa. Mam stosunkowo taniego i slabego kompa (athlon x3 + hd5670), ktory bierze niewielka ilosc pradu a gram we wszystko co sie pokazuje na rynku. I co? Wyjdzie ultra hiper pecetowy STALKER i okaze sie, ze moge zagrac w 800x600 z detalami na low... wole dopracowana mechanike rozgrywki niz kolejne wodotryski graficzne.

    Skomentuj

    1. DustEater
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-12 13:39

      Stalker jest przykładem gry która ma bardzo piękną grafikę (wodotryski) jak i bardzo dobrze dopracowany mechanizm gry. Prawda że wszystkie bugi to wina producenta ale sobie z nimi radzą.

      Ty nie zobaczysz tych wodotrysków z powodu kompa więc nie odczujesz prawdziwego piękna stworzonego przez GSC świata.

      W czasie trwania serii Stalkera zmieniłem swój komputer (miałem gorszego od tego co ty masz :P ). Odczucie jakie przyszło wraz ze zmianą detali na wyższe + głośniki 5.1 pozwoliły mi na bardzo przyjemną grę.

      Nie poradzisz na to, że PCty to kasożerne bestie. Chcesz pograć to licz się z wymianą części na nowe. Producenci nie będą dopasowywać swoich produktów do zaledwie garstki ludzi na świecie którzy nie mają dobrego kompa i hamować swoje możliwości rozwoju

      Skomentuj

      1. Krzychu2009
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-01-12 14:10

        Popieram. Ograniczenie sprzętowe jest najgorsze dla wizji producentów. Zbyt częste stosowanie kompromisów obniża poziom gry. Stalker Call of Prypiat, jest jedną z najlepiej dopracowanych i zoptymalizowanych gier.

        Od razu mówię, że grafika Fallout New Vegas. Mi nie przypadła do gustu - obleśna.

        @devdd
        Zauważyłeś że odległość widzenia w stalkerze jest bardzo duża? Może nie, jednak dla gier w których się poluje, to jest ważny aspekt. Widzisz to co widziałbyś w urealnionym świecie. Jak na jeden rdzeń obciążony przez stalkera, gra działa dobrze. Jedynie mam nadzieje, że użyją więcej rdzeni w stalker 2.

        Skomentuj

        1. Pokrakk
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-01-12 18:31

          Odległość widzenia duża?

          No bez przesady - na oko góra z pięćset metrów.

          Zresztą same mapy są tak skonstruowane, że i tak więcej nie dałoby sie zobaczyć. Spory zasięg widzenia to był w Dragon Rising (w porywach do 13 kilometrów) a i w Armie 2 nie jest źle (10 km).

          A najlepsze jest, że w sławnym Crysisie - niby generujacym takie wielkie, otwarte połacie krajobrazu - z trudem można zauważyć kontury lądu już z odległosci ledwie kilometra.

          Skomentuj

          1. Krzychu2009
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-01-12 21:51

            Masz racje, w tamte gry nie grałem:) jednak stalker ma to coś, co sprawiło, że we wszystkie 3cz. grałem.

            Skomentuj

      2. Dunny
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-03-01 21:11

        Grafika w STALKERACH rozwija skrzydła i poakzuje mozliwosci wraz z modami np Atmosfear czy Weather Overhouled.

        Skomentuj

    2. Dudi4Fr
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-12 14:36

      A ja Ci powiem że nie masz co się martwić, jak na razie we wszystkich 3 STALKER-ach optymalizacja była świetnie zrobiona może trochę w Czyste Niebo w paru miejscach były jakieś dziwne spadki Fps ale jako tako to wszystko było dopracowane. I nie masz co się martwić o to że będziesz zmuszony grać w 800x600 bo nie wiem czy pamiętasz że na 1 generacji silnika XRAY można włączyć jeszcze DirectX 6.1??? nie uwierzył byś na jakich maszynach grałem w 1-szego STALKERA....
      Sądzę że teraz będzie dostępny 9.0c, 10, 11 DirectX chociaż kto wie?
      Pozdro

      Skomentuj

      1. Krzychu2009
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-01-12 15:21

        Nie powiedziałbym tego o Clear Sky.

        Skomentuj

        1. Dudi4Fr
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-01-12 18:08

          No to powiem tak Krzysiu:
          Mamy podobne zestawy
          Quad Intela tylko że Ty posiadasz GTX275 a ja mam HD4870 i może nie powiesz mi, że ma przykład w głównej bazie Clear Sky nie miałeś Frame drop-ów? Albo o poranku kiedy efekty słońca w pogodny dzień działały na maksymalnych ustawieniach a Ty schowany w krzakach widziałeś setki małych promieni przebijających się przez liście...
          Pozdro

          Skomentuj

      2. Damain1996
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-01-12 21:04

        Popieram. W 2 Stalkery grałem na starym PC ( X600PRO i Athlon 3000+ ) na 1024x768, nawet na średnich detalach, Zew Prypeci już lekko ciął, szczególnie w wodzie ( już zpatchowane :P ), ale i tak na 1024 na low/medium.

        Skomentuj

  12. darkn3ss
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 13:22

    z tymi detalami bym nie przesadzal tak. jesli PC to platforma docelowa to i optymaizacja powinna byc na poziomie. nie ma co teraz plakac bo jeszcze nie wiadomo co i jak.

    Skomentuj

      1. Rekuto
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-01-13 00:13

        Nie dla psa kiełbasa biedaku.

        Skomentuj

  13. whitexxx
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 14:05

    Stalker to dla mnie przykład że gra może być czymś więcej niż zwykłą strzelaną. Takiej fabuły mogą zazdrościć najlepsze filmowe produkcje. Pierwsza cześć z zakończeniem była mistrzostwem świata ścigasz gościa którym jesteś (o czym nie przy każdym zakończeniu można się dowiedzieć), a dwie kolejne części znakomicie uzupełniają fabułę.

    Skomentuj

    1. ikarus1990
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-21 01:26

      bym Ci spuścił łomot za takie spojlery na popularnym servisie ale niestety, muźwa kać, jesteś dla mnie nieosiągalny... Następnym razem to weź może albo te objawienia schowaj sobie tam gdzie czekoladowa kraina albo przynajmniej oznaczaj spojlery przed ich napisaniem! Pozdro i poćwicz Psuju jeden... ;/

      Skomentuj

  14. Dudi4Fr
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 14:37

    I właśnie dla takich news-ów jak ten kocham ten serwis...
    I od razu dzień robi się jakiś piękniejszy...

    Skomentuj

  15. nex537
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 14:39

    TAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i pewnie z tom samom zajebistom grafikom nie ^_^

    Skomentuj

  16. Vari0Benchfun
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 15:00

    Z tą optymalizacją się zgodzę.
    Byłem w szoku jak odpaliłem STALKERA: Zew Pyrpeci na max ustawieniach
    tj. 1920x1080 Detale Hight/Ultra, nie pamiętam AA x16/8 też nie pamiętam. na kompie X2 4000+ 2.1MHz i HD 5770 od Saphire

    Skomentuj

    1. pershing6
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-12 21:11

      na 2MHz to nawet mario mialo klopoty z plynnoscia

      Skomentuj

  17. Vari0Benchfun
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 15:00

    40-50klatek ;)

    Skomentuj

  18. whitexxx
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 15:28

    Największy ból był jak do pierwszej cześci wyszedł pach który nie pozwalał na odpalenie gry z wczesniejszych savów

    Skomentuj

  19. JoHnNy08PL
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 15:31

    I dlaczego tak nie można było powiedzieć w wypadku Crysisa2?!?
    Wtedy bym kupił premierówkę, a tak...

    Skomentuj

    1. DustEater
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-12 16:27

      w przypadku AVP (tego pierwszego) to przy tych kwadratach można było narobić w gacie grając marine :D

      ale do rzeczy:

      Konsole wstrzymują rozwój gier i cieszę się z decyzji podjętej przez GSC

      Skomentuj

      1. kulig75
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-01-12 17:09

        Konsole wstrzymują rozwój gier :):)
        Kolejny nawiedzony lepiej spójrz na listę premier 2011 na PS3 i jej exy.
        Mixtape masz rację PC znowu górą :)

        KZ3 http://www.youtube.com/watch?v=KgjBfW_aHzg&feature=player_embedded#!

        4 letni sprzęt i daje do tej pory niezłego łupnia wypasionym PC-tom w kwestii audio-wizualnej.
        GT5 jeden z najlepszych symulatorów samochodowych na rynku nie wspominając o wymodelowanych perfekcyjnie brykach.

        http://www.youtube.com/watch?v=-Mi_xKz3WLw

        Nawet nie napisze co szykuje nowy Uncharted3 na konsole sony :)


        O jakim uwstecznianiu tutaj pitolicie lepiej zajmijcie się nowymi kartami graficznymi i powalczcie sobie ze sobą w benchmarkach tylko tyle wam pozostało albo pograjcie w jakieś tech-demo :)

        Dalej można zostawić to bez komentarza...

        Skomentuj

        1. vader
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-01-12 17:34

          :) Producenci gier twierdzą że konsole wstrzymują słońce ale niektórym to i batem nie przetłumaczysz...

          GT5 to nie symulator :)

          Skomentuj

          1. racedriver
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-01-12 18:41

            nie karmic trolla!

            Skomentuj

          2. Krzychu2009
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-01-13 13:14

            pro realistyczne:) Realizm masz w dniu codziennym. Granie na padzie jest realistyczne?? To jest zwykła wyścigówka. Symulatorem może nazywać się wszystko co przekłada np. wygląd pojazdów, nazwy, Wygląd okolic i sterowania. To jak każdy pseudo symulator ala nfs shift.

            Nie mam nic do tej gry. Po prostu dla pełnej symulacji potrzebne są warunki.

            Skomentuj

        2. germo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-01-12 19:46

          Killzone 3 = to samo co dwójka (przestarzała grafika)
          Uncharted 2 = dalej niezła grafika, ale zero postępów w tej dziedzinie
          GT5 = super modele (niektórych) samochodów, a trasy rodem z 2006-go

          Skomentuj

          1. kbrbabzbtb
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-01-12 20:06

            Szczerze powiem, że mam chęć na ps3 i uncharted :) Ale Killzone 3? Gra efektowana ale na poziomie 2-ej części i tylko nieco lepsza od cod, moh czy black ops. Zdecydowanie nie da sie jej nazwać przełomem chyba, że ktoś sobie systematycznie obniża poprzeczkę.

            Obejrzałem mase gameplayów z K3, już sama animacja wrogów po trafieniu wywołuje reakcje - już to widziałem chyba w setce wcześniejszych gier.

            Niech mi ktoś powie gdzie tam się dokonał przełom i jakie denka od butelek trzeba założyć żeby go zidentyfikować ;) No chyba, że przełomem nazwiemy ten nóż w oko. Konsole miały swój przełom jak były świeże i podczas premiery np. takiego gears of war. Po jakimś czasie widać, że ciężko im osiągnąć jakikolwiek przełom.

            Skomentuj

          2. pejlowicz
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-01-13 19:40

            Hmmm, może system osłon i pomysł gry oparty na tym pomyśle ? Cóż ja niczego takiego przed GOW nie widziałem i jak dla mnie jest to przełom.

            Skomentuj

        3. kbrbabzbtb
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-01-12 19:59

          "Konsole wstrzymują rozwój gier" - tak to się powinno napisać i jest wtedy OK. Bo to "wstrzymywanie" jest specjalnego rodzaju.

          A to, że na PC nie robi się exclusives od iluś lat to o jakiej przewadze konsol ma świadczyć? Przecież nie tej w zakresie możliwości jak dla mnie. To, że na maserati platform do gier czyli pc typu i7 i coś w klasie 580 nie robi się gier ze względów ekonomicznych nie znaczy automatycznie, że mam paść na kolana przed konsolą i jej grami z grafiką ala perły z lamusa.

          Skomentuj

  20. szawel
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 17:17

    Do premiery daleko, a nawet nie wiadomo kiedy jest przewidywana. Za bardzo bym więc się nie ekscytował tymi newsami. Do tego czasu może się wszystko zmienić 10 razy. Do tego jakoś leci mi tu zagrywka pod publikę. "tak, tak, nie ograniczą nas konsole. Zrobimy na PC, dopiero potem konwersja. Wszystko cacy i lala." Ale nie oszukujmy się, kto widział dobrego FPS z elementami RPG w tym klimacie na konsole? Osobiście bardzo sceptycznie podchodzę do S2. Już S1 był dla mnie sporym rozczarowaniem, ponieważ realizował około 50-60% założeń z alfy czy nawet bety. Oczywiście poprawiły to różnego rodzaju mody. Jednak wg planu pierwotnego S1 miał być czymś na kształt połączonych map wszystkich 3 części bez przeładowań, oraz z elementami zawartymi w S1:CS.
    Wiem, że smęcę bez sensu, ale wolę się pozytywnie zaskoczyć, niż kolejny raz dostać nie to czego oczekiwałem.

    Skomentuj

  21. Treyzrazer
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 21:21

    Kobitka dała radę z newsem :)
    Napisany znakomicie. Kciuk w górę.

    Skomentuj

  22. Krzychu2009
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 22:04

    Hehe, Nie grałem dla Dx 10. U mnie musiała być odległość widzenia 100%, AF,AA i pełna płynność. Więc grałem na dx 9. Dla swego rodzaju rwania, szkoda oczu.

    Jak już włączałem dx10 to bez słońca i SSAO

    Skomentuj

    1. Krzychu2009
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-01-12 22:05

      @Dudi4fr

      Skomentuj

      1. Dudi4Fr
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-01-12 22:17

        A jak tak to ok...
        Ja tak się napaliłem na te efekty słońca że nie mogłem się powstrzymać. Może to SSAO 1 generacji z Stalker-a CS było nie dopracowane...
        No cóż pozostało czekać na nowego STALKER-A, chociaż po cichu liczę że nowe metro trochę się pomiesza z nowym stalker-em. Bo fajnie by było gdyby tą ładowarkę do latarki dodali do stalker-a a i w metro kilka patentów z stalker-a by nie zaszkodziło... Zwłaszcza otwarty świat to by było to nawet jak by tylko 50% stacji z całej mapy by było dostępne to i tak był bym w 7 niebie. Zrobili by tak jak było 3 frakcje + mutanty i w każdej frakcji inne uzbrojenie coś pod kątem stalker-a (patrz Wolność vs. Powinność)....
        No cóż ale to tylko marzenia...

        Skomentuj

        1. Krzychu2009
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-01-13 10:54

          Z tą latarką dobry pomysł. Ale na to wpadł inny producent. Więc, sprawa patentowa będzie. Słońce jest fajne, promienie też, jednak na dłuższy dystans po prostu przestałem używać. Z kolejnym razem przejścia, płynność była priorytetem, a i gładkość krawędzi. Same efekty słońca nie wygładzały postaci, budynków. W CS grałem na 9800gtx+ później na gtx275. Grafika dx9c i dx10 bez słońca i ssao nie wiele się różniła, fps rósł.

          Skomentuj

  23. abovePL
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-12 22:32

    Po Metro 2033 i jego wymaganiach Stalker 2 będzie piekielnie zasobożerny. Oby przynajmniej utrzymali klimat jedynki ;)

    Skomentuj

  24. Michał Arciszewski
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-01-13 14:10

    Ja nadal grywam w Shadow Of Chernobyl. Polecam zainstalowanie Slakera complete.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!