Gry

Tak wygląda DOOM w odsłonie Virtual F***ing Reality

przeczytasz w 1 min.

Za miesiąc na rynku zadebiutuje DOOM VFR – strzelanina w rzeczywistości wirtualnej. Już dziś możecie zobaczyć 10-minutowy materiał z rozgrywki.

Najnowszy DOOM to kawał dobrej gry, urzekającej nie tylko mechaniką, ale też klimatem. Wkrótce przekonać będą się mogli o tym także posiadacze gogli VR.

„Wkrótce” to znaczy 1 grudnia, a pisząc „gogle VR” mamy na myśli HTC Vive (w przypadku pecetów) oraz PlayStation VR (w przypadku PlayStation 4). To właśnie z tymi urządzeniami kompatybilna będzie gra DOOM VFR, która (podobnie jak standardowa wersja) została opracowana przez ekipę studia id Software.

Dynamiczna strzelaninawirtualnej rzeczywistości przeniesie gracza na terytorium marsjańskiej bazy, gdzie jako ostatni ocalały będzie musiał stawić czoła piekielnym pomiotom różnego rodzaju. Będzie miał wiele różnych broni do wyboru, które pomogą mu osiągnąć ten cel.

Aby odwzorować dynamikę rozgrywki, a zarazem nie dopuścić do niebezpieczeństw, twórcy postawili na „teleportacyjny” system poruszania się bohatera – to oznacza, że „przeskakuje” on z miejsca na miejsce. Ten i inne elementy rozgrywki możecie zobaczyć na poniższym materiale wideo:

Źródło: GameSpot, Bethesda

Komentarze

22
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    sedarpl
    12
    Przeskakuje z miejsca na miejsce?! Bez sensu...
    • avatar
      HomeAudio
      4
      Akurat w dynamicznych strzelankach poruszanie "skokowe" zdaje doskonale egzamin. Też na początku byłem zawiedziony takim rozwiązaniem w Doom'ie - ale Raw Data uświadomiło mi jak bardzo uwagę angażuje namierzanie celów, celowanie, strzelanie i przeładowywanie broni... sterowanie w tym czasie też ruchem postaci było by kosmicznie trudne. Jeśli gracze będą się upierali - pewnie z czasem Bethesda wprowadzi też płynne poruszanie - ale czas pokaże czy będą takie wymagania ze strony graczy po pierwszym zetknięciu z Doom'em. Szkoda że Doom nie będzie wspierał Oculusa "out of the box"...
      • avatar
        patol1984
        3
        Takie nagrane na płasko filmy kompletnie nie robią wrażenia, a jak jeszcze się widzi te teleporty to wydaje się kompletną porażką.
        Oglądanie gameplayów gier VR na YT kompletnie nie ma sensu bo nie oddaje efektu a wręcz psuje i odstrasza ;D.
        • avatar
          hideo
          2
          jeśli nie zrobią płynnego ruchu chociaż do przodu to chyba ominę, chciałem kupić a tu taka wtopa z tego co widzę
          • avatar
            Konto usunięte
            2
            BFJoke
            • avatar
              sn00p
              1
              Ocena na youtube niszczy ten VR pomysł :)
              • avatar
                irl206
                0
                Wygląda jak lata 90...
                • avatar
                  R3velation
                  -1
                  Nawet dobrze, że nie wychodzi na Oculusa, "gówno: ubrali w sreberko i będą trzepać kasę... Zobaczcie jak wygląda Robo Recall, tam możesz strzelać w 2 różne miejsca naraz, unikać pocisków przez ruch ciała, łapać je, łapać przeciwników, rozrywać ich i rzucać nimi w ich sojuszników
                  • avatar
                    Blackshadow
                    -2
                    Jak widać, VR nie ma przyszłości. I dobrze.
                    • avatar
                      nowy80
                      -5
                      Mam nadzieje ze oceny wystawione na steamie beda tak kiepski przez ten teleport ze zaraz zrobią łatkę i dodadzą opcje płynnego poruszania. Ja już wystawiam negatywa ale gre biorę