Na topie

Twórcy Quake Champions przedstawiają Scalebearera

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Kategoria: Gry Gry komputerowe Tematyka: strzelanina Zwiastuny gier Producenci: Bethesda Id Software

Scalebearer to naprawdę potężny czempion - dosłownie i w przenośni.

  • Twórcy Quake Champions przedstawiają Scalebearera
A A

Bethesda i id Software zaczynają na poważnie zabierać się za promowanie Quake Champions. Systematycznie publikowane zwiastuny najlepiej tego dowodzą.

Kilka dni temu mieliśmy okazję poznać pierwszą czempionkę - Nyx. Teraz poznać możemy natomiast Scalebearera, którego znakiem rozpoznawczym będzie aktywna umiejętność określana jako bycza szarża. Potężne gabaryty czempion ten wykorzystywać będzie mógł także do zgniatania przeciwników podczas dalekich skoków (rocket jump).

„Scalebearer, który przed trafieniem na arenę podbił niezliczone światy, jest czempionem niezmordowanie dążącym do zwycięstwa. Aktywna umiejętność tego galaktycznego wojownika, bycza szarża, pozwala mu w Quake Champions dosłownie zmiatać przeciwników z pola walki.”


Scalebearer, podobnie jak Nyx, pojawi się w zamkniętych beta testach Quake Champions. Data premiery finalnej wersji gry nie jest jeszcze znana.

Źródło: BethesdaSoftworksUK

Odsłon: 2671 Skomentuj newsa
Komentarze

14

Udostępnij
  1. drcocaina
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-03-19 08:49

    Przytulę tą grę jak Kubuś Puchatek beczkę miodu.

    Skomentuj

    1. GrUbY95
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2017-03-19 09:21

      ja czekam na UT2017

      Skomentuj

      1. owatanka
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2017-03-19 13:57

        Ja tez :)

        Skomentuj

      2. UB-SB-USB
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-03-21 14:05

        Już miał być UT2015, później 16, teraz 17 a pewnie jeśli kiedykolwiek to dokończą, to będzie UT2020

        Skomentuj

  2. Dunny
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-03-20 08:51

    Filozoficzne pytanie. Ile zostało Kłejka w Kłejku ? Graficznie dno i metr mułu a mamy 2017 rok :] . Radosne kolorki, brzydkie projekty ,,znajdźek '' zero przełomu i polotu jak to zawżdy bywało......i na dodatek te ,,supermoce'' ...

    Skomentuj

    1. walecznygronostaj
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-03-20 12:22

      Taa, a potem jak w grze sprzed lat poprawiają tylko grafikę to taki jak ty pisze: odgrzewany kotlet, dojenie na remasterach itp.
      Nigdy nie dogodzisz.
      Przyjmij grę jaką jest i nie oceniaj przez pryzmat podobieństwa do gry sprzed nastu lat. Quake to jest pewna marka, ale to nie oznacza, że każda kolejna część musi być bliźniaczo podobna.

      Skomentuj

      1. Dunny
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-03-20 15:48

        No to niech to nazwą ,,Omlet'' skoro ma być czymś nowym :] . Ale już pal licho te nowinki i tak ktoś to zmoduje ,ze bedą wyłączone. Bardziej skupiam sie na grafice ,która wygląda słabiutko jak na 2017 rok.

        Skomentuj

        1. walecznygronostaj
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-03-20 17:25

          Obawiam się, że nazwą jak będą chcieli i nic Ci do tego.
          Tak samo jak Nike czy Adidas robią zarówno obuwie sportowe jak i rekreacyjne czy nawet jakieś klapki na basen i nikogo nie obchodzi, że ta marka kojarzy się z obuwiem sportowym. I jedno i drugie nosi taką a nie inna nazwę. Tak samo z Quake'iem jak zrobią grę przygodową Quake - Dziki Zgon to co Ci do tego? Jak będą się zgadzać pewne założenia wspólne dla całej marki to jakie to ma znaczenie?
          Jak mnie nudzi takie pitolenie co jak powinno się nazywać... jak każdy tylko patrzy na swoje jakieś wyobrażenia o danej marce i wszystko inne poza moją wizją jest ch*owe.
          Świetny przykład z branży growej Call of Duty - "ile razy można tą samą grę sprzedawać?". To samo Assassin's Creed. Far Cry... Nawet Ghost Recon Wildlands niektórzy nazywają Far Cry'em, bo to przecież takie nudne i odtwórcze co zrobili. Weźcie się ludzie w łeb stuknijcie. Przestańcie żyć subiektywną historią. Jakie to ma znaczenie jak się nazywa poza marketingowym? Jak gra będzie dobra to się sprzeda niezależnie od tego jak będzie się nazywać.

          Skomentuj Historia edycji

          1. Dunny
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-03-21 07:55

            P....isz od rzeczy. Akurat CoD z odcinka na odcinek jest coraz gorszym syfem. Tylko popsuli markę CoD .Twój wywód można sprowadzic do takiej sytuacji jakby film o Obcym opowiadał historię miłosci Kim Dzong Una do Obamy...no bo w sumei taką wizję miał autor scenariusza i co komu do tego. Quake to ma byc quake !!! Tyle w temacie.

            Skomentuj

          2. walecznygronostaj
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-03-21 10:19

            Jeżeli Obcy udzielałby im ślubu to czemu nie...

            "Quake to ma byc quake !!!"
            I to jest zdanie klucz - czym jest quake? Każdy może mieć inną wizję. Twórcy mają taką. Jak Ci się nie spodoba to nikt Cię nie zmusza do grania. Tylko nie oceniaj książki po okładce. Gra ma dużo wspólnego z Quake'em, dodali różne mechaniki z dzisiejszych gier... trzeba sprawdzić jak to będzie działać w praktyce, a nie wyrokować po jakimś trailerze. Nawet jak gra okaże się chu*owa to co z tego? Ktoś Ci jakąś krzywdę wyrządza?

            Skomentuj Historia edycji

          3. Dunny
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-03-21 10:45

            Dajmy spokój bo to jałowa dyskusja.

            Skomentuj

  3. axelbest
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-03-20 12:27

    Niestety, też mi jakoś smutno jest patrzeć na to. Każdy quake był zazwyczaj czymś nowym. Może nie były to jakieś wielkie rzeczy, ale co jak co - grafikę każdy Quake miał na wysokim poziomie.
    Quake 1 - potwory utworzone z brył 3D, pełne wsparcie dla rozglądania się góra/dół (a w grach dooomopodobnych i duke'u było to kiepsko rozwiązane)
    Quake 2 - kolorowe źródła oświetlenia
    Quake 3 - krzywe beziera

    A teraz? Niczym mi się to nie różni od UT2007 (no może troszkę ostrzejsze tekstury).

    Sam gameplay nie zachęca mnie za bardzo - a w serię Quake'a grałem sporo i znam ją bardzo dobrze.

    @Dunny - no mało tego quake'a zostało. Niestety :(

    Quake Live dawał radę w 100% - Quake Champions imho - to takie 30~40%

    Skomentuj

    1. SoulRak3r
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-03-21 14:52

      Zobaczymy. Za wcześnie by oceniać. Ja jestem dobrej myśli bo jednak Quake bliski memu sercu i mam nadzieję na udaną grę - a jak wiadomo jednym podpasuje, innym nie. Zdania na temat Quake były już podzielone za czasów pojawienia się konkurenta w postaci UT więc i tak wszystkim nie dogodzą.
      Jaki by Quake nie był to plany mają wejść tym do esportu a to stawia poprzeczkę wysoko więc jest nadzieja że nie puszczą crapa.

      Skomentuj Historia edycji

  4. Dunny
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-03-20 15:45

    :/

    Skomentuj Historia edycji

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!