Gry

Twórcy Quake Champions przedstawiają Scalebearera

przeczytasz w 1 min.

Scalebearer to naprawdę potężny czempion - dosłownie i w przenośni.

Bethesdaid Software zaczynają na poważnie zabierać się za promowanie Quake Champions. Systematycznie publikowane zwiastuny najlepiej tego dowodzą.

Kilka dni temu mieliśmy okazję poznać pierwszą czempionkę - Nyx. Teraz poznać możemy natomiast Scalebearera, którego znakiem rozpoznawczym będzie aktywna umiejętność określana jako bycza szarża. Potężne gabaryty czempion ten wykorzystywać będzie mógł także do zgniatania przeciwników podczas dalekich skoków (rocket jump).

„Scalebearer, który przed trafieniem na arenę podbił niezliczone światy, jest czempionem niezmordowanie dążącym do zwycięstwa. Aktywna umiejętność tego galaktycznego wojownika, bycza szarża, pozwala mu w Quake Champions dosłownie zmiatać przeciwników z pola walki.”


Scalebearer, podobnie jak Nyx, pojawi się w zamkniętych beta testach Quake Champions. Data premiery finalnej wersji gry nie jest jeszcze znana.

Źródło: BethesdaSoftworksUK

Komentarze

15
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    axelbest
    2
    Niestety, też mi jakoś smutno jest patrzeć na to. Każdy quake był zazwyczaj czymś nowym. Może nie były to jakieś wielkie rzeczy, ale co jak co - grafikę każdy Quake miał na wysokim poziomie.
    Quake 1 - potwory utworzone z brył 3D, pełne wsparcie dla rozglądania się góra/dół (a w grach dooomopodobnych i duke'u było to kiepsko rozwiązane)
    Quake 2 - kolorowe źródła oświetlenia
    Quake 3 - krzywe beziera

    A teraz? Niczym mi się to nie różni od UT2007 (no może troszkę ostrzejsze tekstury).

    Sam gameplay nie zachęca mnie za bardzo - a w serię Quake'a grałem sporo i znam ją bardzo dobrze.

    @Dunny - no mało tego quake'a zostało. Niestety :(

    Quake Live dawał radę w 100% - Quake Champions imho - to takie 30~40%
    • avatar
      drcocaina
      1
      Przytulę tą grę jak Kubuś Puchatek beczkę miodu.
      • avatar
        Dunny
        0
        Filozoficzne pytanie. Ile zostało Kłejka w Kłejku ? Graficznie dno i metr mułu a mamy 2017 rok :] . Radosne kolorki, brzydkie projekty ,,znajdźek '' zero przełomu i polotu jak to zawżdy bywało......i na dodatek te ,,supermoce'' ...
        • avatar
          Twoja Stara_
          0
          Matko przenajświętsza! Jak zbaczyłem te polskie napisy, to najpierw wybuchłem śmiechem, a po chwili płaczem.

          Mam nadzieje, że polski dubbing nigdy się nie ukaże na tą grę jak to było w przypadku Q3A - jedna wielka żenada.
          • avatar
            Dunny
            0
            :/