Gry

U-Wars również napędzane PhysX'em

przeczytasz w 1 min.

nVidia ogłosiła, że firma Biart Studio, wiodący producent gier komputerowych z siedzibą w rosyjskiej "Dolinie Krzemowej", zastosowała technologię nVidia  PhysX  w swojej nowej, nadchodzącej produkcji, U-Wars.

U-Wars to utrzymana w klimacie sci-fi taktyczna strzelanina na komputery PC i platformę Xbox360, której akcja dzieje się w niedalekiej przyszłości. Lokalne zamieszki urastają do rangi poważnych konfliktów, rozprzestrzeniając zagrożenie terrorystyczne na cały świat. Kraje NATO łączą wysiłki, aby zniszczyć najbardziej niebezpieczną i silną z organizacji terrorystycznych, znaną jako Golden Hawk. Utworzona pod koniec XX wieku, Golden Hawk posiada ogromne zasoby pochodzące z dystrybucji narkotyków, handlu niewolnikami i przemytu broni.

Gracz obejmuje dowództwo nad elitarną jednostką Navy Seals, realizującą tajne operacje zarówno na lądzie jak i pod wodą. Dzięki technologii nVidia PhysX, Biart Studio opracowało grę prezentującą środowiska bardziej niż kiedykolwiek podatne na zniszczenia,  wciągającą fabułę, pełne ekspresji postacie oraz ogromny wybór taktycznego wyposażenia, w tym różnorodną broń, odrzutowe kombinezony i łodzie podwodne. W przypadku komputera PC, efekty zjawisk fizycznych mogą być dodatkowo akcelerowane sprzętowo przez dowolną kartę graficzną obsługującą CUDA, np.  nVidia GeForce 8800 GTX  lub wyższy model.

Pakiet programistyczny dla developerów nVidia PhysX (SDK) składa się z silnika fizycznego i w pełni funkcjonalnego API, zapewniając twórcom oprogramowania, animatorom, twórcom gier i artystom bezprecedensową kontrolę artystyczną nad interaktywnymi zdarzeniami fizycznymi pomiędzy postaciami a otoczeniem, poprzez tworzenie coraz lepszych efektów fizyki w czasie rzeczywistym. Technologia PhysX współpracuje ze wszystkimi głównymi platformami do gier, w tym z Nintendo Wii, Playstation 3, Xbox 360 oraz PC.

U-Wars pojawi się w sprzedaży w Q4 2009. U-Wars wraz z akcelerowanymi sprzętowo efektami PhysX będziesz mógł uruchomić na najbliższym Ci komputerze PC. Więcej informacji na temat U-Wars dostępnych jest na stronie uwar-game.com.


Źródło: nVidia

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Szymon331
    0
    physX tu także wniesie tylko kosmetykę?
    • avatar
      zielarz
      0
      No i co fanboye ATI? Zatkalo?
      • avatar
        GreQonE
        0
        miejmy nadzieje ze tu bedzie chociazby taki uzytek z PhysX'a jak w Mirror's Edge :)
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Ati będzie miało HAVOCa i fanboyom NVidi gul będzie skakał ;)
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            "Dzięki technologii nVidia PhysX, Biart Studio opracowało grę prezentującą środowiska bardziej niż kiedykolwiek podatne na zniszczenia, wciągającą fabułę, pełne ekspresji postacie oraz ogromny wybór taktycznego wyposażenia, w tym różnorodną broń, odrzutowe kombinezony i łodzie podwodne."

            Nie od dziś wiadomo, że w grze potrzebny jest silnik fizyczny (koniecznie dopalany sprzętowo), żeby można było umieścić tam wciągającą fabułę i liczne modele broni i innych gadżetów... :D LOL
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              idzcie z tym physixem w dupu albo zróbcie możliwość jego użycia na innych kartach. xbox ma coś pokroju radeona x1900 więc jak jemu pójdzie physix to i na pc towym x1950pro mi pójdzie.
              A wogóle postrzegając moc obliczeniową tej nie nowej już karty to:
              -rzekomo physix dodaje super efekty których nie możemy uzyskać bez niego- bzdura, jak jakiś przedpotopowy nitendo wii z ati holywood nie traci przy tym wydajności, to problem tkwi w zablokowaniu tych efektów przez twórców gier.
              -tylko od serii 8000 wspierają tą "technologię", czemu firma nie wspiera starszych 7000

              havoka widziałem w oblivionie, nawet niezły, chociaż wymaga dopracowania.
              physixa widziałem w frontlines i można powiedzieć słowo żal, bo to nie dość że niezwykle spowalnia pc (obśługa tego badziewia na procesorze) to same efekty są żałosne. Nawet na ścianach nie zostawały trwałe ślady po pociskach a w leżące śmigło helikoptera można uderzać i ono nawet się nie poruszyło.

              jedyne co można powiedzieć na + to te cuda zasrane, ale i tak funkcjonalność tego jest zerowa, do 3d marków i aplikacji demonstracyjnych nvidii.
              pakiet adobe jest też wspierany przez ati więc nie wspominam o tym.

              >zielarz
              tak, zatkał twój tekst ;P