Gry komputerowe

War Thunder 1.85 - największa aktualizacja w tym roku

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2018-12-18

Oto skrót tego, co trafia do gry War Thunder wraz z aktualizacją 1.85 „Supersonic”. Trzeba przyznać, że trochę tego jest.

Przeszło 50 nowych maszyn i trzy mapy – tak prezentuje się najnowsza i zarazem największa w tym roku aktualizacja gry War Thunder: 1.85 „Supersonic”.

Aktualizacja 1.85 przede wszystkim wprowadza do gry War Thunder nową, szóstą erę maszyn latających. Składają się na nią samoloty poruszające się z prędkością naddźwiękową lub bliską jej i wyposażone w sterowane na podczerwień rakiety typu powietrze-powietrze. Ekipa Gaijin Entertainment postarała się nawet o stożkowy dym pozostawiany przez jednostki oraz słyszalny z ziemi „grom dźwiękowy”.

War Thunder Supersonic samolot

Drzewko amerykańskie wzbogaci się o F-100D Super Sabre, brytyjskie – o Gloster Javelin Mk 9, a radzieckie – o MiG-19PT. To jednak dopiero początek, bo łącznie aktualizacja „Supersonic” zawiera kilkadziesiąt różnych maszyn. Wśród nich znajduje się prawie 30 włoskich jednostek naziemnych z XX wieku, radziecki czołg T-72A oraz wozy bojowe M3 Bradley i Type 89, a także kilka krążowników i niszczycieli.

War Thunder Supersonic okręt

Oprócz nowych maszyn największa w tym roku aktualizacja wydłuża również listę dostępnych map o trzy pozycje. Pierwszą z nich jest Wietnam (cechujący się gęstą roślinnością i wąskimi ścieżynkami), drugą – Afganistan (inspirowany terenem Kabulu i bazy Bagram), trzecią zaś Ziemia Ognista (specjalnie dla wirtualnych kapitanów). A to już oficjalny zwiastun:

Źródło: Galaktus, Gaijin Entertainment

marketplace

Komentarze

7
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Czemu oni nadal tworzą mapy, które dają dużą przewagę ludziom na ultra low quality settings? Jeśli jest dużo roślinności, to gracze na wysokich ustawieniach będą mieli dużo większy problem z dostrzeżeniem przeciwnika w trybie realistycznym i symulacyjnym niż Ci na bardzo niskich (a ginie się tutaj najcześciej na strzał). Co więcej zdecydowana większość dobrych graczy z mocnymi komputerami i tak ma wyłączoną trawę i najmniejszy zasięg generowania małych obiektów (murki, krzaczki itd). W trakcie rozgrywek klanowych (tutaj dywizjonowych) mieliśmy obowiązek obniżać jakość grafiki, bo inaczej dawało się przeciwnikowi sporą przewagę.
    Zaloguj się
  • avatar
    "Wreście" ;-)
    Tyle sie mowilo o szostej erze - ja nie mam jeszcze piatej dobrze rozbudowanej, szosta chyba skompletuje latem. Straszliwy kombajn sie zrobil z tej gry (moze to i dobrze): samoloty, statki, czolgi, ostatnio helikoptery. Az sie boje ciagnac aktualizacji, pewnie wazy kilka(nascie ?) GB.
    Zaloguj się