Na topie

Wiedźmin 3: Dziki Gon ze wsparciem dla PS4 Pro

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry PlayStation 4

Kategoria: Gry Gry na konsole Gry PlayStation 4 Tematyka: przygodowa RPG Producenci: CD Projekt RED

Posiadacze PS4 Pro mogą już podziwiać świat gry Wiedźmin 3: Dziki Gon w rozdzielczości 4K.

  • Wiedźmin 3: Dziki Gon ze wsparciem dla PS4 Pro
A A

Chociaż Wiedźmin 3: Dziki Gon nie jest już nowością, twórcy cały czas o swojej produkcji pamiętają. W zeszłym miesiącu pisaliśmy o łatkach szykowanych z myślą o najnowszych konsolach. Pierwsza właśnie się pojawiła.

Wprawdzie oczekiwanie wydłużyło się o kilkanaście dni, ale Wiedźmin 3: Dziki Gon może pochwalić się już wsparciem dla PS4 Pro. W bardzo krótkim komunikacie poinformowano, iż wypuszczona została stosowana aktualizacja, po zainstalowaniu której można będzie cieszyć się rozdzielczością 4K.

„Zarówno podstawowa wersja gry, jak również jej dodatkowa zawartość, w tym rozszerzenia Serca z Kamienia oraz Krew i Wino, zostały zoptymalizowane pod kątem platformy, a także oferują rozgrywkę w rozdzielczości 4K. Jeśli posiadasz konsolę PS4 Pro, to doskonały moment by nadrobić zaległości i przeżyć ostatnią przygodę Geralta z Rivii, lub powrócić do świata gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.”

Wiedźmin 3: Dziki Gon PS4 Pro

Wydaje się, że dla największych fanów serii może być to wystarczający powód do ponownego przejścia gry.

Wato też nadmienić, że na tym nie koniec. Gra otrzyma jeszcze aktualizację przystosowującą ją do wykorzystania mocy Xbox One X.

Źródło: thewitcher

Odsłon: 4426 Skomentuj newsa
Komentarze

52

Udostępnij
  1. mutissj
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2017-10-04 18:07

    FullHD @ 4K

    Skomentuj

    1. Eternal1
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2017-10-04 20:00

      1080p @ 4K bądź jak w innych grach, 1440p @ 4K.

      Lecz z tego co widziałem, algorytm upscale-ingu jest konkretny i wygląda to bardo dobrze. I dobrze że to idzie przez upscale-ing, chciałbyś grać na PS4Pro w natywnym 4K?
      25 klatek/s przy detalach średnich? jaki w tym sens?

      Na dziś dzień, natywne 4K to ciężki orzech do zgryzienia nawet dla PC-tów za 5000zł a tutaj mówimy o konsolce za 1600zł.

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2017-10-04 20:04

        raczej 1440p@4k lub 1800p@4k

        która gra na ps4pro ma CR robiony z 1080p?

        a co do gier - dobrym przykładem jest HDZ - mozna go uruchomic w 60fps 1080p, lub 4k@30fps i ze swiecą w reku szukac kogos kto go przeszedł w 1080p posiadając TV 4k.

        Skomentuj Historia edycji

        1. jonny2003
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2017-10-04 23:02

          Np Tekken 7 na PS4 PRO z bidą ciągnie 1080P a na PS4 poniżej tego.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-10-04 23:06

            przeciez tekken 7 działa natwynie w 1080p a nie w 1080p -> 4k
            to gdzie tu sens Twojej wypowiedzi?

            Skomentuj Historia edycji

          2. jonny2003
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-10-04 23:08

            W tym sens, że ty marzysz o natywnym 4K a wiele gier ledwo ciągnie 1080P.

            Skomentuj

          3. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-04 23:08

            nauczysz sie czytac komentarze to podyskutujemy inaczej to nie ma sensu.

            Skomentuj

          4. Nejmer
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-10-05 15:08

            Jaką bidą? PS4 Pro lekko sie rozprawia z tekkenem w 1080p, PS4 tez daje rade. Kolezka chyba nie wie o czym mowi :)

            Skomentuj

        2. blaven
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-10-05 09:37

          O ile mi wiadomo Horizon nie pozwala na grę w 60fps-ach. Można wybrać między stabilnym 30 fps i 1080p, a okazjonalnymi (bardzo okazjonalnymi) spadkami poniżej 30 fps i rozdzielczością 4k (pewnie upscalowaną, ale nie wiem).

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-05 11:51

            tak masz racje, jest po prostu odblokowany cap i postawione na performance.
            Zgodnie z opisem funkcji miała to być wydajność ponad 30 fps (odblokowany cap na 30 - jest cap 60) ale praktycznie to nie wiele jest takich sytuacji zapewne żeby można było zapewnić taką wydajność (mówiono o 45fps).
            Nie uzywalem tego trybu nigdy wiec nie powiem jak ot wygląda.

            Mysle ze bardziej chodzi tu o framepacing na który postawiono w tym trybie żeby był prawidłowy czyli 1122334455

            Skomentuj

      2. kbrbabzbtb
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2017-10-04 20:28

        Co prawda zależy w co się gra i na jakich detalach ale generalnie dla entuzjasty do 4k musi być 1080ti plus dobre cpu to powiedzmy, że cena pc do 4k zaczyna się od 6k.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2017-10-04 20:33

          i wymiany GPU za 3k co 2 lata ;)

          Skomentuj

          1. jonny2003
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-10-04 23:15

            Albo wymiana konsoli żeby mieć pseudo 4K w 20-30 klatkach co 2 lata.

            Skomentuj

          2. BrumBrumBrum
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-05 09:43

            zaplusowałem cię. dodam, że wersji konsol nie wypuszczają tak często :)

            Skomentuj

  2. Ari93
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2017-10-04 18:38

    A na początku nie zamierzali gry do 4K dostosowywać... nie mam PSa ale miło że zamiast łamać zadane obietnice ktoś na tym świecie potrafi jeszcze zrobić coś w drugą stronę i wydać za darmo taką łatkę pod 4K której nie zamierzał wydawać... tym bardziej miło że to są Polacy :)

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2017-10-04 20:15

      No oni wlasnie złamali dane słowo bo wpierw twierdzili że tej grze 4k nie jest potrzebne i nie zamierzają wydać żadnych patchy.
      MS chce wydać swoją nową konsolę więc CDPR poczuli ponownie kasę więc nagle okazało się że warto to 4k wydać i ponownie grę sprzedać na XOX.
      Dlatego też wydali patcha na ps4pro co okazało się banalnie proste.

      Teraz pomysl inaczej - mogli go wydać spokojnie juz dawno temu po premierze ps4pro a tego nie zrobili. Nie było to rocket science dla nich jak widzisz. kilusetmegowy patch a biorąc pod uwagę że patche w wiedzminie potrafią ważyć tyle co połowa gry to ekhem ten patch to wrecz nawet nie patch.

      Skomentuj

      1. Q2hvY2hsaWs8
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-10-05 11:42

        Jak mnie śmieszy to podejście, że jak patch dużo waży to na pewno dużo zmienia i jeszcze na pewno dużo było pracy przy nim. A prawda jest taka, że wszystko zależy jak jest gra zrobiona i na co zmiany wpływają, czasem coś zmienisz i musisz przekompilować wszystko albo większość i podmienić pliki. I wtedy zmiana mogła trwać 5 minut a, żeby zaaplikować zmiany potrzeba podmienić wszystkie pliki na nowszą wersję co może ważyć. Czasem właśnie zmiany które teoretycznie ważą mało zajmują najwięcej czasu, jak np trzeba rozwiązać jakiś problem, a rozwiązanie nie jest proste.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2017-10-05 11:53

          widać mało wiesz o patchach zatem.
          Żeby zrobić z 1080p prawdziwe 4k to trzeba zmienić tekstury a nie tylko rozdzielczość.
          Tu tekstury są tego samego rozmiaru ale lepiej filtrowane i tyle.
          Jeśli myślisz ze gra wewnętrznie ma duże tekstury i skaluje je w dol to się mylisz.

          Ja przypomnę Ci za to patcha do W3 ważacego 19GB który wyszedł trochę wcześniej.

          Jak nie przekonuje Cie to to zobacz kiedy poznaliśmy specyfikacje XOX i jak szybko wyszedł patch 4k do W3 gdzie wcześniej zarzekali się ze nad nim nie pracują. Co kłamali? potajemnie robili?

          Skomentuj Historia edycji

          1. Q2hvY2hsaWs8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-10-05 14:19

            Naucz się czytać ze zrozumieniem.
            W dupie mam jakiego patcha dostał W3 i co tam zmienili. Jedyne o co mi chodziło to to, że nie ma zależności między rozmiarem poprawki a ilością pracy jaką było trzeba włożyć w jej powstanie, i ilością zmian jakie wprowadza. Więc nie pisz takich głupot:

            "Teraz pomysl inaczej - mogli go wydać spokojnie juz dawno temu po premierze ps4pro a tego nie zrobili. Nie było to rocket science dla nich jak widzisz. kilusetmegowy patch a biorąc pod uwagę że patche w wiedzminie potrafią ważyć tyle co połowa gry to ekhem ten patch to wrecz nawet nie patch."

            Bo równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że im dłużej będziesz siedział w samochodzie, tym więcej będzie miał na liczniku przejechanych kilometrów. Może w paru przypadkach się to potwierdzi, ale nie ma tu żadnej korelacji.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-10-05 18:05

            Akurat argumenty nietrafne dajesz.

            Konkretnie napisałem dlaczego zależność rozmiaru poprawki mówi nam co zostało zrobione a co nie. W tym przypadku tylko tozdz większość z zachowaniem starych tekstur i geometrii. Proste i logiczne. Dlatego właśnie nie ma hdr nawet

            Skomentuj

  3. Zwis88
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-10-04 19:08

    Ciekawe do ilu będzie dropić

    Skomentuj

    1. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-10-04 19:47

      Pewnie tak jak podstawowa wersja, choć z reguły na PS4 pro dropy są mniejsze pomimo nawet większej rozdzielczości.

      Wiedzmin 3 jest jednak grą multiplatformową, więc tak czy inaczej PC da tu bezsprzecznie najlepsze wrażenia odnośnie grafiki (większe detale, lepsza płynność, a i same mody graficzne). Ja posiadając PS4pro nawet nie myślę włączać na tym gier multiplatformowych pokroju wiedźmina, tylko exy. Mimo wszystko fajnie, że ekipa odpowiedzialna za wiedzmina nie zapomniała o wydaniu patcha do ich gry pod PS4pro, bo pewnie znajdzie się część osób, które nawet w multiplatformy chce grać na konsoli sony.

      Skomentuj Historia edycji

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2017-10-04 20:00

        ten patch podciąga też stablilnosc framerate - dropów jakichkolwiek ze swiecą szukać.

        Skomentuj

        1. jonny2003
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2017-10-04 23:04

          Ty już przetestowałeś wszystkie miejsca...tak?
          Zobaczymy co Digitalfoudry na to powie jak przetestuje.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2017-10-04 23:07

            tak ,w 140godzinnej grze przeszedłem kazdy mozliwy centymetr i kazdą mozliwe położenie kamery.

            Ty uposledzony jestes czy nie rozumiesz co znaczy stwierdzenie "ze świecą szukać"?

            DF pewnie wszystkie miejsca przetestuje czy przypadkiem w jakiejs milisekundzie nie ma 29fps zamiast 30. Jak nie przetestuje kazdego mozliwego miejsca to znaczy ze taki test jest do doopy.

            Skomentuj Historia edycji

          2. jonny2003
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-10-04 23:11

            Chyba ty upośledzony skoro najpierw piszesz o patchu który teraz wyszedł a potem, że już 140 godzin ponad i każdy centymetr.
            Na PS4 Pro z patchem tak?

            A choćby o PS4 to masz licznik klatek w swojej konsoli tak?
            I lepiej się znasz niż ludzie z DF i wiesz gdzie zwalnia a gdzie nie.
            Przyznaj lepiej, że Wiedźmin 3 na PS4 wygląda kiepsko i zwalnia i to bardzo często a zwłaszcza na bagnach.

            No a o Wiedźminie 3 po patchu na PS4 Pro gdzie zwalnia a gdzie nie to jeszcze guzik wiesz.

            Skomentuj Historia edycji

          3. kitamo
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2017-10-04 23:25

            po pierwsze idz do google i przeczytaj co to sarkazm. Zapamietaj definicje bo to potezna bron internetow.

            po drugie - wydajnosc nie rozni sie NICZYM wobec wersji przed patchem. Jakbys nie byl ignorantem to bys zobaczyl w necie chociaz juz gotowe analizy ktore dzisiaj zostaly zrobione.
            Widac w nich wyraznie ze wydajnosc jest na tym samym poziomie co przed patchem bo tu wiecej do gadania ma CPU a nie GPU jesli chodzi o spadek wydajnosci - witcher 3 zarowno na konsolach jak i na PC ma miejsca CPU heavy use i to sie nie zmieni. Na bank trafic mozna miejsce gdzie na ulamek sekundy spadnie do tych 28-29fps framerate. Takich miejsc wlasnie ze swiecą szukac.
            Mowiac o dropach to mozesz sobie mowic o dropach widocznych golym okiem, czyli takich do 20 fps.
            Problemy z bagnami to juz dawno sa poprawione - zatrzymales sie z ta gra chyba rok temu.

            gra nie reprezentuje soba nic wiecej poza podniesiona rozdzielczoscia, poprawionym filtrowaniem a co za tym idzie czesc tekstur prezentuje sie lepiej. To wszystko.
            Nie ma tu hura bura efektów - po prostu podrasowany lekko witcher.

            Na XOX tez nie bedzie 60 fps - CPU za slaby.

            Skomentuj Historia edycji

          4. Zwis88
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-05 07:28

            Swoją drogą ostatnio zasymulowałem konsolę u mnie, odpaliłem wieśka w 4k (co prawda wymuszonym bo mam monitor 1080p) + cap 30 fps, (sprzęt to 4790k@4,7ghz GTX1070) i zajechałem high detale (zakładam że na ps4 pro to pc-towe high to odpowiednik) Pograłem godzinę w sztywniutkim 30 fps, potem zjazd do 1080p - ultra detale i 60 fps, jak zacząłem grać to poczułem jakbym zrzucił balast po 2 dniowym zatwardzeniu, taka ulga że mam 60 fps, ciekawe czy gracze PS4 pro na pewno potrzebują 4k czy nie woleliby niższej jakości oprawy i płynnego działania?

            Skomentuj

          5. AlexBe
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-05 09:12

            Zgadzam się , 30 fps jest spoko dopóki się nie porówna tego samego tytułu działającego w 60.. osobiście zawsze wybierałbym płynność.

            Skomentuj

          6. kitamo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2017-10-05 09:22

            @Zwis88 - ja mam to samo jak gram w BF1 w 60Hz i w 144Hz.
            Jak pogram cały dzień na 144Hz to później w 60Hz nie jestem w stanie grac.

            nie oznacza to ze w 60Hz nie da się grac - po prostu przeskok jest dość odczuwalny przez pewien czas.
            Tak samo jest z 30 fps - nie ma zadnego dyskomfortu jak grasz i nie zwracasz na to uwagi bo z czasem po prostu przestajesz.
            Inaczej wygląda tez 30fps podczas grania padem a inaczej myszą - mysz wymaga krótszego frametime bo ma wyższe latency.

            Skomentuj Historia edycji

          7. Zwis88
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-05 18:11

            No taka prawda, i nie czarujmy się, 30 fps + myszka to na serio trzeba kilka dni by się przyzwyczajać do tego cierpienia żeby boleć przestało, 60 fps w większości gier ujdzie, gra się przyjemnie natomiast input lag jest wyczuwalny, 100-120-140 fps to jest to co tygryski lubią najbardziej, ale trzeba mieć mocnego grata żeby tak grać

            Skomentuj

  4. KORGAN
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2017-10-04 19:21

    Ile można o tym Wiedźminie? Tymczasem w CDP kolejne przetasowania i zero informacji o "Cyberpunku". Kiepsko widzę tę firmę.

    Skomentuj

    1. Hezen
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2017-10-04 19:41

      Z serii wiedźmina maja tyle hajsu że mogą latami robić cyberpunka.
      Wszystko jest cacy, trzeba poczekać... nie wieszcz końca tej firmy bo nie wiesz nawet na jakim etapie są prace nad nowym tytułem, a zresztą Ty byś na pewno lepiej się spisał jako dyrektor CDP prawda?
      Rocstar Games tez raz co kilka lat wydają gry i jako firma funkcjonuje od lat.
      CDP bierze przykład z najlepszych, robi coś po cichu a potem BOOM! :)

      Skomentuj

      1. Zwis88
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-10-06 08:42

        Dokładnie, wolę czekać na cybera nawet 8 lat i dostać grę jakości wiedźmina 3, niż żeby co dwa lata wypluwali gniota pokroju andromedy

        Skomentuj

  5. HardCorak
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-10-04 19:26

    jak się dało wycisnąć 4k to dlaczego nie ma też wsparcia dla 1080p 60fps? chyba że to jest pseudo 4k

    Skomentuj

    1. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2017-10-04 19:40

      Raczej na pewno nie jest to natywne 4K, gdzieś pewnie 1440p czy coś podobnego skalowane wyrafinowanymi technikami do 4K. Ja zanim nie miałem PS4pro, to się trochę obawiałem tego skalowanego obrazu (gdyż nie lubię takich rzeczy i np. skalowanie w takim quantum break psuje całą grę), ale tu efekt tego jest tak dobry, że nawet z metra od 55calowego tv 4K mam wrażenie idealnie ostrego obrazu i gdybym nie wiedział co jest grane, to uznałbym to za natywne 4K.

      https://www.youtube.com/watch?v=R0wZIby8tyg&t=441s

      W tym filmiku digital foundry przedstawia dokładnie takie same zdanie jak moje i też uważają, że jakość obrazu na PS4pro daje dobrą iluzję natywnego 4K. Oczywiście Jak będziesz dociekliwy i podejdziesz bliżej jak metr od tv 4K, to oczywiście artefakty wielkości pikseli już zobaczysz, ale z metra czy normalnej odległości oglądania od takiego tv (z reguły 2,5 metra) narzekanie na brak natywnego w grach na PS4pro nie ma sensu. Moim zdaniem natywne 4K, to niestety marnowanie zasobów, gdyż człowiek w normalnych warunkach różnicy i tak zobaczy, a wymagania przy natywnym 4K są potężne.

      Skomentuj Historia edycji

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-10-04 19:59

        Natywne 4k przydaje sie przy monitorach jak już gdzie przy 32 calach potrafią ludzie siedziec w odległosci 50cm.

        checkerboard jest najczesciej robiony przy 1800p lub 1440p. Przy tym pierwszym ilosc dodanych lini jest na tyle niska ze nie ma praktycznie sensu szukać na ekranie nawet tych artefaktów.
        Dla mnie osobiscie nie ma znaczenia czy jest natywne 4k czy CR - efekt jest taki ze nie widzę roznicy podczas grania i narzekanie na brak natywnego 4k w przypadku CR jest po prostu chyba dla zasady.
        To prawie tak idiotyczne jakby narzekać że w grze wyscigowej pod maską nie sa renderowane niewidoczne elementy silnika.

        Skomentuj

        1. jonny2003
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2017-10-04 23:18

          To tylko twoja, fanbojska i subiektywna opinia.
          Ludzie testujący gry np Digitalfoundry na eurogamerze twierdzą inaczej. A twoje fanbojskie durne gadki się nie liczą więc sobie tego oszczędź.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-10-04 23:38

            https://www.youtube.com/watch?v=wSpHONwyBqg

            nawet nie skomentuje.
            angielski wymagany na poziomie małpy więc moze obejrzysz i zobaczysz jak bardzo DF uwaza odwrotnie niz to co ja napisalem. Szczegolnie polecam fragment w ktorym omawia roznice w sposobie wyswietlania obrazu przez TV i monitor.

            Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2017-10-04 20:03

      zrobienie na konsoli 60 fps z gry ktora ma 30 fps jest znacznie trudniejsze niz podciągniecie rozdzielczosci.
      Jak silnik gry od samego początku nie jest przystosowany do 60fps albo ma po prostu cap 30 fps to nie wystarczy jak w przypadku PC odblokowac magicznego vsync przelacznikiem.

      CDPR tez cudów tu nie zrobilo z tym 4k - po prostu usprawnienie renderera dla ps4 pro gdzie jest gotowy devkit.
      Nie ma tu tez dodatkowych tekstur (w koncu patch wazy niecale 200mb). Po prostu podciagnieta rozdziałka i to wszystko. Mozliwe tez ze zmiana przy hairworks jest ale ciezko mi ocenic wizualnie - dawno nie grałem.

      Skomentuj Historia edycji

    3. jonny2003
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-10-04 23:07

      Jest pseudo 4K, a 60 klatek nie będzie bo PS4 pro ma bardzo słaby i robiony pod energooszczędność procesor.
      Procesor ogranicza tą konsolę.
      Więc pozostaje oszukane pseudo 4K i jakieś 20-30 klatek.
      Zobaczymy jakie detale do tego.

      Skomentuj

  6. kitamo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-10-04 19:52

    WYgląda ostrzej, ale szału to nie ma.
    Jestem zawiedziony brakiem HDR.

    Skomentuj Historia edycji

    1. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2017-10-04 21:03

      Na XOX raczej na bank HDR będzie.

      Skomentuj

  7. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2017-10-04 21:03

    Na XOX klepną z łatką natywne 4K.

    Skomentuj Historia edycji

  8. belineaenter
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2017-10-04 21:43

    Słyszałem że trzy ważne osoby zwolnili z CDP Red już się kłóca o chajsy tak to jest jak mamona uderzy do główki ciekawe co tam nawymyślają do Cyberpunka pamiętam jak 19.05.2015 Wiedźmin 3 miał dużo problemów technicznych może to byli Ci ludzie odpowiedzialni za to?

    Skomentuj

    1. Hezen
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-10-05 00:55

      Jako fan serii, rozwiń proszę co to były za problemy albo wrzuć jakieś źródło :)

      Skomentuj

  9. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-10-05 08:06

    Tak wyglądają "dwie tekstury mniej" w W3 na PS4Pro (według co niektórych fanbojków) względem wersji PC.
    PS4Pro
    https://i.imgur.com/LxPZb3x.jpg
    PC
    https://i.imgur.com/aIoiBmN.jpg

    http://screenshotcomparison.com/comparison/119502

    Dziekuje. Wszystko w temacie.

    Skomentuj

    1. Vaclav
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-10-05 10:12

      HAHAHA, kitamo miał rację: "szału nie ma" :D

      Skomentuj

    2. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2017-10-05 11:04

      Ten twój Wiesio z pc w cenie 5 konsol prezentuję się ubogo do Horizon ZD :)

      http://imgur.com/a/OszyT

      A tu porcja gifów

      http://neogaf.com/forum/showpost.php?p=231897292

      Pokażesz coś ładniejszego na tym swoim reaktorze pc :)
      W jakiej cenie masz grzałkę daj spokój prowizora pc pełną gębą.
      Konsola za 1600zł deklasuje........

      Skomentuj

      1. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-10-05 22:10

        http://screenshotcomparison.com/comparison/119502

        To mówisz że na konsoli to są te sławne "detale high" z peceta...buahahahahahahahhahahahha

        Skomentuj

    3. Q2hvY2hsaWs8
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-10-05 14:27

      Jaki syf z tego PC - brakuje nawet modelu kobiety i włosów mniej na głowie Geralta...

      Skomentuj Historia edycji

  10. adamgr
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-10-05 19:26

    A ja bym chętnie przytulił kolejne DLC bo te 2 poprzednie były warte każdej złotówki.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!