Na topie

System Windows 8.1 jest już dostępny. Zobacz jakie skrywa nowości

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Oprogramowanie

Kategoria: Systemy operacyjne Tematyka: Windows 8 Windows 8.1 Producenci: Microsoft

Firma Microsoft udostępniła nową wersję systemu operacyjnego Windows 8.1. Zobacz, jakie nowości się w nim znalazły.

windows 8.1 premiera system aktualizacja nowości ekran start

AA

Firma Microsoft oficjalnie udostępniła na całym świecie system Windows 8.1, następcę i aktualizację flagowego systemu operacyjnego Windows 8. Począwszy od dnia dzisiejszego, użytkownicy systemu Windows 8 mogą pobierać ze sklepu Windows bezpłatną aktualizację. Windows 8.1 jest już także dostępny w sprzedaży w wersji pudełkowej w sklepach detalicznych.

O systemie i nowościach zawartych w Windows 8.1 pisaliśmy już szerzej w poprzednich publikacjach. W skrócie nowa wersja systemu operacyjnego Microsoftu wprowadza duże możliwości personalizacji, ulepszony i pozwalający na dogłębną konfigurację ekran Start ze zmiennymi rozmiarami kafelków, dodatkowymi motywami tła oraz kolorami sprawia, że każde urządzenie Windows może mieć niepowtarzalny i osobisty wygląd. Dodatkowo pojawiła się możliwość wyboru uruchamiania systemu operacyjna do ekranu Start lub też do znajomego wszystkim klasycznego pulpitu.

W nowej wersji systemu pojawiły się znane funkcje, które zostały rozbudowane i usprawnione m.in. o łatwiejszą nawigację. W systemie powraca wyczekiwany przycisk Start, o który prosili użytkownicy systemu Windows 8. Warto dodać, że pojawił się widok „Wszystkie aplikacje”, który jak wskazuje sama nazwa, wyświetli wszystkie zainstalowane programy, zapewniając łatwy dostęp do rekomendacji nowych aplikacji oraz do aplikacji Pomoc i wskazówki, która pomoże szybko zapoznać się z systemem.

widnows 8.1 pudełka wersje premiera

W systemie debiutuje nowa opcja Bing Smart Search, która możliwa szybkie wyszukiwanie z poziomu ekranu Start zarówno plików znajdujących się na lokalnym dysku twardym, jak i elementów z Internetu. Wystarczy dotknąć palcem albo zacząć pisać na ekranie Start, a Smart Search odnajdzie to, co trzeba – czy chodzi o dokument w komputerze, album fotograficzny w chmurze, ulubioną aplikację czy też witrynę internetową.

System Windows 8.1 wprowadza także szereg aplikacji i usług, które są dostępne bezpośrednio z ekranu Start. W prosty i szybki sposób użytkownicy systemu mogą na przykład rozmawiać z bliskimi przez Skype, czytać wiadomości w aplikacji Poczta, oglądać filmy i seriale telewizyjne, tworzyć i edytować w pakiecie Office, szukać nowych przepisów w aplikacji Bing Food and Drink, czy też przeglądać internet za pośrednictwem przeglądarki Internet Explorer 11 (IE11), która jako jedyna została zaprojektowana od podstaw z myślą o urządzeniach dotykowych.

Przeglądarka Internet Explorer 11 oferuje pełną obsługę dotyku, możliwość synchronizacji historii przeglądania i ustawień na wszystkich urządzeniach z Windows 8.1, a także znaczne ulepszenia wydajności. Nie należy zapominać także o kolejnej istotnej nowości, jaką jest natywna obsługa druku 3D. Firma Microsoft pokusiła się o dodanie obsługi drukarek 3D, a także usprawnień w aplikacjach oferujących obsługę formatów druku 3D.

windows 8.1 aplikacje aktualizacje sklep store

Twórcy na poważnie wzięli do siebie opinie użytkowników. Dzięki temu zoptymalizowana została wielozadaniowość i produktywność systemu, w tym dodano możliwość wyświetlania i używania nawet czterech aplikacji obok siebie. Pojawiła się opcja elastycznego dopasowywania rozmiarów okien każdej aplikacji działającej w trybie Moden UI.

Miłośników trzymania swoich danych w tzw. chmurze z pewnością ucieszy ścisła integracja z usługą SkyDrive, która daje użytkownikom możliwość przechowywania plików na wirtualnym dysku i dostęp do nich w dowolnym miejscu na każdym urządzeniu.

To jednak nie koniec zmian, otóż pojawił się odmieniony wygląd Sklepu Windows, który prezentuje aplikacje w bardziej atrakcyjny i czytelny sposób. Ponadto nowy układ graficzny i kategorie, umożliwiają szybsze znalezienie poszukiwanej pozycji oraz dotarcie do najciekawszych aplikacji.

windows 8.1 aktualizacja tablet

W sklepie pojawiły się również personalizowane rekomendacje, które wykorzystują zaawansowany system rekomendacji i trafności Bing, dzięki czemu pomagają w odkrywaniu nowych programów. Dodatkowo użytkownicy Windows 8.1 nie muszą się już martwić o częste aktualizowanie zainstalowanych w systemie aplikacji, otóż system zrobi to za nich.

To jednak tylko nieliczne nowości, jakie przygotował dla nas Microsoft. Jeżeli jesteście gotowi, aby samemu odkrywać tajniki Windows 8.1, to informujemy, że posiadacze Windows 8 mogą już pobierać darmową aktualizację do Windows 8.1 za pośrednictwem sklepu Windows Store.


Źródło: Microsoft, YouTube/bavogames, NeoWin

Odsłon: 29163 Skomentuj newsa
Komentarze

55

Udostępnij
  1. carbo888
    Oceń komentarz:

    13    

    Opublikowano: 2013-10-17 20:20

    nie wiem jak to zrobią ale dalej mnie kafelki nie przekonują, przekonały mnie w smartphoneach,na pc nigdy, nie widzę pracy na tym systemie w programach typu max,cinema,vegas,aae i za każdym razem jak czegoś szukam przekopywanie się przez kafle

    Skomentuj

      1. disturbedone
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2014-01-22 15:50

        Owszem, komfort zdecydowanie lepszy anizeli szukanie w tych listach z paska menu start. Problem natomiast zaczyna sie jesli nei mamy skrotu przypisanego do glownego ekranu w metro i trzeba to odszukac. Kolejna rzecz to microsoft powinien ruszyc glowa i zrobic metro na zasadzie launchpad z OS X.

        Skomentuj

  2. Pener
    Oceń komentarz:

    10    

    Opublikowano: 2013-10-17 20:23

    ee to nie dla mnie ;)

    Skomentuj

  3. 1zboro1
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2013-10-17 20:31

    Jedyne dobre Windowsy to super XP i 7

    Skomentuj

    1. impulse_101
      Oceń komentarz:

      -7    

      Opublikowano: 2013-10-18 00:51

      tak, a samochod nigdy nie zastapi konia.

      Skomentuj

      1. Private_92
        Oceń komentarz:

        -5    

        Opublikowano: 2013-10-18 11:59

        a co to ma do rzeczy dzieciaku.

        Skomentuj

        1. impulse_101
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2013-10-18 13:58

          To byla taka aluzja odnosnie niecheci do zmian i nowinek. Tak jak kiedys ludzie niechetnie przesiadali sie do maszyn i woleli konie tak samo wspolczesnie uzytkownicy kisza sie na xp a win8 unikaja jak ognia piekielnego. Ale "Panie dorosly" widze ze do pana trzeba bezposrednio lopatologicznie mowic bo innej formy nie ogarniasz.

          Skomentuj

          1. jacy4
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2013-10-18 18:24

            XP to dobry system, gdyby nie DX11 to nie zmieniłbym go na 7.

            Skomentuj

          2. rrrrrr
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2013-10-19 10:47

            Jak masz SSD z TRIMem, to nie masz wyboru. I to jest już jakiś argument. Zresztą przypinanie do paska jest b. wygodne, choć to akurat można też mieć w XP z odpowiednim programem.

            Skomentuj

          3. rrrrrr
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2013-10-19 10:46

            Akurat pudło, żeby zmiana była potrzebna, musi być konkretne uzasadnienie, dlaczego jest potrzebna. Przykład z samochodami i końmi jest kompletnie nietrafiony, bo bez problemu można znaleźć takie uzasadnienia (samochody są szybsze, mogą przewieźć więcej materiału, nie męczą się w dłuższych trasach, nie srają po ulicach...). Jakie jest uzasadnienie dla usunięcia Menu Start w 8? Że masz to samo na ekranie Start w Metro? Fajnie, tylko że Metro jest przeznaczone dla urządzeń mobilnych i ekranów dotykowych. Czyli jako użytkownik desktopa mam cierpieć, bo MSowi nie chciało się pomyśleć o sporej grupie userów? I to jeszcze płacąc im kasę? Nie, nie dam się im dymać.

            Skomentuj

  4. StartX_pl
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-10-17 20:31

    Design tego systemu w wersji dla telefonów bardziej mi pasuje niż android, ale jakby się zastanowić to widać tutaj pewien mechanizm manipulowania informacją i ludźmi.

    Bo po co szukać informacji, dochodzić czegoś skoro starannie wyselekcjonowane informacje mamy jak na dłoni, tzn na kafelku.

    Skomentuj

  5. angelboy
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-10-17 20:45

    a przywrócili menu start ?

    Skomentuj

    1. Damian Szymański
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2013-10-17 20:47

      Przycisk Start powrócił. Menu Start nie ma i nie zapowiada się aby wróciło.

      Skomentuj

      1. carbo888
        Oceń komentarz:

        6    

        Opublikowano: 2013-10-17 21:11

        w 8.2 będzie Menu Start

        Skomentuj

        1. rrrrrr
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2013-10-19 10:48

          Skąd te wieści?

          Skomentuj

          1. carbo888
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2013-10-19 13:51

            Jestem tajnym szpiclem nsa.

            Skomentuj

  6. RPRT07
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-10-17 22:34

    Nie mogli tego nazwać po prostu Service Pack 1?

    Skomentuj

    1. vitapy
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2013-10-17 23:33

      Nie, to jest przygotowanie do płatnych SP dla przyszłych systemów. Zapewne będzie tak - musisz zapłacić za np. Windows 9.1, bo to inny produkt niż Win9, a że to w rzeczywistości zbiór poprawek to już inna sprawa.
      PS. Firma ma 55 miejsce na świecie, a pod względem zysków jest 10-a , czas poprawić wyniki finansowe ;)

      Skomentuj

      1. hesus30
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2013-10-18 07:07

        Tak straci - i dobrze.

        Skomentuj

          1. wprostboski
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2013-10-18 11:31

            Ad1-Ad2. Mogłeś pobrać obraz angielskiej wersji i przenieść ustawienia aktywacyjne albo ręcznie aktywować system. Co do działania mafijnego to pełna zgoda. Pewne zapisy w licencji Windows (starszych niż 8) dotyczące ograniczeń dla systemów OEM są niezgodne z prawem unijnym. Zakaz/utrudnienia odsprzedaży, przywiązanie do sprzętu itp. Tak więc prawny sens podziału na OEM-BOX jest wątpliwy. Jednak w Polsce chyba nikt nie podał tej firmy do sądu, a urzędy antymonopolowe widać z jakiś powodów nic nie robią. W Niemczech była jakaś sprawa i mają specjalną wersję win7 na swój rynek.

            Skomentuj

          2. gboor
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2013-10-18 12:28

            Minusa dostałeś za brutalne kaleczenie naszego ojczystego języka. "Zarzadal"? "Mnie sie udalo"?? "Kliejentow"???
            Poza tym, wygląda na to że sam nie bardzo wiesz czego chcesz i co z tymi komputerami robisz. To normalne w komercyjnym oprogramowaniu, że nie wszystko Ci wolno, i jeśli złamiesz licencję to są konsekwencje. Co to ma wspólnego z mafią...

            Skomentuj

  7. manioor
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2013-10-17 23:13

    Niech dodadzą opcje włączania i wyłączania tych wszystkich gadżetów które dodano w windows 8 i rozwiąże to wszystkie problemy.

    Skomentuj

  8. saser
    Oceń komentarz:

    -12    

    Opublikowano: 2013-10-17 23:31

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Kafelkowy system nie jest taki zły, jak wszyscy 'hejterzy' próbują nam wmówić. Żeby nie było. System wykorzystuje zarobkowo w własnej działalności gospodarczej (kupiłem oryginał) i jestem zadowolony. Jest szybszy niż Win7. Oba używałem na dysku SSD i niewątpliwie Win8 wygrywa. Kafelki są lepsze niż klasyczny start z Win vista/7. Kafelki poukładałem sobie w kilka grup: Praca - aplikacje profesjonalne i biurowe, rozrywka - gry i programy multimedialne, narzędzia - różne programy narzędziowe i cała reszta 'śmieci'.
    Drodzy hejterzy. Ile czasu w klasycznym nemu start zajmuje wam wyklinanie pożądanej aplikacji? Mi zajmowało to około 4-5 sekund (może więcej). W poukładanych kafelkach zajmuje mi to 1-2 sekundy. Jeśli do tego dodamy ogólną szybkość Win8 to mamy prawdziwą "rakietę' w działaniu. Dodatkowo niska cena i brak OEM. Nie żałuje zakupu. Pozdrawiam wszystkich trzeźwo myślących i nie bojących się nowości.

    Skomentuj

    1. vitapy
      Oceń komentarz:

      12    

      Opublikowano: 2013-10-17 23:41

      Wygląda na to że jestem "hejterem", ale ikony na pulpicie Win7 można sobie również pookładać nawet kolorami i nie wmówisz mi że przełączenie z kafelek na biznesową aplikację pracującą zapewne w klasycznym pulpicie trwa szybciej, nie wspomnę o "szybszym" uruchomieniu system, nim kafelki załadują swą aktywną treść, to oglądasz obracające się kółeczko na swoim SSD. I jako "hejter" nie klikam co chwila w nową aplikację, by mnie te 2-3 sek robiły różnicę - jak zaczynam pracować, to używam średnio 5-6 programów więc zyskuję przerażającą ilość wolnego czasu na hejtowanie w benchmark.pl ;)

      Skomentuj

      1. saser
        Oceń komentarz:

        -12    

        Opublikowano: 2013-10-17 23:51

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Czy ja pisałem coś o pulpicie? Pulpity win8 i Win7 niczym się nie różnią. Kafelki win 8 traktuję jako szybkie nemu start. Uwierz, czasami potrzebuje coś szybko sprawdzić w necie, w poczcie, wydrukować a potem wsiadam w samochód i w miasto. Czas, a właściwie jego brak jest tutaj istotny. Pulpit, ikony, aplikacje działają tak samo, ale czas dostępu do aplikacji jest krótszy. Dla mnie to zaleta. Aktywne kafelki mnie nie interesują i nie spowalniają mi kompa.

        Skomentuj

        1. vitapy
          Oceń komentarz:

          9    

          Opublikowano: 2013-10-18 00:04

          Dobrze, że wspomniałeś o drukowaniu, jak szybko udaje Ci się dostać do stanu drukarki, jeśli coś nie zadziałało z poziomu kafelek ? Długo by tu wymieniać rodzaje codziennych sytuacji w których stwierdzam, że ilość "przeklikań" jest większa w Win8. Posiadam dwie bliźniacze maszyny - jedną z Win7, druga od dziś z Win8.1 i nie zauważam jakiejkolwiek promowanego przez M$ wzrostu wydajności, a szczególnie produktywności i ergonomii na rzecz Win8, dlatego nie zgadzam się z Twoimi spostrzeżeniami.

          Skomentuj

          1. saser
            Oceń komentarz:

            -6    

            Opublikowano: 2013-10-18 00:14

            Akurat mam drukarkę z wyświetlaczem więc nic nie muszę klikać :) Nie drukuje z poziomu kafelek. Normalnie pracuję na pulpicie.
            Napiszę jeszcze raz. Kafelek używam tylko do szybkiego włączania aplikacji. Unikam dużej ilości ikon na pulpicie. Lubię minimalizm. Wzrost wydajności samego systemu jest zauważalny. Przynajmniej na mojej maszynie. Ergonomia to to rzecz indywidualna. Owszem, niektóre rzeczy w win8 są zakręcone, ale mi to nie przeszkadza. Wszystkie podstawowe czynności lepiej wykonuje mi się na win8.

            Skomentuj

          2. vitapy
            Oceń komentarz:

            9    

            Opublikowano: 2013-10-18 00:28

            No to jesteś tym szczęśliwcem u którego widać wydajność, chyba mam za wolne/szybkie ( niepotrzebne skreślić ) komputery, by to stwierdzić.
            Na zapchaną kolejkę wydruku nie pomaga nawet panel dotykowy ekranu w moim HP, a co do minimalizmu ... u mnie jest około 50-ciu kafelek zajmujących cały ekran FullHD, a na pulpicie ledwie widać tą ilość - więc to rzecz sporna ;). Animacja przełączenia z Metro na Pulpit to około 0,5 sek więc jesteś sek w plecy jak się przełączasz z pulpitu do kafelek, by włączyć kolejną aplikację :D

            Skomentuj

          3. saser
            Oceń komentarz:

            -8    

            Opublikowano: 2013-10-18 00:50

            No dobra, pól sekundy (może nawet mniej - ciężko zmierzyć :) Przynajmniej nie muszę klikać w kolejne pozycje w nemu start i rozwijać kolejne podkategorie. Tak na prawdę, to menu start w WinXP było najlepsze. To z Vista/7 to krok wstecz i zawsze mnie denerwowało. Kafle trzeba sobie pogrupować. Najważniejsze aplikacje można trzymać na pulpicie (kilka sztuk), reszta w kafle i jest święty spokój :) Denerwujące w Win8 są niedopracowane sterowniki firm zewnętrznych. Liczę, że z czasem producenci je poprawią.

            Skomentuj

          4. hesus30
            Oceń komentarz:

            7    

            Opublikowano: 2013-10-18 07:28

            Dokładnie. Vista ich niczego nie nauczyła. Komputery z preinstalowanym Win8 mają masę szajsu na "dzień dobry", który zapycha kafelkowe menu start. I usuwaj to sobie człowieku po kolei, bo nie ma opcji zaznaczenia całości...

            Fakt, Win8 jest szybszy.
            Wady jednak też ma. Z poważnych wg mnie - posiadanie dwóch systemów na jednej partycji. Ubuntu 13+Win8 - na dłuższą metę się nie da - bo w takim układzie Win8 regularnie się wysypuje. Moi klienci wybrali więc samo Ubuntu, Win poszedł do szuflady. Owszem - zapłacili, ale to ich ostatni system od M$ - linuch spełnia ich wszystkie wymagania, jest za free i wcale nie jest wolniejszy.

            Znajomi z helpdesków też rzadko Win8 widzą - bo nikt tego nie chce. Firmy boją się, że im wszystko stanie - nie są to bezpodstawne obawy, bo nie każdy w lot łapie obsługę Win8. W analogiczym okresie - od momentu debiutu - Win7 był o wiele popularniejszy.

            Skomentuj

          5. vitapy
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2013-10-18 08:04

            Zgadza się szybciej się włącza i naprawdę szybko przechodzi w stan uśpienia, ale to są operacje które wykonuję 2x dziennie, więc ...

            Co do Twoich spostrzeżeń odnośnie Ubuntu, z mojej praktyki - mam podobne obserwacje, często nowe komputery instalowane w firmie mają właśnie ten system kosztem Win8, i to nie z powodów finansowych, lecz na mniejszą ilość interwencji serwisowych dla systemów *nix. Obsługa ich praktycznie nie wymaga od użytkowników zmiany przyzwyczajeń, a produktywność jest porównywalna z przewagą na Ubuntu.

            Skomentuj

        2. rrrrrr
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-10-19 10:50

          To skoro to samo można robić na pulpicie, to gdzie jest wyższość ekranu start, skoro funkcjonalność, jaką tak się podniecasz, już była dawno?

          Skomentuj

      2. saser
        Oceń komentarz:

        -9    

        Opublikowano: 2013-10-17 23:55

        Czas przełączania pomiędzy kefelkami a pulpitem to ułamek sekundy więc jest to całkowicie nietrafiony argument.

        Skomentuj

  9. lwses
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2013-10-18 02:49

    Niech najlepiej każdy sam sprawdzi sobie,właśnie Win 8.1 kasuje i wracam do 7.Według mnie totalne gówno zrobili w postaci śmiesznych kafelek itd a najbardziej drazni lewy pasek wszystkich uruchomionych aplikacji do których nie można szybko się przełączyć i skasować dopiero,rozwinąć i każdy usunąć z osobna.Po za tym dziadostwem system szybko się instaluje a ładowanie systemu niewiele krócej od win 7 chyba że ktoś ma ssd.
    Programowo np klawiatury pod usb działają poprawnie itd.
    Ogólne wrażenie to jak dla mnie kicha.

    Skomentuj

  10. zakius
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-10-18 10:06

    Szkoda, że msna przenieśli do skype, a face chatu już brak...

    Skomentuj

  11. TitoBandito01
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2013-10-18 10:23

    Skrywa takie nowości :

    1). Karta XFI Titanium HD nie ma dźwięku na sterownikach Creative-a. Trzeba je odinstalować i jechać na tych od Microsoftu. A nowych driverów brak. :(
    2). Nie działa oprogramowanie Logitecha dla myszki G700 - nie włącza się i już. Ni ma bata żeby się włączyło.
    3). Windows 8.1 rozmnożył mi drukarki teraz mam dwie takie same. Jak usunę jedną to druga też "ginie w systemie".

    Ciekawe co dzisiaj odkryję za nowości? ;)

    Skomentuj

    1. Tabcin
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2013-10-18 11:25

      Z tego co wiem antywirusy z rodziny Kaspersky też nie wspierają W8.1. Można do tego dodać pewnie też gamę gier, które również nie będą działały. Ja osobiście wstrzymam się na jakiś czas z tą aktualizacją.

      Skomentuj

      1. TitoBandito01
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2013-10-18 12:03

        Akurat Kaspersky Anti-Virus 2013 działa u mnie ok na Win 8.1. Natomiast nie działają dodatki Kasperskiego do IE.

        Skomentuj

    2. hesus30
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-10-19 05:12

      Potwierdzam - ta sama akcja z drukarkami.
      Nie masz czasem Samsunga?

      Skomentuj

      1. TitoBandito01
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2013-10-19 15:16

        Nie. Zwykła drukarka HP.

        Skomentuj

      2. TitoBandito01
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2013-10-19 15:16

        Nie. Zwykła drukarka HP.

        Skomentuj

  12. arco2006
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2013-10-18 11:52

    A ja się zastanawiam nad kupnem laptopa bez systemu bo jest tylko Win8/8.1 i zainstalować na nim np. Ubuntu, ale mam obawy co do programu AutoMapa czy się da zainstalować i czy będzie mi działało GPS na USB?
    Jednym słowem laptop ma służyć jako:
    - nawigacja
    - oglądanie filmów
    - office [ openoffice]

    Skomentuj

    1. vekio
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2013-10-18 16:03

      Ściągniesz Windows 7 z sieci zainstalujesz aktywatora i po sprawie. No co komu bezużyteczny linux!

      Skomentuj

        1. rrrrrr
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-10-19 13:46

          Przecież Windows 7 też ma obsługę TRIMa i wyłącza defraga, jak masz SSD...

          Skomentuj

          1. rrrrrr
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-10-19 17:21

            Mam Win 7 na M4 i jakoś spowolnień nie widzę...

            Skomentuj

          2. rrrrrr
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2013-10-20 13:25

            A co to zmieni?

            Że nagle zostanę oświecony w temacie mikro spowolnień, których obecnie jestem nieświadomy jak biedna owieczka?

            Czy może zyskam 0,5 MB/s w CrystalDiskMarku?

            Bo sorry, ale nie zamierzam bawić się w piraty, a jak to drugie, to trochę szkoda wydawać kasy, nie sądzisz?

            Skomentuj

    2. vitapy
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-10-18 20:10

      Co do AutoMapy nie odpowiem Ci na to pytanie, ale pozostałe odpowiedzi zdecydowanie na TAK - działa, bez aktywatorów, bez antywirusów i to za darmo.

      Skomentuj

  13. Komhir
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2013-10-18 15:41

    Czym różni się ta wersja od tej która wyciekła miesiąc temu??

    Skomentuj

      1. Komhir
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-10-18 19:31

        No nie wiem. Najpierw wyciekła wersja Chińska, Ruska, Angielska, a później Polska która moim zdaniem niczym się nie różni od tej aktualnej. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

        Skomentuj

  14. hesus30
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-10-19 05:17

    Potwierdzam - ta sama akcja z drukarkami.
    Nie masz czasem Samsunga?

    Skomentuj

  15. zakius
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-10-20 22:06

    Dodam, że dźwięk w LoLu powoduje gwałtowne freezy gry i system ma dziwny zwyczaj uruchamiania automatycznej konserwacji, gdy komputer jest mocno obciążony

    Skomentuj

  16. disign
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-10-21 01:45

    Nie mam prawa mądrzyć się o Windows 8.1 bo nadal siedzę ma windows Xp ale testowałem go na virtualboxie i brakuje mi w nim menu star, rozumiem że Ms tak zdecydował kasując go i muszę się z tym pogodzić. Irytuje mnie ciągłe przechodzenie po naciśnięciu przycisku start do ekranu kafelkowego.
    Bo wogule z kafelków nie korzystam i brakuje mi możliwości aby wyłączyć ekran kafelkowy chociaż w taki sposób aby po naciśnięciu star przechodzić bezpośrednio do listy aplikacji.

    Skomentuj

    1. Climer26
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-12-10 06:09

      Wydajność jest bardzo do zbliżona do Windowsa 7 i wątpię by był szybszy w kliku zadaniach, zaszły zmiany w kodzie i może to korzyć ale za pewne są błędy (a są: drukarki, tylko czy to sterowniki czy Windows), jako użytkownik stwierdzam że przesiadać się na Windows 8.1 raczej nie warto, brak większych zmian, a Windows 7 sprawuje się dobrze, programy pracują dobrze, sterowniki są.

      Skomentuj

  17. Climer26
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-12-07 08:29

    Każdy Windows 8 na dwóch innych komputerach ze sterownikami zgodnymi do systemu, Windows 8 sypał się w czasie 1-2 miesiąca. | Windows 8.1 został zainstalowany na tych samych urządzeniach i wszystko jest dobrze, systemy stabilne, jest tylko jednorazowy błąd od oprogramowania związanego z przyciskami funkcjonalnych zaraz jak się uruchomi system, ale działają przyciski, sterownika od przycisków brak do tego urządzania, zainstalowałem z innego laptopa zgodnego Windows 8.1 który ma ten sam sterownik czy tam program. Program stosowany w dużej ilości laptopów tylko co nowy laptop to nowa wersja wychodzi.

    Skomentuj

  18. jsq.olecko
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-12-29 11:42

    Powiem wam szczerze, że na początku też nie podobały mi się kafelki windows 8. Denerwował mnie ręczne wchodzenie w tryb pulpit. Niedawno kupiłem nowego laptopa z 8-ką. Po włożeniu dysku SSD zainstalowałem Win7. Używałem go tydzień czasu, po czym postanowiłem przywrócić z recovery 8-kę na SSD. Oczywiście od razu zaktualizowałem system do wersji 8.1. Mam wrażenie, że laptop chodzi na 8-ce lepiej niż na 7-ce. Trochę na nim popracowałem i chyba nie będę wracał do starszego systemu. Po prostu jest on w porządku.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!