Słuchawki

Creative Sound Blaster Tactic3D Rage Wireless

przeczytasz w 9 min.

miniRecenzja
wyróżniona!


Nie od dziś wiadomo, że na targach komputerowych producenci prezentują swoje najnowsze dzieła. Tak tez uczyniła firma Creative prezentując swoje najnowsze słuchawki dla graczy dnia 17.08.2012r na targach gamescom. Creative Sound Blaster Tactic3D Rage (tak brzmi pełna nazwa następcy modelu Wrath, którego miałem okazję niedawno testować) można nabyć w  wersji przewodowej jak i bezprzewodowej (model Wrath był sprzedawany tylko i wyłącznie w wersji bezprzewodowej).

 Specyfikacja techniczna
 Wygląd
 Instalacja
 Panel sterowania
 Testy
 Podsumowanie

Już sama nazwa testowanego modelu (Rage - Wściekłość) mówi nam, że mamy doczynienia z nową, bardziej "agresywną" wersją słuchawek (Wrath - Gniew). Model Wrath w mojej ostatniej recenzji oceniłem bardzo pozytywnie, jednak czy Rage będzie równie dobry? Jakie zmiany zaszły względem starszego modelu? Czy nowe słuchawki grają równie dobrze jak ich poprzednik? Na te i wiele innych pytań postaram się odpowiedzieć w tej recenzji.

  Specyfikacja techniczna i zastosowane technologie

 

SłuchawkiPrzetworniki: magnes neodymowy o srednicy 50 mm
Pasmo przenoszenia: 20 Hz ~ 20 kHz
Impedancja: 32 omów
Czulosc: 102 dB/mW
MikrofonTyp mikrofonu: Kondensator z technologia redukcji szumów
Pasmo przenoszenia: 100 Hz ~ 6,5 kHz
Impedancja: <2,2 kilooma
Czulosc: -40 dBV/Pa
Przekaźnik USBPort USB 1.1 lub 2.0
InterfejsBezprzewodowy w pasmie ISM 2,4 GHz
Bezprzewodowy zestaw sluchawkowy do gier o wysokiej jakosci
Prosty, a jednoczesnie wszechstronny nadajnik USB Sound Blaster Tactic3D Rage Wireless bezprzewodowo przesyla i odbiera dzwiek bez kompresji na i z komputera PC lub Mac, dzieki czemu mozesz cieszyc sie profesjonalnym i bogatym w niuanse dzwiekiem gier bez opóznien i zaklóceń.
Przestrzenny dzwiek
Dzieki technologiom dzwieku SBX Pro Studio dla komputerów PC i Mac mozesz cieszyc sie jeszcze lepszym dzwiekiem niz w przypadku systemu 7.1, niespotykanym nigdzie indziej realizmem oraz zachwycajacymi efektami dzwiekowymi, które brzmia tak, jakby wokól Ciebie oraz nad i pod Toba znajdowaly sie wirtualne glosniki.
Podswietlane nauszniki - 16 milionów kolorów
Dzieki SB Prism mozesz dopasowac zestaw sluchawkowy do wygladu swojej postaci lub stylu gry.
Latwe sterowanie dzwiekiem
Natychmiast, w prosty sposób reguluj glosnosc dzwieku lub wycisz mikrofon.
Akumulator litowo-jonowy z mozliwoscia doladowania
Pozwala na do 16 godzin nieprzerwanej gry. Mozesz ladowac sluchawki za pomoca kabla USB, nawet gdy z nich korzystasz, wiec nigdy nie bedziesz musial przerywac gry.
Skonfiguruj optymalne ustawienia dzwieku i dziel sie nimi
Skonfiguruj wlasne profile dzwieku TacticProfile™, wyeksportuj je i dziel sie nimi z innymi graczami.
Wydajne 50-milimetrowe przetworniki FullSpectrum
Przestrzenny dzwiek wysokiej jakosci bez zadnych ograniczen dzieki silnym basom i efektownym wysokim dzwiekom - doswiadcz najwyzszej jakosci, jaka oferuja Ci twórcy gier.

 

  Wygląd

 

Sprzęt sprzedawany jest w dużym czarno-czerwonym pudełku, jednak w odróżnieniu od opakowania modelu wrath możemy tutaj przez okienko zobaczyć lewą muszę  słuchawek. W górnej części pudełka znalazł się czarny napis "Wireless" umieszczony na mieniącymi się wszystkimi kolorami tęczy tle (tylko w wersji bezprzewodowej).

Znajdziemy tutaj wiele informacji o nowatorskim rozwiązaniu SB Prism, jakie producent zastosował w testowanym urządzeniu. Nie mogło tutaj zabraknąc także informacji o systemach SBX ProStudio (w modelu Wrath był to system THX).

Zawartość opakowania

  • Bezprzewodowy zestaw sluchawkowy Sound Blaster Tactic3D Rage Wireless z odlaczanym mikrofonem
  • Przekaznik USB
  • Kabel microUSB-to-USB o dlugosci 1,8 m (5,91 stopy)
  • Skrócona instrukcja obslugi

Stalowy pałąk słuchawek pokryty został dobrej jakości matowym, czarnym plastikiem. W centralnej części pałąka znajdziemy logo Sound Blaster oraz Tactic3D (podobnie jak w modelu Wrath), a z dwóch stron nad muszlami znajduje się krwisto czerwone logo Rage (napisane podobną czcionką jak logo Wrath). Gąbka na początku użytkowania wydawała się nieco zbyt twarda, jednak po jakimś czasie dopasowuje się do kształtu głowy użytkownika, sprawiając że słuchawki stają się niezwykle wygodne. Materiał skóropodobny, który tak chwaliłem w modelu wrath został użyty także w modelu rage.

Muszle są odpowiedniej wielkości i doskonale wygłuszają otoczenie. Ich pady pokryte są dobrej jakości czarnym materiałem. O ile w modelu Wrath podświetlana była jedynie otoczka, to w Rage podświetlane jest całe tło loga soundblaster. Użytkownik może sobie wybrać dowolny kolor podświetlania, ale o tym w dalszej części recenzji.

Bardzo dobrą zmianą w stosunku do modelu wrath jest umieszczenie rolki pełniącej funkcję regulacji głośności. Rolka sprawdza się zdecydowanie lepiej niż przyciski (ustawienie odpowiedniej głośności jest zdecydowanie szybsze). Przyciski do włączania/wyłączania słychawek, oraz wyciszania mikrofonu znajdują się w tych samych miejscach co w poprzedniku. Różnią się one nieco kształtem, oraz kolorem podświetlania (włącznik/wyłącznik w rage jest podświetlany białym światłem, a w wrath niebieskim).

  Instalacja

 

Tak samo jak w poprzedniku Tactic3D Rage, także tutaj w zestawie ze słuchawkami nie znajdziemy płyty ze sterownikami. Aby tego dokonać należy wejść na stronę SoundBlaster, oraz pobrać odpowiedni plik instalacyjny. W dniu pisania tej recenzji sterowniki dla modelu Rage nie zostały jeszcze opublikowane (prawdopodobnie dodane zostaną w dniu w którym słuchawki wejdą na rynek). Wszystkie testy w tej recenzji zostały wykonane z użyciem sterowników przedpremierowych w wersji RC1, niektóre rzeczy mogą się nieco różnić w finalnej wersji.

Instalator waży dokładnie 94,6MB. Aby uruchomić instalację wystarczy dwukrotnie kliknąć w pobrany plik instalacyjny.

W pierwszym etapie należy wybrać język instalacji oraz akceptować umowę licencyjną. Odrzucenie warunków umowy licencyjnej przerwie instalację.

W następnym etapie należy wybrać folder docelowy instalacji.

 

W kolejnym etapie możemy wybrać typ instalacji. Niestety podobnie jak w instalatorze sterowników do modelu wrath producent dał nam do "wyboru" jedynie instalację pełną. Zdecydowanie brakuje tutaj "instalacji niestandardowej", gdzie zwykle można wybrać co instalator ma zainstalować.

 

Ostatnim etapem jest podsumowanie dokonanych wyborów. Po kliknięciu przycisku "dalej" dospocznie się instalacja, która trwa około 7minut.

 

Po zakończeniu instalacji wystarczy już tylko uruchomić ponownie nasz komputer.

 

  Panel Sterowanie

 

Panel sterowania został podzielony na pięć zakładek. Pierwszą z nich jest Sound Blaster Tactic3D. Możemy tutaj bez problemu regulować głośność słuchawek, czy czułość mikrofonu, a także wybrać jeden z domyślnych profili lub utworzyć swój własny. Podobnie jak w panelu sterowania poprzednika testowanego modelu tak i tutaj producent udostępnił nam profile takich zespołów jak Team Dignitas, czy compLexity.

 

Co siekawe w nowszej wersji panelu sterowania producent udostępnił nam mniej domyślnych obrazków profili, jednak dał nam możliwość importowania własnego obrazka.

 

W prawym dolnym rogu panelu sterowania widać wskaźnik poziomu naładowania akumulatora. W poprzedniej wersji panelu sterowania nie było takiej informacji.

Kolejną zakładką jest SBX Pro Studio (w poprzedniej wersji był to THX TruStudio Pro), w której możemy zmienić ustawienia takich funkcji jak:

  • Crystalizer - wzbogaca filmy i muzykę, aby brzmiały bardziej żywo
  • Surround - kontroluje poziom dźwięku przestrzennego gier, filmów i muzyki
  • Bass - Regulacja niskich tonów
  • Dialog Plus - polepsza jakość dźwięku w celu uzyskania wyraźniejszych dialogów
  • Smart volume - automatyczna regulacja dźwięku

 

Co ciekawe, każda zmiana wartości danej funkcji zmienia jej obrazek podglądowy. Wygląda to bardzo efektownie. Takie zobrazowanie ustawionego trybu bardzo się przydaje przy konfiguracji SBX Surround

Dla ciekawskich: Niżej znajduje się prezentacja jak  wyglądał filmik demonstracyjny SBX ProStudio we wczesnej wersji nowego panelu sterowania.

Equalizer jest kolejną z zakładek w panelu sterowania. Pozwala na wybranie jednego z dostępnych lub utworzenie własnego profilu.

 

VoiceFX to zakładka, w której możemy skorzystać z funkcji modulacji naszego głosu. Wkręcanie znajomych staje się dzięi temu dziecinnie proste.

 

Ostatnią zakładką jest jest SB Prism. Możemy tutaj ustawić cykliczną zmianę koloru, lub ustawić jeden z 16mln kolorów. Producent udostępnił nam także możliwość wyboru intensywności podświetlania, oraz zakresu pulsacji. Aby zaoszczędzić energię zgromadzoną w akululatorach można także skożystać z funkcji standby, która wyłączy podświetlanie po czasie w którym słuchawki nie będą używane.

  Testy

 

Muzyka

W celu sprawdzenia jak słuchawki radzą sobie z odtwarzaniem muzyki postanowiłem przesłuchać kilka bardziej lub mniej znanych utworów.

Na mojej liście odtwarzania znalazły się utwory takie jak:

  • Hush- Fired UP
  • LMFAO - Sorry for party rocking
  • Lil Jon & The East Side Boyz - Get Low
  • JAMAL - CRI DE GUERRE
  • Axiom-La Tour Des Miracles
  • Will.i.am -THE (the hardest ever)
  • Martin Solveig & Dragonette - Hello
  • Jean Michel Jarre - Téo & Téa
  • Darude - Sandstorm
  • Two Steps From Hell - Black Blade
  • Two Steps From Hell - Norwegian Pirate
  • Mozart - Requiem For A Dream
  • Dr.Dre - I Need A Doctor 

Podobnie jak w modelu Wrath tak i tutaj doskonałej jakości dźwięk pieści nasz zmysł słuchu. W przeciwieństwie do poprzednika testowanego modelu, nie musiałem dokonywać drastycznych zmian w korektorze graficznym. Jednak dla jeszcze lepszego efektu warto chociaż wybrać jeden z domyślnych profili. Dołączona karta dźwiękowa została specjalnie zaprojektowana do współpracy z Tactic3D Rage (podobnie jak to jest w przypadku Tactic3D Wrath), to właśnie dzięki niej i dołączonym sterownikom dźwięk jaki płynie ze słuchawek podczas odtwarzania muzyki jest tak dobrej jakości.

Basy są głębokie, jednak nie zalewają niskich czy średnich tonów jak to zwykle bywa w większości słuchawek dla graczy. Co ciekawe średnie i wysokie tony (pięta achillesowa słuchawek dla graczy) również są więcej niż zadowalające.

Filmy

W celu sprawdzenia jak najnowsze dzieło Creative poradzi sobie w filmach, postanowiłem sprawdzić testowany sprzęt w filmach takich jak:

  • Starcie Tytanów
  • Gniew Tytanów
  • Niezniszczalni
  • Terminator Ocalenie
  • Mroczny Rycerz
  • Szeregowiec Ryan
  • Elita Zabójców

Podobnie jak w przypadku Tactic3D Wrath, najnowsze dzieło Creative radzi sobie wyśmienicie w filmach akcji. Kiedy tylko z każdej strony zaczynają latać kule, pojawiają się wybuchy, czy efektowne pościgi, jesteśmy wręcz otoczeni dźwiękiem. Bardzo dobrze sprawdziłą sie też funkcja

Przydała się także funkcja "Dialog Plus" która automatycznie podnosiła poziom dźwięku lektora, jeżeli był zbyt słabo słyszalny.

Gry

Słuchawki przetestowałem w grach takich jak:

  • Call of Duty 4 Modern Warfare
  • Call of Duty Modern Warfare 3
  • Crysis 2
  • Wiedźmin 2
  • Mass Effect 3
  • Need For Speed ProStreet
  • Shift 2 Unleashed
  • Need For Speed The Run
  • League of Legends
  • World of Tanks
  • Prototype 2

Call of Duty 4 Modern Warfare

Podobnie jak w przypadku modelu Wrath, najnowsze dzieło Creative zaskoczyło mnie swoimi możliwościami. Dokładnie słychać gdzie znajduje się wróg oraz w którym kierunku idzie, więc automatycznie staje się łatwym celem

Sprzęt mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Słyszałem dokładnie gdzie znajduje się wróg, skąd strzela, czy gdzie rzucił granat. Takie słuchawki dają nam ogromną przewagę nad innymi graczami, jednak może się to skończyć zablokowaniem konta na kilku serwerach jak w moim przypadku.

Call of Duty Modern Warfare 3

Wyniki testów przypominają te z Call of Duty 4, z tą jednak różnicą, że siła dźwięku przestrzennego nieco spada kiedy znajdujemy się w samym centrum akcji (pociski lecą z każdych stron, nad głową latają helikoptery i któryś z graczy bez przerwy używa nalotów)

Crysis 2

Momo, że gra swoją premierę miała już jakiś czas temu to wciąż zachwyca swoją oprawą audiowizualną. Słuchawki sprawdzają się tutaj wyśmienicie podczas dynamicznej rozgrywki. Wszystkie wybuchy, i strzały brzmią na tyle realistycznie, że możemy się poczuć jakbyśmy sami biegali z karabinem i strzelali do obcych.

Wiedźmin 2

Nie mogło zabraknąć w testach polskiego akcentu. Wiedźmin 2 swoją premierę miał w rok temu w maju, lecz podobnie jak Crysis 2 Wciąż wygląda i brzmi wyśmienicie. Muzyka oraz dźwięki otoczenia są nawet więcej niż zadowalające.

Mass Effect 3

Prawdopodobnie ostatnia część wielkiej trylogii z komandorem shepardem w roli głównej. Dźwięk Nadlatujących statków, czy spadających kapsuł z zombie na pokładzie zachwyca. Zarówno muzyka jak i efekty dźwiękowe otoczenia są wyśmienite (lecz nie tak dobre jak w przypadku Wiedźmina)

Need For Speed ProStreet

W tej grze testowany model Rage poradził sobie zdecydowanie lepiej od swojego poprzednika (prawdopodobnie dzięki poprawionym sterownikom). Dokładnie słychać czy jesteśmy wyprzedzani, oraz w którym miejscu znajduje się aktualnie pojazd rywala.

Shift 2 Unleashed

Wyniki testów były niemal identyczne jak w przypadku Need For Speed ProStreet. W niektórych przypadkach dźwięk był nawet nieco lepszy.

League of Legends

Dźwięk przestrzenny nie był aż tak słyszalny jak w innych grach (w delikatnym stopniu był słyszalny, ale zbytnio i tak w tej grze się nie przydaje). Test polegał tutaj głównie na sprawdzeniu jak słuchawki poradzą sobie z komunikacją z drużyną. W pierwszych wersjach sterowników były pewne problemy z głośnością mikrofonu (niekiedy było mnie słychać zbyt cicho) czy regulacją głośności słuchawek (Mimo iż kręciłem rolką regulacji głośności i słyszałem odpowiedni sygnał to poziom głośności się nie zmieniał), jednak po zastosowaniu ostatniej aktualizacji wszystko jest w jak najlepszym porządku. Jakość komunikacji jest identyczna jak w przypadku testowanego wcześniej modelu Wrath

World of Tanks

Każdy czołg i każdy wystrzał słychać świetnie. Niestety w rozgrywce sprzęt niewiele nam pomaga, ponieważ wróg ujawnia się dopiero kiedy ktoś z drużyny lub my go "zdemaskujemy", jednak każda rozgrywka z testowanym sprzętem na głowie była niezapomniana.

Prototype 2

Gra jest niezwykle dynamiczna i trudno tutaj zachwycać się dźwiękiem przestrzennym, kiedy jest się ściganym. W momentach w których jesteśmy pod ostrzałem grupy uderzeniowej, a ze wszystkich stron sypie się grad kul, słuchawki grają bardzo dobrze. Nadlatujące rakiety, czy spadające w naszym kierynku (uszkodzone) śmigłowce brzmią wręcz niezwykle.

Test zasięgu

Przeprowadziłem również test zasięgu słuchawek. Polegał on na włączeniu muzyki i oddaleniu się od nadajnika do danego punktu pomiarowego.

Na obrazku wyżej zaprezentowałem punkty pomiarowe w moim domu.

Punkt pomiarowy nr 1. - Odległość od nadajnika na poziomie 6 metrów. Brak przeszkód. Jakość dźwięku bardzo dobra. Brak przycięć.

Punkt pomiarowy nr 2. -  Odległość od nadajnika na poziomie 9 metrów. Przeszkoda w postaci jednej ściany (ceglanej) o grubości ~20cm. Jakość dźwięku identyczna jak w punkcie pomiarowym nr1. Brak przycięć (w przypadku Tactic3D Wrath zdarzało się że słuchawki gubiły sygnał).

Punkt pomiarowy nr 3. - Odległość od nadajnika na poziomie 20 metrów. Przeszkoda w postaci 1-2 ścian (grubość ~30cm), mebli, i urządzeń AGD (lodówka, mikrofalówka). Brak sygnału (tak samo jak w przypadku modelu Wrath).

Punkt pomiarowy nr 4. - Odległość od nadajnika na poziomie 15 metrów. Przeszkoda w postaci dwóch ścian o grubości 30cm. Jakość dźwięku podobna jak w punkcie pomiarowym nr 1, lecz zdarzyło się, że słuchawki zgubiły sygnał na chwilę.

Testy wykazują, że w stosunku do poprzednika nieznacznie został poprawiony zasięg. Kiedy tylko słuchawki utraciły sygnał z nadajnika z przetworników wydobywał się nieprzyjemny odgłos, a podświetlanie słuchawek pulsowalo.

 

Test akumulatora

Producent twierdzi, że słuchawki mogą grać przez 16 godzin w trybie bezprzewodowym. Postanowiłem to oczywiście sprawdzić.

Test nr1. - Głośność urządzenia ustawiona na 20%. Odtwarzanie muzyki z internetowego radia.  Podświetlanie wyłączone.

Czas pracy wyniósł ~17h.

Test nr2. - Głośność urządzenia ustawiona na 20%. Odtwarzanie muzyki z internetowego radia.  Podświetlanie włączone (intensywność światła i zakres pulsacji ustawione na wartość maksymalną).

Czas pracy wyniósł ~15h.

Test nr3. - Głośność urządzenia ustawiona na 50%. Odtwarzanie muzyki z internetowego radia. Podświetlanie wyłączone.

Czas pracy wyniósł ~16h.

Test nr4. - Głośność urządzenia ustawiona na 50%. Odtwarzanie muzyki z internetowego radia. Podświetlanie wyłączone (intensywność światła i zakres pulsacji ustawione na wartość maksymalną).

Czas pracy wyniósł ~14h.

Test nr5. - Głośność urządzenia ustawiona na 100%. Odtwarzanie muzyki z internetowego radia. Podświetlanie włączone (intensywność światła i zakres pulsacji ustawione na wartość maksymalną).

Czas pracy wyniósł ~12h.

Test nr6. - Głośność urządzenia ustawiona na 100%. Odtwarzanie muzyki z internetowego radia.

Czas pracy wyniósł ~10h.

Test nr7. - Głośność urządzenia ustawiona na 24%. Komunikacja ze znajomymi, odtwarzanie muzyki, granie w gry. Podświetlanie wyłączone.

Czas pracy  wyniósł ~17,5h

Test nr8. - Głośność urządzenia ustawiona na 24%. Komunikacja ze znajomymi, odtwarzanie muzyki, granie w gry. Podświetlanie włączone (intensywność światła i zakres pulsacji ustawione na wartość maksymalną).

Czas pracy  wyniósł ~16h

Jak wykazują testy, słuchawki są w stanie grać przez 16 godzin bez przerwy, jednak nie na wszystkich ustawieniach.

 

  Podsumowanie

 Słuchawki wyglądem przypominają w znacznym stopniu model Wrath. Wykonane są z wysokiej jakości materiałów, co zapewnia wysoki komfort użytkowania. Model Rage zachował wszystkie zalety swojego poprzednika, a wady (takie jak szybki ze szkła akrylowego) zostały zastąpione innymi lepszymi rozwiązaniami.

Znakomicie działający system SB Prism pozwala dostosować kolor podświetlania, w taki sposób aby odpowiadał on użytkownikowi. Szkoda, że zakładka z funkcjami SB Prism zastąpiła zakłądkę "wygląd" pozwalającą na personalizację panelu sterowania.

Zdecydowanie wydłużony czas pracy w trybie bezprzewodowym sprawia, że sprzęt można ładować spokojnie raz na dwa lub trzy dni.

Chyba jedyną wadą słuchawek jest zdecydowanie za duży opór przycisku włączającego i wyłączającego urządzenie. Prawdopodobnie po jakimś czasie przycisk się wyrobi i będzie działał normalnie, lecz przez kilka tygodni testów był to dość uciążliwy problem.

Urządzenie mogę polecić wszystkim, którzy mogą sobie pozwolić na taki sprzęt, a emulowanie dźwięku przestrzennego ich nie przeraża.

  Creative Sound Blaster Tactic3D Rage
 

Plusy:
Dźwięk przestrzenny

Ciekawy wygląd
Odłączany mikrofon
Panel sterowania
Dostępne profile
Dobry zasięg
Czas pracy na akumulatorze


Minusy:
Zbyt duży opór przycisków

Cena w dniu publikacji: ok. 99,99€

 Specjalne podziękowania dla PowerSales za wypożyczenie sprzętu do testów.

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Diego_90
    3
    2-gi raz to samo... zero poprawy/nic nowego.
    Ode mnie -
    Dlaczego? Zobacz sobie mój komentarz z poprzedniej recenzji.
    • avatar
      Konto usunięte
      -1
      Czy jest opcja obsługi dwóch par na raz ? Mamy małe dziecko było by cool na tym filmy oglądać ...
      • avatar
        adivxv5
        -2
        kolejna śmieszna recenzja, śmiesznego sprzętu.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Fajne słuchawki i fajny test, tylko że drogie tam to może bym się skusił. Ale łapka w górę idzie.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Jak na taką cene to nie jest źle.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Może jakieś miłe bardziej rozbudowane testy mikrofonów w słuchawkach bo tego mi brakuje :(.
              • avatar
                Bakak
                0
                Po co Ci tyle na
                • avatar
                  Bakak
                  0
                  Recka wygląda całkiem ładnie jeśli chodzi o warstwę wizualną. Merytorycznie też całkiem nieźle.

                  Niestety kuleje stylistyka i forma wypowiedzi. Osobiście denerwuje mnie bardzo częste wstawianie słów: nam, możemy, znajdziemy itp. Oczywiście to rzecz gustu, ale uważam, że recenzja powinna być napisana bezosobowo.

                  Inna rzecz, która nieciekawie wygląda to masa nawiasów w zdaniach? Tak zwane "wtrącenia" najlepiej dawać pomiędzy przecinki.

                  Zdjęcia się nie powiększają, a raczej otwierają się na stronie z błędem 404 :/ nie wiem czy to Ty coś zepsułeś, czy nie działa coś na serwerach benchmarka, więc tylko informuję.

                  Nazwy własne takie jak: "Warth", zawsze pisze się z wielkiej litery, zapominasz o tym.

                  Moim skromnym zdaniem, opis instalacji jest zbędny.

                  Same testy ciekawe i dużo, ale jakieś takie lakoniczne i ubogie. Wolał bym przeczytać "wrażenia" z mniejszej ilości testów, ale bogatsze w treść i informacje o tym jak grają te słuchawki.

                  Pozdro
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    Co prawda to nie sa sluchawki do muzyki, ale skoro juz sie opisuje jak graja to dobrze napisac co graja. I nie chodzi mi tu o to jaka piosenke, tylko w jakiej jakosci. Bo chyba nie testowales ich dzwieku na mp3 128kbit/s? Muzyka powinna byc odtwarzana z oryginalnych plyt w pelnej jakosci CD-Audio lub z ich bezstratnych kopii (np flac). Ale to nie az taki blad, w koncu ten SB oferuje conajwyzej jakosc zintegrowanej karty muzycznej. Bardziej jrazi "Panel Sterowanie" ;)