3D Mark Fire Strike
nVIDIA GeForce GTX 960
6330
nVIDIA GeForce GTX 980
11120
nVIDIA GeForce GTX 680
6200
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.
Crysis 3
AMD Radeon R9 Nano
61 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
32 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 980
64 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
41 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.
Tomb Raider
AMD Radeon R9 Nano
68 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
37 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 980
70 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
51 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.
Battlefield 4
AMD Radeon R9 Nano
91 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
43 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 980
92 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
55 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, maksymalnych detalach i ustawieniach SMAA 2TX oraz AF x16.