Specjalnie na wasze życzenie dołączamy wyniki podkręconego Radeona 7970.
BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| GeForce GTX 680 2GB (@1130/1740) | ![]() ![]() 55	+	7 
 ![]() ![]() 43	+	5 | 
| Radeon 7970 3GB (@1125/1575) | ![]() ![]() 49	+	8 
 ![]() ![]() 39	+	5 | 
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() 55 
 ![]() 43 | 
| Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() 49 
 ![]() 39 | 
|  | ![]() średnia liczba kl./s 
 ![]() minimalna liczba kl./s | 
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
| Radeon 7970 3GB (@1125/1575) | ![]() ![]() 42	+	6 
 ![]() ![]() 22	+	3 | 
| GeForce GTX 680 2GB (@1130/1740) | ![]() ![]() 40	+	4 
 ![]() ![]() 28	+	4 | 
| Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() 42 
 ![]() 22 | 
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() 40 
 ![]() 28 | 
|  | ![]() średnia liczba kl./s 
 ![]() minimalna liczba kl./s | 
 
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| GeForce GTX 680 2GB (@1130/1740) | ![]() ![]() 65	+	5 
 ![]() ![]() 59	+	4 | 
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() 65 
 ![]() 59 | 
| Radeon 7970 3GB (@1125/1575) | ![]() ![]() 53	+	11 
 ![]() ![]() 50	+	10 | 
| Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() 53 
 ![]() 50 | 
|  | ![]() średnia liczba kl./s 
 ![]() minimalna liczba kl./s | 
 
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
| GeForce GTX 680 2GB (@1130/1740) | ![]() ![]() 47	+	5 
 ![]() ![]() 31	+	1 | 
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() 47 
 ![]() 31 | 
| Radeon 7970 3GB (@1125/1575) | ![]() ![]() 41	+	5 
 ![]() ![]() 26	+	4 | 
| Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() 41 
 ![]() 26 | 
|  | ![]() średnia liczba kl./s 
 ![]() minimalna liczba kl./s | 
 
Zwiększenie częstotliwości taktowania w Radeonie 7970 w dość znaczący sposób poprawia działanie gier. Więcej kl./s przyda się chociażby w Crysis 2 i Hard Reset, które z powyższego zestawienia mają największe wymagania sprzętowe. Podkręcenie najszybszej karty z Radeonem na pokładzie pozwoliło osiągnąć rezultaty na poziomie GTX’a 680 lub nieco wyższe.