Karty graficzne

Testy - Shadow Of The Tomb Raider (DX12)

przeczytasz w 1 min.

Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

RTX 2080 Ti OC 64
54
GeForce RTX 2080 Ti 60
51
RTX 2080 OC 49
41
GeForce RTX 2080 47
39
GeForce GTX 1080 Ti 41
34
Radeon RX Vega 64 33
27
GeForce GTX 1080 31
26
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

RTX 2080 Ti OC 114
91
GeForce RTX 2080 Ti 107
85
RTX 2080 OC 90
73
GeForce RTX 2080 87
70
GeForce GTX 1080 Ti 75
57
Radeon RX Vega 64 63
49
GeForce GTX 1080 59
48
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

RTX 2080 Ti OC 163
125
GeForce RTX 2080 Ti 155
119
RTX 2080 OC 131
101
GeForce RTX 2080 127
97
GeForce GTX 1080 Ti 110
84
Radeon RX Vega 64 94
71
GeForce GTX 1080 88
68
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Nowy Tomb Raider garściami czerpie z nowych technologii i z pewnością jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier na PC. W odróżnieniu od Rise Of The Tomb Raider, API DirectX 12 w  końcu zdaje się działać dobrze, bowiem w poprzedniej części przy użyciu tego API zdarzały się dziwne przycięcia w płynności animacji.

Wystarczy zastosować (dobrą) implenentację DirectX 12, by nagle wyniki w FHD przestały się "wypłaszczać" i RTX 2080 zaczyna wyraźnie górować na 1080 Ti. Topowy RTX 2080 Ti jest jedyną kartą, która zapewnia średnio 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K i przy najwyższych ustawieniach graficznych.