Karty graficzne

Dodatkowe testy w 2560x1600

opublikowano przez Kamil Myzia w dniu 2012-03-15

Mając pod ręką 30-calowy monitor zdecydowaliśmy się na kilka testów w rozdzielczości 2560x1600. Choć taki tryb nie jest zalecany dla akceleratorów „Pitairn”, to chcieliśmy wam zaprezentować jego wyniki na tle topowych kart graficznych.

BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 48
37
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 41
35
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) 38
29
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) 30
24
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 40
22
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 31
21
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) 31
19
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) 26
15
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

 

Dirt 3 - DX11 - Norwegia
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 54
50
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 45
41
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) 40
37
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) 30
28
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

 

Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16

Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 33
22
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 42
25
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) 31
19
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) 26
15
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

 

Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja

Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 47
34
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) 33
26
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 28
19
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) 26
19
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Nasze testy potwierdzają, że akceleratory HD 7800 nie są stworzone do grania w tak wymagających trybach - to oczywiste. A przynajmniej nie na maksymalnych opcjach graficznych.