Na topie

Rozdzielczość 1680x1050

Autor:
Kamil Myzia

więcej artykułów ze strefy:
Gry

A A

Wykresy z 1680x1050 – Wysokie

Tomb Raider
1680x1050 - Wysokie, FXAA

Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) 103
83
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 100
79
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 79
67
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) 69
52
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) 49
37
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 39
29
  średnia liczba klatek/s
minimalna liczba klatek/s

 

Tomb Raider
1680x1050 - Wysokie, FXAA, TressFX

Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) 76
66
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 71
57
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 53
45
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) 52
42
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) 31
23
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 28
22
  średnia liczba klatek/s
minimalna liczba klatek/s

 

Niezbyt wysoka rozdzielczość i detale grafiki ustawione na wysokie, lecz bez efektów TressFX nie sprawiają żadnych kłopotów ujętym w testach kartom. Nawet tani akcelerator Radeon 7770 od firmy Gigabyte z powodzeniem oferował dobrą wydajność. Co innego po włączeniu efektu animacji włosów, który wyjątkowo silnie obciąża kartę graficzną. Do komfortowej zabawy polecamy co najmniej odpowiednio podkręconego GTX-a 660 lub Radeona HD 7870.

Na czele stawki znalazł się Asus Radeon 7970 MP, który okazał się szybszy od również autorskiego i podkręconego akceleratora GeForce GTX 680 firmy POV.

 

Tomb Raider
1680x1050 - Ultimate, FXAA

POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 69
61
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) 69
58
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 50
43
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) 47
37
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) 31
25
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 26
20
  średnia liczba klatek/s
minimalna liczba klatek/s

 

Tomb Raider
1680x1050 - Ultimate, FXAA, TressFX

Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) 55
47
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 51
44
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) 38
31
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 37
29
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) 21
17
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 20
16
  średnia liczba klatek/s
minimalna liczba klatek/s

 

Po podniesieniu opcji graficznych da się odczuć spory spadekpłynności animacji bez względu na zainstalowany w komputerze układ graficzny. Dodatkowe uruchomienie techniki TressFX sprawia, że niezbędnym minimum staje się podkręcona karta graficzna z sercem Radeon HD 7870 lub GeForce GTX 660. Zdecydowanie lepszymi właściwościami cechują się topowe układy graficzne: Radeon 7970 GE i GeForce GTX 680 od firm Asus i POV.

Odsłon: 146119
Komentarze

112

Udostępnij