Laptopy

Dell Precision M2800 - budżetowa mobilna stacja robocza

Cena podstawowej konfiguracji ma się zaczynać od 1199 dolarów.

Dell Precision M2800 laptop

Dell zapowiedział mobilną stację roboczą Precision M2800, która ma być jednym z najekonomiczniejszych rozwiązań na rynku.

Precision M2800 został wyposażony w 15,6-calowy ekran o rozdzielczości HD (1366 x 768 pikseli) lub Full HD (1920 x 1080 pikseli) – niestety jeszcze nic nie wiadomo na temat typu zastosowanej matrycy, co z pewnością właśnie interesuje potencjalnych nabywców tej konstrukcji.

W zależności od konfiguracji został on wyposażony w procesor Intel Core i5 lub i7 „Haswell, 16 GB pamięci RAM, profesjonalną kartę graficzną AMD FirePro W4170M z 2 GB pamięci wideo oraz dysk twardy o pojemności 1 TB.

Całość uzupełnia certyfikat ISV (Independent Software Vendor), a zatem M2800 powinien się sprawdzić przy obsłudze takich aplikacji jak Autodesk AutoCAD, Inventor and Revit, Dassault Systemes Solidworks czy PTC Creo.

Dell Precision M2800 trafi do sprzedaży na wiosnę, a jego cena ma się zaczynać od 1199 dolarów.

Źródło: Dell, Laptoping

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    7
    15,6" 1366 x 768 - powinni jus sobie darować takie wygłupy. Przecież to się nie nadaje no niczego poza przeglądaniem netu, a w autocad sam UI zajmie połowę takiej lipnej matrycy. Na siłę zaniżają cenę przy pomocy bezużytecznej matrycy. W podobnej cenie zaczynają się thinkpady W530, W540 w lepszej konfiguracji. Niczego ciekawego w tym dellu nie widzę z punktu widzenia klienta.
    • avatar
      Detrioux
      0
      Dell to je Dell ;) Zawsze ma swoje rozwiązania
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Cenowo też niezbyt atrakcyjny. Od 1,3k$ zaczynają się W540, które w najsłabszej opcji mają juz i7QM 4700, matrycę 1080p i Quadro 1100M. Taki dell powinien kosztować max. 800$ w postawowej opcji ze śmięszną matrycą oraz dwu-rdzeniowym i5.
        • avatar
          abukiewicz
          0
          Główna zaleta della jest obsługa klienta. Zgłasza się awarię, pan z serwisu następnego dnia przyjeżdża do firmy i naprawia na miejscu ( jak się mu uda ;) ) . Nie trzeba się bawić w wysyłanie i czekanie 2 tygodnie na naprawę...