Gry

Bethesda przybliża wizję przyszłości z Prey

przeczytasz w 1 min.

Spotkamy się tutaj z alternatywną, wyimaginowaną przez producenta linią czasową.

Wprawdzie Prey ma przez nami jeszcze sporo tajemnic, ale w ostatnim czasie twórcy zdradzają na temat tego tytułu coraz więcej informacji. Dzięki ostatnim z nich mamy już znacznie lepsze wyobrażenie świata, z jakim się w Prey spotkamy.

Wprawdzie od pierwszych zapowiedzi wiemy, iż akcja rozgrywać będzie się na stacji kosmicznej, ale o całej otoczce nie mówiło się wiele. Szkoda, ponieważ zapowiada się ona intrygująco. Bethesda przybliżyła nieco wizję przyszłości z Prey, o jaką pokusiło się Arkane Studios.

O alternatywnej, wyimaginowanej przez producenta linii czasowej nieco więcej opowiedział Raphael Colantonio, dyrektor kreatywny Arkane Studios.

„W Prey trafiasz na pokład stacji kosmicznej, gdzie stajesz się zwierzyną dla obcych. Desperacko walczysz, aby przetrwać, a także aby rozwikłać zagadkę swojej własnej tożsamości. Wiedz jednak, że nie tylko pozaziemskie zagrożenia staną ci na drodze. W tej pełnej akcji pierwszoosobowej grze od Arkane Studios sama stacja kosmiczna Talos I gra rolę równie ważną jak Morgan Yu. Morgan budzi się w roku 2032, lecz przyszłość ta wyrosła z alternatywnej, wyimaginowanej przez Arkane linii czasowej – takiej, w której na przykład prezydent Kennedy przetrwał próbę zabójstwa. W przedstawianej w Prey wersji zdarzeń USA stworzyły jeszcze potężniejszy program kosmiczny, którego owoc, stacja kosmiczna Talos I, nie przypomina niczego, co prezentowano dotąd w filmach i grach.”


Premiera Prey w 2017 roku. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Źródło: BethesdaSoftworksUK

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    t800mm
    0
    Mam sentyment do Bethesda od czasów Terminator Future Shock. Seria Fallout też niczego sobie. Mogliby jeszcze wydać strategię w świecie Fallout, choćby lekko uproszczonej, jak zrobiono z xcom.
    • avatar
      Konto usunięte
      -3
      No jak bethesda to wydaje to spodziewam się niesamowicie małych lokacji i wspaniałych bohaterów z dialogami:
      - Tak
      - Nie
      - Sarkazm