• benchmark.pl
  • Gry
  • Crysis Warhead (PC) – udostępniono narzędzie do de-autoryzacji DRM
Gry

Crysis Warhead (PC) – udostępniono narzędzie do de-autoryzacji DRM

przeczytasz w 1 min.

Jak zapewne wiecie koncern Electronic Arts od pewnego już czasu prowadzi bardzo drastyczną politykę zabezpieczania wydawanych przez siebie produkcji. Nowe, antypirackie zabezpieczenia DRM polegają nie tylko na obowiązkowej aktywacji gier przez Internet, ale przede wszystkim ograniczają do 5 liczbę możliwych instalacji. System ten,  po raz pierwszy zastosowany w Spore (PC) wzniecił olbrzymią falę krytyki, która dość niekorzystnie odbiła się na wizerunku koncernu.

Choć  EA cały czas próbuje przekonać wszystkich do swoich racji, to jednak „po cichu” powoli ustępuje znosząc niektóre z wprowadzonych przez siebie ograniczeń. Tak właśnie stało się w przypadku gry Spore, która w grudniu doczekała się specjalnego narzędzia umożliwiającego samodzielną de-autoryzacje  wykorzystanej licencji.

Teraz zaś przyszedł czas na Crysis: Warhead (PC). Jak podaje serwis Shacknews, Electronic Arts opublikował właśnie podobne narzędzie de-autoryzacyjne do drugiej odsłony Crysis’a (znajdziecie je tutaj). Dzięki niej każdy zainteresowany będzie mógł dokonać „wycofania” jednej bądź kliku licencji umożliwiając tym samym zainstalowanie gry na innych komputerach. Troche szkoda, że stało się to tak późno.


 

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    19arek93
    0
    Dostali po tyłkach przz kryzys i spadek sprzedaży to teraz brzydko mówiąc robią w gacie :)
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Bez sensu cała ta ich polityka... Nie dość, że im ostatnio strasznie nie wychodzi z tymi grami to jeszcze wymyślają zabezpieczenia zamiast wziąć się do roboty.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Bardzo dobrze, powiem otwarcie że wolę sobie ściągnąć gre z torentów niż płacić ponad 100zł za grę na 5 raz
        • avatar
          Szymon331
          0
          Dla mnie całe te zabezpieczenia to chory pomysł. Jeśli kupię grę i postanowię ją zainstalować powiedzmy na laptopie który nie ma dostępu do internetu to co mam zrobić? Ograniczenia z instalacją na 5 komputerów? Też chore... Niech wymyślą coś innego do zabezpieczenia gier bo w ten sposób tylko tracą klientów.