Gry

Evolve: wymagania gry nie takie straszne

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
14 komentarzy Dyskutuj z nami

Jakby tego było mało, użytkownicy otrzymają możliwości niemal dowolnych zmian ustawień.

Evolve piorun

Przed kilkoma dniami panowie z Turtle Rock Studios ogłosili, że prace nad Evolve zostały oficjalnie ukończone. Faza Gold oznacza, że robota już za ekipą i teraz nadszedł czas na standardową produkcję płyt i pudełek oraz przygotowanie egzemplarzy do wysyłki. Jakby na potwierdzenie wcześniejszych informacji, wydawca tego tytułu – 2K Games – opublikował minimalne i zalecane wymagania, jakie powinien spełniać nasz sprzęt, by udźwignąć polowania czterech łowców na jednego potwora.

Na szczęście wygląda na to, że nie będzie tragedii. Minimalne wymagania zdecydowanie nie są przesadzone i nawet kilkuletnie komputery powinny dać sobie radę z Evolve. Wystarczy dwurdzeniowy procesor typu Intel Core 2 Duo E6600 lub AMD Athlon 64 X2 6400, 4 GB pamięci RAM i grafika pokroju GTX 560. 

Studio Turtle Rock zapowiedziało ponadto, że gracze otrzymają spore możliwości dostosowania ustawień gry tak, by cieszyć się jak najlepszą jakością. W menu znajdziemy zatem między innymi regulowane parametry szczegółowości tekstur, cieni, anti-aliasingu, teselacji itd. Na poniższej grafice możecie zobaczyć zrzut ekranu z ustawieniami:

Evolve ustawienia

Evolve w wersji przeznaczonej na komputery osobiste obsługiwać będzie także rozdzielczość 4K. Trwają także prace nad wprowadzeniem wsparcia dla SLI. A to już wymagania sprzętowe:

Wymagania minimalne:

Wymagania zalecane:

Premiera gry Evolve planowana jest na 10 lutego bieżącego roku. Poza pecetami, tytuł ten trafi też na konsole PS4Xbox One.

Źródło: EvolveGame, GameSpot

Komentarze

14
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    maciek1235
    Widzę, że twórcy gier ostatnio wzięli sobie za punkt honoru dawać i7 w zalecanych... mimo że widać, że procesora ta gra nie obciąża, tylko kartę.
    8
  • avatar
    Konto usunięte
    Aż mnie się serce kroi jak widze swoja 560 w minimalnych.
    5
  • avatar
    Konto usunięte
    I znowu w zalecanych i7 do APU Llano :) Za pewne życie pokaże znów że do komfortowej rozrywki wystarczy pentium, i3 czy fx6300
    3
  • avatar
    Czaszka
    Oby tak było faktycznie na Alfie nie mogłem grać powyżej 1080p/medium (na sprzęcie z profilu), bo wywalało do pulpitu. :E
    2
  • avatar
    Varso
    Gierka i tak pewno będzie latać na większości starych sprzętów. Cała zabawa z tymi minimalnymi wymaganiami polega na nie podawaniu docelowej rozdzielczości. Zatem tak, minimalne GTX560 w FHD. Natomiast w HD to i zapewne co lepsze integra uciągnie ;-)
  • avatar
    Hedrox
    PRZYPOMINAM WSZYSTKIM (bo w newsie autor nie wspomniał), że BETA PC EVOLVE startuje już w ten piątek i potrwa do poniedziałku włącznie. Jest zamknięta, ale dostęp mają ci biorący udział wcześniej w alfie, albo posiadający na Steamie grę Bioshock: Infinite lub Left 4 Dead. Predownload powinien wystartować lada dzień. Sama beta jest znacznie obszerniejsza od alfy - zawiera choćby wszystkie mapki oraz tryb single player (!). Postęp gracza oczywiście nie przechodzi do pełnej wersji:) Beta na inne platformy też jest (ale na każdej troszkę inna) Jak ktoś ma pytania to z chęcią odpowiem:)
  • avatar
    immpyrc
    5770 bliżej raczej do gtx550 ti
    Nie rozumiem takiej różnicy w wydajności przy minimalnych
  • avatar
    Konto usunięte
    To ta gra jeszcze nie wyszła ? a już chyba od roku o niej się czyta...