• benchmark.pl
  • Mobile
  • Huawei chwali się tym, o czym wielu producentów często zapomina - serwisem
Mobile

Huawei chwali się tym, o czym wielu producentów często zapomina - serwisem

przeczytasz w 1 min.

Huawei zapewnia, że jest w stanie błyskawicznie uporać się z awarią swojego sprzętu.

Producenci sprzętu mobilnego są w stanie przygotować naprawdę ciekawe propozycje, nie mają też problemów z ich reklamowaniem. Często zdecydowanie gorzej wygląda obsługa serwisowa. Huawei chwali się, że i na tym polu wypada bardzo dobrze.

Między innymi dzięki sieci 17 lokalnych oraz 3 ogólnopolskich centrów serwisowych. Obok naprawy urządzenia, podczas wizyty możliwe jest spersonalizowanie swojego smartfona przez wygrawerowanie na jego obudowie dowolnego wzoru oraz wydrukowanie zdjęć znajdujących się w galerii.

Niekiedy nie trzeba nawet wychodzić z domu. W przypadku wybranych urządzeń Huawei, wystarczy zamówić kuriera (przez stronę internetową lub infolinię). Ten odbierze sprzęt, a po naprawie dostarczy go pod wybrany adres. Na terenie Warszawy możliwe jest również zamówienie Service Trucka, czyli Mobilnego Serwisu Huawei, który przyjedzie do klienta i wykona większość napraw od ręki.

Huawei serwis

Przed szukaniem fachowej pomocy można też wykonać pewne kroki samemu. Warto sprawdzić czy usterka (a niekiedy chociażby błąd oprogramowania) może zostać naprawiona samodzielnie. W każdym telefonie Huawei zainstalowana jest aplikacja HiCare. Za jej pomocą można pobrać instrukcje obsługi lub tutoriale, które pomogą w zdiagnozowaniu problemu.

Bezpłatna infolinia Huawei czynna jest przez 24 godziny na dobę pod numerem telefonu 800 811 110 (z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). Na stronie internetowej producenta można sprawdzić status naprawy telefonu, zamówić wizytę w serwisie lub pobrać instrukcję obsługi.

Mieliście kiedyś do czynienia z serwisem Huawei? Rzeczywiście wygląda to tak dobrze?

Źródło: Huawei

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    5
    Miałem do czynienia z jednym z wspomnianych 3-ch ogólnopolskich centrów serwisowych.

    Szybkość reakcji oraz koszt usług pogwarancyjnych jest OK, trochę gorzej z dostępnością części do nieco starszego modelu smartfona z 2014 roku. Choć może jest to tymczasowa sytuacja. Zbyt wcześnie by ocenić całokształt lecz na razie daje dobre 4/5.
    • avatar
      mobil12
      3
      24 godziny przez 7 dni w tygodniu ... z wyłączeniem niedziel ...
      nie wiem jak u nich, ale u nas tydzień ma 7 dni :P
      • avatar
        AkaRyupl
        3
        "Bezpłatna infolinia Huawei czynna jest przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu 800 811 110 (z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy)." Nie żebym się czepiał, ale to zdanie wygląda po prostu zabawnie. W skrócie infolinia jest czynna 6 dni w tygodniu (pon.-sob.) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
        • avatar
          Fiona
          1
          Oj pewien producent kart graficznych miał w Polsce serwis który nagminnie urywał kondensatory na płytach kart graficznych i odsyłał z odmową naprawy - uszkodzenie z winy klienta....
          To dopiero był wal - a może i jeszcze jest. Nie wiem.
          • avatar
            rasiaknorris1
            -1
            Ten bus już nie jeździ. Stoi w starym Regenersis. A hua ma słaby serwis. Brak części i czeka się długo na naprawę. Potem dają ekspertyzę i propozycje wymiany na inny model i czasem ten model proponują gorszy od tego co się miało. Plus że generalnie huaweii często wsadza stare płyty po naprawach które i tak padają. Na papierze to wygląda ładnie ale to Chińczyk ze słabą kontrolą jakości w fabrykach i puchnącymi bateriami w nowych telefonach.

            Samsung lepszy. 3 naprawy i nowy telefon z nową gwarancją.
            • avatar
              perpetoom
              0
              Jakby jeszcze tak ochoczo wydawali aktualizację dla swoich produktów...
              • avatar
                MARCINFIRE
                0
                OJ OJ OJ, popuśćcie bo macie z czego!
                Dobrze się pochwalić, z praktyką już gorzej. Padł mi P8Lite wyświetlacz po niespełna 10 mies użytkowania, coś jak by zaczął się rozlewać, rozlewać? zaś mic od samego początku dno, podobno taki urok tego modelu, że słychać jak bym z wiadra gadał? ale do rzeczy...
                Zaniosłem tel. do serwisu i już na wstępnie szanowny nieomylny wszechwiedzący raczył nadmienić "USZKODZENIE!!!", oczywiście mic też uszkodzenie... zadałem pytanie, po krótkiej aczkolwiek mało przyjemnej konwersacji, że jest coś takiego jak wada fabryczna, w końcu użytkuję to urządzenie tylko ja i wiem co z nim się działo, poza noszeniem w kieszeni marynarki (NIC). Usłyszałem wszem i wobec od autorytetu napraw, że w tym telefonie wady fabryczne nie występują. No BRAWO! w końcu jedyny produkt na rynku wart polecenia. Rzecz jasna próbowałem z PANEM nawiązać dyskusję, ale bez skutku, usłyszałem, że nie ma teraz czasu ze mną rozmawiać, przeszkadzam mu, a w ogóle to im dłużej będę zadawał pytania tym dłużej on będzie wprowadzał zgłoszenie i dłużej będę siedział i czekał... Pan szanowny nie miał chęci w ogóle chyba pracować oraz był niezwykle zmęczony wizytą poprzedniego klienta i najchętniej to w ogóle kazał by mi wyjść i iść do przysłowiowego DIABŁA. Na dokumencie potwierdzającym zgłoszenie urządzenia do naprawy zero numeru kontaktowego do serwisu, oczywiście usłyszałem na odchodne, że mam się sam dowiadywać za dwa dni, dałem im czas, dzwonię po trzech i? nic. Raz miałem szczęście się dodzwonić, usłyszeć przy okazji, że nie mają teraz czasu ze mną rozmawiać gdyż pani właśnie przyjmuje urządzenie do serwisu i nie sprawdzą statusu naprawy, tyle że ja nie dzwoniłem do biura/sklepu tylko pod numer podany jako serwis... Odnośnik ze strony sklepu aby sprawdzić status naprawy urządzenia HUAWEI odsyła mnie jedynie do strony gdzie mogę sobie sprawdzić, ale datę końca gwarancji, w moim przypadku ponad rok jeszcze został. Na stronie HUAWEI po IMEI nie znajduję nic, gdyż takowe zgłoszenie jak widać w ogóle nie zostało wysłane i zarejestrowane. O arogancji i zwykłej bucie ludzi w tym serwisie już nawet wspominać nie warto, w końcu nasz klient nasz wróg. PULSAR ŁÓDŹ jak by ktoś pytał. P/S numer na pieczątce to sklep, do serwisu odnalazłem na ichniejszej stronie, pod który próżno dzwonić?
                • avatar
                  MARCINFIRE
                  0
                  długo by opisywać...