Ekologiczne Infiniti Q70 z LED-ami i silnikiem 2.2d w Polsce

przeczytasz w 2 min.

Nowe modele charakteryzować mają się dbałością o ekologię, niezłymi osiągami i obecnością nowych technologii, w tym reflektorów LED.

Infiniti Q70

Na polskim rynku zadebiutował właśnie luksusowy sedan Infiniti Q70 z tegorocznej serii. Nowe modele charakteryzować mają się dbałością o ekologię, niezłymi osiągami i obecnością nowych technologii, w tym reflektorów LED.

Podstawowym modelem tegorocznej linii Infiniti jest Q70 z czterocylindrowym silnikiem Diesla 2.2d. jednostka sprzężona z automatyczną, siedmiobiegową przekładnią cechuje się niską emisją dwutlenku węgla (129 g CO2 na 1 km), a jednocześnie oferuje moc 170 KM i moment obrotowy na poziomie 400 Nm.

Samochód ma się także wyróżnić obecnością nowych technologii. Q70 został wyposażony między innymi w LED-owe reflektory, zapewniające bardziej białą barwę światła i bardziej równomierne oświetlenie, kamerę cofania oraz przedni i tylny czujnik parkowania. W wersji Executive znajdziemy też system nawigacji satelitarnej i rozrywki Connectiviti+.

Są jeszcze wersje Premium Executive (skórzana tapicerka oraz podgrzewane i wentylowane przednie fotele) oraz Sport. Ta ostatnia to przede wszystkim bardziej drapieżny wygląd, dwudziestocalowe koła oraz nowy pakiet Tech. Składa się na niego: Dynamiczna Tarcza Bezpieczeństwa Infiniti (z inteligentnym tempomatem, systemami zapobiegania niekontrolowanej zmianie pasa ruchu i eliminacji martwego pola), system nagłośnieniowy Bose Premium Surround Sound oraz panoramiczna kamera 360°, ułatwiającą parkowanie, z funkcją wykrywania ruchomych obiektów.

Samochód Infiniti Q70 dostępny będzie także z innymi jednostkami napędowymi. Poniżej możecie zobaczyć ich porównanie:

/2.2d3.5h3.7
Konfiguracjasilnik rzędowy, czterocylindrovyV6V6
Pojemność skokowa2143 cm33498 cm33696 cm3
Stopień sprężania16,2:110,6:111:1
Średnica cylindra x skok tłoka83 x 99 mm81,4 x 95,5 mm86,0 x 95,5 mm
Układ doładowaniaCDIhigh flowhigh flow
Moc170 KM364 KM320 KM
Moment obrotowy400 Nm (1600-2800 obr./min.)546 Nm360 Nm (5200 obr./min.)
Szacunkowe zużycie paliwa
  • 5,9 l/100 km (cykl miejski)
  • 4,4 l/100 km (cykl pozamiejski)
  • 4,9 l/100 km (cykl mieszany)
  • 8,7 l/100 km (cykl miejski)
  • 5,3 l/100 km (cykl pozamiejski)
  • 6,2 l/100 km (cykl mieszany)
  • 14,9 l/100 km (cykl miejski)
  • 7,4 l/100 km (cykl pozamiejski)
  • 10,2 l/100 km (cykl mieszany)
Emisja CO2129 g/km145 g/km235 g/km

To z kolei już podsumowanie wersji wyposażenia dostępnych dla poszczególnych silników:

Infiniti Q70 wersje

Pozostał jeszcze cennik:

  • Q70 2.2d – 189 000 zł
  • Q70 Premium 2.2d – 210 300 zł
  • Q70 Premium Hybrid – 264 300 zł
  • Q70 Premium Tech 2.2d – 220 000 zł
  • Q70 Premium Tech Hybrid – 276 000 zł
  • Q70 Sport 2.2d – 213 300 zł
  • Q70 Sport Tech 2.2d – 225 000 zł
  • Q70 Sport Tech 3.7 – 281 000 zł
  • Q70 Executive 2.2d – 199 300 zł
  • Q70 Premium Executive 2.2d – 210 300 zł
  • Q70 Premium Executive Hybrid  - 264 300 zł

Źródło: Infiniti

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Super i tak mnie nie stać.
    • avatar
      abukiewicz
      1
      producent na stronie podaje troszkę odmienne dane jeśli chodzi o moc silnika hybrydowego...
      INFINITI Q70 3.5L V6 HYBRID RWD 7AT - 225 kW (306 PS)

      http://www.infiniti.eu/pl/car-models/infiniti-q70/
      • avatar
        Konto usunięte
        -1
        Silnik 2.2D na takie ciężkie auto to jakieś nieporozumienie... Chyba tylko dla masochistów.
        • avatar
          Konto usunięte
          -4
          To wszystko to technologia z XIX wieku.

          Wciaz czekam na samochody na same baterie za przystepna cene. Niesmrodzace i niehalasujace. I z autopilotem, zebym mogla jezdzic nawalona jak swinia z kolezankami.
          • avatar
            Dragonik
            -5
            Bożę widzisz i nie grzmisz na takich ludzi
            • avatar
              dziks
              0
              mialem okazje siedziec w Q50 i naprawde bylem mile zaskoczony jakoscia wykonczenia. W porownaniu do mazdy 6, lexusa czy chocby mercedesa C jest zdecydowanie lepiej z uzytymi materialami i ich spasowaniem. Wyglad - to rzecz gustu.