Gry komputerowe

Infinity: Battlescape - symulator kosmiczny tworzony z rozmachem

z dnia 2015-10-23
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
19 komentarzy Dyskutuj z nami

Ruszyła zbiórka na sieciowy symulator kosmiczny z bitwami na ogromną skalę. Star Citizen ma problem?

Infinity: Battlescape

Ogromna, generowana proceduralnie przestrzeń kosmiczna, w której setki graczy w tym samym czasie prowadzą ze sobą wojny z udziałem krążowników i myśliwców, aby zostać panami wszechświata. 

Tak pokrótce przedstawia się zarys najnowszej gry studia I-Novae, złożonego z weteranów branży, którzy w przeszłości zetknęli się już między innymi z Gears of War oraz Microsoft Flight Simulator X. Produkcja nosić będzie tytuł Infinity: Battlescape – „będzie”, o ile twórcom uda się zebrać ustaloną, zdecydowanie niewygórowaną kwotę na platformie Kickstarter. Do końca kampanii pozostał jeszcze prawie miesiąc, a zrealizowany już w jednej trzeciej cel to 300 tysięcy dolarów. 

Infinity: Battlescape woda

Zabawa w Infinity: Battlescape zapowiada się całkiem intrygująco. Rozgrywka rozpoczyna się od umieszczenia poszczególnych zespołów w danym miejscu  w kosmosie i przydzielenia jej określonej liczby stacji kosmicznych, baz planetarnych, fabryk, kontrolowanych przez sztuczną inteligencję wieżyczek obronnych oraz, rzecz jasna, statków.

Infinity: Battlescape stacja

Gracze nie tylko będą musieli obsługiwać wszystkie te elementy, ale też zarządzać nimi z rozmysłem – ekonomia będzie bowiem nie bez znaczenia. Podstawowym celem będzie jednak pokonanie przeciwników, co – biorąc pod uwagę skalę gry – nie będzie raczej łatwe.

Infinity: Battlescape widok

Twórcy obiecują również realistyczny, oparty na prawach fizyki model lotu, ładną oprawę audiowizualną i… premierę najpóźniej latem 2017 roku. Zostawiamy was już zatem z najnowszym zwiastunem gry Infinity: Battlescape:

Źródło: Kotaku, Kickstarter

marketplace

Komentarze

19
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Nareszcie. Pierwsze info sięgają 2004 roku. Pamiętam to Demo pokazujące generowanie Galaktyki.
  • avatar
    W ogóle gdyby potem wypuścili Infinity : Quest for earth to by była zajefajnioza. To jest chyba szczyt możliwości generowania proceduralnego.
  • avatar
    Pamiętam jak mnie wciągnął kiedyś StarLancer, takich gier dzisiaj brakuje : )
  • avatar
    faktycznie mają rozmach skur.... Pierścień Saturna znika w poziomej lini prostej, wybuchy jak sprzed 15 lat, itd.. gratulejszyn
    Zaloguj się
  • avatar
    Jak wygram kilka milionów w toto lotku to już wiem w co zainwestuje... W tworzenie gier. Wystarczy zatrudnić kilku programistów, grafików itp., rzucić pomysł w świat i zaraz poleci z milion dolarów na grę. Zysk co najmniej czterokrotny co pokazują ostatnie klasyczne rpg z kicka.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ciężko będzie im przebić Elite Dangerous z nadchodzącym dodatkiem Horizons

    https://www.youtube.com/watch?v=b3jlcPe8cII
    Zaloguj się
  • avatar
    Polecam wszystkim DEMO z 2010 roku

    https://www.youtube.com/watch?v=fO7XhaTGDYg

    lot przez pierścienie planety i wejście w atmosferę. Wszystkie gwiazdy na niebie to układy planetarne do których się udać.
    Zaloguj się