Przy okazji przedstawiono aplikację iPhone Simulator, która umożliwi programistom „podgląd” z poziomu Maca jak dana aplikacja będzie zachowywać się po przeniesieniu na docelową platformę. Co ciekawe, mimo iż SDK jest już teraz dostępne, to jeszcze trzeba poczekać na nowy firmware do iPhone'a w wersji 2.0, który będzie w pełni „kompatybilny” z aplikacjami dostarczanych przez programistów nie związanych z Apple. Programiści mogą pobrać SDK za darmo. Koszt jaki poniosą oni za dystrybucję gotowych aplikacji to od 99$ do 299$ - w chwili gdy odbywa się ona poprzez sklep iTunes. W pierwszym przypadku mowa o aplikacjach „standardowych”, w drugim „enterprise”. Ponadto Apple ogłosił, że Electronic Arts przygotowuje pierwszą grę na iPhone'a. Będzie to zapowiadany „Spore”, który pojawić ma się we wrześniu.
Apple ogłosił również wprowadzenie kilku rozszerzeń dla iPhone, które adresowane będą do klientów biznesowych. Urządzenia ma zyskać dodatkowe rozszerzenia aplikacji (zarządzanie danymi, kalendarze, kontakty) wsparcie dla technologii sieciowych (WPA2/802.11x, Cisco IPsec VPN ) oraz obsługę Microsoft Exchange via Microsoft ActiveSync.
Więcej informacji i bezpośredni link do pobrania SDK znajdziecie pod tym adresem.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!