Gadżety

Lodówka LG z inteligentnym systemem napraw

przeczytasz w 1 min.

Z funkcją Smart Diagnosis instrukcja obsługi nie będzie ci potrzebna. Wystarczy, że masz smartfona.

LG lodówka wygląd

Lodówki nie są zbyt częstym tematem na Benchmarku, ale jak się zaraz przekonacie nowe modele firmy LG są tak naszpikowane technologiami, że trudno przejść obok nich obojętnie. 

Najciekawszy jest innowacyjny system diagnostyczny Smart Diagnosis, w który wyposażone zostały nowe lodówki LG. Funkcja ta usprawnia procedury serwisowe dzięki łączności z naszym smartfonem. Jak to działa? Gdy wystąpi jakakolwiek usterka, wystarczy że zadzwonimy do oficjalnego konsultanta i przyłożymy smartfona do ikonki Smart Diagnosis znajdującej się na urządzeniu. Wciśnięcie przycisku spowoduje, że wysłany przez lodówkę sygnał zostanie odczytany przez konsultanta, który od razu będzie wiedział i poradzi nam jak możemy wyeliminować problem (jeśli tylko będzie on mógł zostać naprawiony przez nas samych). Rozwiązanie to powinno zaowocować brakiem konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wizytami specjalistów w domach. Cóż, brzmi jak naprawdę przydatna funkcja.

LG Smart Diagnosis

Co poza tym zaoferuje nowa lodówka LG? Między innymi system Door-in-Door – szybki dostęp do najczęściej używanych produktów bez konieczności otwierania całych drzwi lodówki; funkcję Pure N Fresh – znacząca redukcja nieprzyjemnych zapachów; oraz Fresh 0 Zone – osobna komora schładzająca produkty do 0 stopni. Na uwagę zasługuje także fakt, że lodówka zużywa o 10 proc. mniej energii niż wymaga tego certyfikacja klasy energetycznej A+++.

LG lodówka

Źródło: LG

Komentarze

35
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    14
    Co za durnota...
    Uważają ludzi za totalnych idiotów? Jaki jest sens dzwonić do specjalisty, przykładać telefon, żeby specjalista mógł odczytać kod usterki i powiedzieć jak możemy naprawić własną lodówkę.
    No właśnie, co w lodówce może sie spieprzyć oprócz agregatu, oświetlenia i termostatu/programatora? ...a no właśnie ta cholerna elektronika, którą wszędzie bez namysłu pakują...
    Jeśli nie będziemy mogli sami usunąć usterki, to i tak ten serwisant osobiście będzie musiał się pofatygować, a być może zabrać sprzęt na serwis.

    Po cholerę ładować tyle elektroniki do lodówki, żeby gromadziła dane o tym co żremy i jak często do niej zaglądamy? WTF!?

    PS: (Do Redakcji)
    Po przeczytaniu tego zdania "Cóż, brzmi jak naprawdę przydatna funkcja." - chciałem zapytać, ile LG wykupiło u Was reklam, podobnych do tej?
    Czy możecie zacząć oznaczać artykuły sponsorowane - tak jak to robią inne wortale - abym nie musiał tracić czasu na marketingowy bełkot, bardzo proszę.
    • avatar
      dawidex999
      6
      Niedługo już w ogóle nie wyjedziemy z domu :D
      • avatar
        Konto usunięte
        4
        Tia, wszystko po to żeby lodówa musiała być naprawiana przez autoryzowany serwis a po upływie gwarancji pewnie niewiele serwisów sobie z tym sprzętem poradzi a cena będzie zaporowa i trzeba będzie kupić nową.
        • avatar
          The Dreamlord
          2
          Pewnie ma jeszcze ukrytą funkcję "Smart Malfunctions Scheduler". Bo po co robić funkcję diagnozowania usterek jeśli produkt jest bezawaryjny?
          • avatar
            Balrogos
            2
            Czekam na kibelek badajacy nasz mocz i kupkę :) bedzie nam mowil czy jestesmy zdrowy przylozymy smartfona do kibelka i lekarz dostanie odrazu wyniki ;)
            • avatar
              Diabeu
              1
              Zamiast zrobić porządny produkt (jak np produkty Polar - czy to pralki czy lodówki które chodzą po 30 lat bez najmniejszej awarii), to się robi badziew który już na starcie piszczy że coś wymaga uwagi bo się zaraz zepsuje. Super Lucky Goldstar
              • avatar
                wdowa94
                1
                Ach, myślałem, że zacznie recytować Pana Tadeusza gdy się uszkodzi
                • avatar
                  cura666
                  1
                  "Funkcja ta usprawnia procedury serwisowe dzięki łączności z naszym smartfonem."

                  I kolejna część, która może ulec awarii ;-p
                  • avatar
                    Kropeczka
                    1
                    Polar - teraz ma pewnie koło 10 lat.

                    Nigdy nie widziała serwisu, nawet żarówka ta sama.......

                    Teraz takiej nie kupię nawet za 20 tys.

                    W jakich czasach my żyjemy ??????????????
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      kto w dzisiejszych czasach reperuje lodowki ??
                      • avatar
                        Hedrox
                        -5
                        Jestem serwisantem AGD. W lodówkach najczęściej występują trzy usterki: sprężarki (ew startera sprężarki), termostatu oraz nieszczelność układu. Toteż tego typu system mnie nie zaskakuje. Elektronika wbrew pozorom nie psuje się nader często. W każdym razie doskonale wiem po co taki system wprowadzono. Ostatnio dość często lodówki psują się tuż po skończeniu gwarancji. Często usterką jest nieszczelność układu. W tym wypadku najczęściej pozostaje tylko lodówkę wyrzucić. System ten pozwala zaoszczędzić pieniądze i czas serwisantów na dojazdy. Nie trzeba przyjeżdżać by powiedzieć klientowi, że może sobie już nową lodóweczkę kupić.
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          -11
                          haha ha ha ....
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            Cieszę się że mam starą 31 letnią lodówkę "Mińsk"z okresu kiedy robiono rzeczy żeby wytrzymywały jak najdłużej i nie muszę się martwić o jej niezawodność.
                            • avatar
                              Konto usunięte
                              0
                              Ciekawe czy w tym super cacku też połamią się półki w drzwiach tak jak w mojej 1,5 rocznej lodówce. Tyle się mówi o polityce jakości, unijnych certyfikatach itp. ... Druga sprawa jest taka że to co trzymamy w naszych lodówkach również ni jak się ma jakościowo do żywności która jeszcze kilkanaście lat była w naszych lodówkach. Ale wiadomo jak jest , prparat chemiczny do malowania kiełbasy jest zdrowy, a wędzenie powoduje raka i nie wiadomo co jeszcze...