• benchmark.pl
  • Gry
  • Microsoft chwali się mocą DirectX 12 - będzie wsparcie dla Rise of the Tomb Raider
Gry

Microsoft chwali się mocą DirectX 12 - będzie wsparcie dla Rise of the Tomb Raider

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
39 komentarzy Dyskutuj z nami

Zgodnie z niedawnymi doniesieniami, Rise of the Tomb Raider zrobi użytek z DirectX 12.

Rise of the Tomb Raider

Windows 10 błyskawicznie przekonać miał do siebie także graczy. Oczywiście w głównej mierze dzięki DirectX 12 i płynących ze wsparcia dla niego korzyści. Jak wygląda to w praktyce doskonale wiemy, niemniej niekorzystny stan rzeczy ma się wkrótce zmienić.

Wciąż brakuje gier robiących z DirectX 12 użytek. Sytuacja powoli się poprawia, ale tempo jest zdecydowanie wolniejsze od oczekiwań. Producent zdecydował się jednak przypomnieć o omawianym rozwiązaniu i raz jeszcze pochwalić się, jakie efekty przynosi. Opublikowany materiał wideo przypomina o kilku najistotniejszych kwestiach, głównie o znaczącym wzroście wydajności.


Jak widzicie, przewinęło się tu kilka gier. Ich katalog nie zaskakuje i dlatego też ważniejsza wydaje się inna informacja. Jakiś czas temu sugerowaliśmy, iż wsparcia dla DirectX 12 doczekać może się Rise of the Tomb Raider. Tak też będzie, co oficjalnie zostało już przez producenta potwierdzone.

Graczom bawiącym się przy tym tytule pozostaje czekać na odpowiedni patch. Być może udostępniony zostanie już niedługo, ponieważ połączenie Rise of the Tomb Raider i DirectX 12 prezentowano kilka dni temu na zamkniętej konferencji w San Francisco.

Źródło: youtube -  Windows, gamespot

Komentarze

39
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Blashix
    Szkoda że CDPR się nie chwali DX12 do wiedźmina 3.
    3
  • avatar
    DaroBenchmarkPC
    Wygląda fajnie ale nie warte przechodzenia jak dla mnie na W10 póki W7 jest bardzo dobry.
    3
  • avatar
    popo601
    Bardzo mnie ciekawi jaki to będzie miało wpływ na wydajność gry oraz na wymagania i czy będzie spora różnica w wydajności między DX11 a DX12 a testów pewnie na YT nie zabraknie.
    2
  • avatar
    king2127
    dx11 szare kolory i bez oświetlenia :) ,a dx 12 soczyste kolory i oświetlenie :) , podobne zabiegi były w dx 9 vs dx 10 tylko gry inne, oby tylko gpu przyspieszyły i dało się to odczuć , bo inaczej będzie lipa :)
    2
  • avatar
    kladiator
    "The best Windows ever for gaming" dobre :D
    1
  • avatar
    Konto usunięte
    lol te porównania z deus exa sugerują jakby wolumetryczne światła były możliwe dzieki dx12 co jest bzdurą.
    -3
  • avatar
    Kieresz
    prawda jest taka ze gimbaza nie ma jeszcze win10 bo nie ma pirackiej wersji heeheeeee
    -6
  • avatar
    Konto usunięte
    Chyba tylko ostro niedorozwiniety fanatyk MS wierzy w te opłacane sciemy od MS .
  • avatar
    Konto usunięte
    Przecież to żadna projekcja możliwości DX 12 tylko kilka efektów graficznych nałożonych w jakimś programie do obróbki video :D
  • avatar
    Konto usunięte
    będzie siedziało :)
    ciekaw jestem jak R9 390x spisze się z TR na DX12 w porównaniu z GTX980