Ciekawostki

Szybsze zwroty w Paczkomatach

przeczytasz w 1 min.

Paczkomaty pozwolą jeszcze szybciej zwracać paczki. Aplikacja InPost Mobile sprawi, że cały proces będzie uproszczony do granic możliwości – oto jak to działa.

Paczkomaty z usługą „szybkie zwroty”. InPost ułatwia sprawę

„Szybkie zwroty” to nowa usługa wprowadzona w aplikacji InPost Mobile na smartfony. Dzięki niej błyskawicznie, bezpłatnie, prosto i bezproblemowo zwrócisz produkt, który z tych lub innych powodów nie spełni twoich oczekiwań. 

Największy plus jest taki, że zwrot możesz zlecić bezpośrednio w aplikacji, a paczkę z produktem – umieścić w dowolnym Paczkomacie, których w Polsce jest już ponad 16 tysięcy. Co więcej, nie musisz drukować ani naklejać żadnych etykiet – InPost bierze na siebie całą dodatkową robotę. Zwieńczeniem całości jest możliwość śledzenia paczki na jej drodze powrotnej – naturalnie: w aplikacji. 

„Przy dynamicznym wzroście zakupów online już 40% kupujących oczekuje wygodnej opcji zwrotu towaru” – powiedział prezes InPost, Rafał Brzoska. To dlatego już teraz „każdy użytkownik InPost Mobile może w szybki i wygodny sposób zwrócić swoją przesyłkę! Nie potrzeba do tego żadnej etykiety – wystarczy kod wygenerowany w procesie zwrotu paczki w aplikacji mobilnej InPost i nadanie jej w dowolnym Paczkomacie”. Chcesz konkretów? Proszę bardzo… 

Jak zwrócić paczkę w Paczkomacie, z aplikacją InPost Mobile?

  1. Uruchom aplikację InPost Mobile i z dolnego menu wybierz opcję „zwróć”.
  2. Wpisz nazwę sklepu i wybierz ten właściwy. 
  3. Uzupełnij dane i kliknij „zwróć przesyłkę”.
  4. Poczekaj na akceptację i odbierz kod zwrotu. 
  5. Przygotuj paczkę (możesz użyć tego samego pudełka, tylko usuń starą etykietę). 
  6. Udaj się do Paczkomatu, zeskanuj kod QR lub wpisz ręcznie kod zwrotu. 
  7. Włóż paczkę do automatycznie otworzonej skrytki, zamknij ją i to wszystko. 

Prawda, że proste?

Źródło: InPost, Genesis

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Wroobelek
    1
    A u mnie przedwczoraj paczkomat zdechł - z moją przesyłką w środku. Pomimo kilkukrotnego zgłaszania awarii InPost miał na to wywalone i wymiana głupiego spalonego bezpiecznika zajęła im prawie dwie doby. Tak oto przesyłkę z całą dbałością nadaną ekspresowo przez sprzedawcę (w paczkomacie do odbioru była już po kilkunastu godzinach od zakupu) mogłem odebrać dopiero dwie doby później. Wszelkie starania jak krew w piach.
    • avatar
      xmexme
      1
      A co z pozostałymi którzy nie chcą sobie zaśmiecać telefonu apkami.
      • avatar
        JaYmZ
        0
        Nowy ficzer przyda się, bo ostatnio zamawiane przeze mnie produkty mają jakieś defekty - przykładowo nowy dysk SSD, a jednak używany. I nie, nie zamawiałem go na morelach.