Gry

PhysX również dla Nintendo Wii

Tomasz Gruszka | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Tomasz Gruszka
5 komentarzy Dyskutuj z nami

Kilka dni temu NVIDIA dostarczyła sterowniki PhysX dla konsoli Sony PlayStation 3 - pisaliśmy o tym w tym newsie. Teraz podejmuje współpracę w zakresie wprowadzenia narzędzi programistycznych dla konsoli Wii. Od wczoraj pakiet SDK PhysX jest dostępny dla zarejestrowanych deweloperów konsoli Nintendo Wii

Cały pakiet SDK umożliwia programistom wykorzystanie nowego silnika fizycznego oraz w pełni funkcjonalnego API. Pozwala to animatorom, twórcom gier na tworzenie coraz lepszych efektów fizyki w czasie rzeczywistym.

 

Obraz z użyciem PhysX

Obraz bez sterowników PhysX

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Wii nie ma za duzej mocy, ale do jakiegos zaawansowanego tenisa bedzie jak znalaz; ;p
  • avatar
    sevae
    Wow! Co prawda przewidziałem, że jeżeli physX ma stać się standardem nVidia będzie uruchamiać to na wszystkim, ale żeby tak szybko na sprzęcie z kartą ATI?!
    AMD powinno teraz zakazać używania physX na sprzęcie ze swoimi kartami :)
  • avatar
    Konto usunięte
    A mi się grafika bez Physx bardziej podoba...
  • avatar
    Konto usunięte
    sranie w banię z tym physx, znowu nvidia sobie grób kopie, ale tym razem znacznie większy bo robi obsługę tego badziewia na kartach konkurencji, w dodatku starych i mało wydajnych. To oznacza że physx jest typowo robiony sterownikami.
    Ale można się domyśleć czemu to robią- zaraz nalepią naklejki na wii i ps3 z napisem nvidia, geforce i mają darmową reklamę;
    nvidia precz!