Gry

PhysX również dla Nintendo Wii

przeczytasz w 1 min.

Kilka dni temu NVIDIA dostarczyła sterowniki PhysX dla konsoli Sony PlayStation 3 - pisaliśmy o tym w tym newsie. Teraz podejmuje współpracę w zakresie wprowadzenia narzędzi programistycznych dla konsoli Wii. Od wczoraj pakiet SDK PhysX jest dostępny dla zarejestrowanych deweloperów konsoli Nintendo Wii

Cały pakiet SDK umożliwia programistom wykorzystanie nowego silnika fizycznego oraz w pełni funkcjonalnego API. Pozwala to animatorom, twórcom gier na tworzenie coraz lepszych efektów fizyki w czasie rzeczywistym.

 

Obraz z użyciem PhysX

Obraz bez sterowników PhysX

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Wii nie ma za duzej mocy, ale do jakiegos zaawansowanego tenisa bedzie jak znalaz; ;p
    • avatar
      sevae
      0
      Wow! Co prawda przewidziałem, że jeżeli physX ma stać się standardem nVidia będzie uruchamiać to na wszystkim, ale żeby tak szybko na sprzęcie z kartą ATI?!
      AMD powinno teraz zakazać używania physX na sprzęcie ze swoimi kartami :)
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        A mi się grafika bez Physx bardziej podoba...
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          sranie w banię z tym physx, znowu nvidia sobie grób kopie, ale tym razem znacznie większy bo robi obsługę tego badziewia na kartach konkurencji, w dodatku starych i mało wydajnych. To oznacza że physx jest typowo robiony sterownikami.
          Ale można się domyśleć czemu to robią- zaraz nalepią naklejki na wii i ps3 z napisem nvidia, geforce i mają darmową reklamę;
          nvidia precz!