Technologie i Firma

Przedłuż gwarancję na drukarkę Epson

przeczytasz w 1 min.

Rusza kolejna edycja oferty specjalnej firmy Epson. Nabywcy drukarek ITS i WorkForce mogą uzyskać 3-letnią gwarancję.

Epson gwarancja oferta

Urządzenia z serii ITS oraz WorkForce były tworzone tak, by jak najdłużej pozostawały niezawodne. Tak przynajmniej twierdzi ich producent – Epson – który niejako na potwierdzenie tych słów przygotował ofertę specjalną. W jej ramach nabywcy wybranych modeli będą mogli przedłużyć domyślnie roczną gwarancję na okres trzech lat.

Co należy zrobić, aby skorzystać z oferty? Po pierwsze nabyć jeden z objętych nią modeli. Następnie, nie później niż 30 dni od daty zakupu, zarejestrować urządzenie na oficjalnej stronie producenta. Warunki gwarancji pozostają niezmienne – wydłużony jest jedynie okres jej ważności – z roku na trzy lata.

Epson gwarancja oferta drukarka

Wśród urządzeń objętych ofertą specjalną znajdują się zarówno modele przeznaczone do domu i do małych biur wyposażone w system stałego zasilania w atrament (ITS), jak również sprzęt przeznaczony do średnich i dużych przedsiębiorstw – a więc urządzenia z serii WorkForce. Pełna lista prezentuje się następująco:

  • L120
  • L130
  • L1300
  • L1800
  • L220
  • L310
  • L365
  • L455
  • L565
  • L655
  • L800
  • L805
  • L810
  • L850
  • M100
  • M105
  • M200
  • WF-100
  • WF-3620DWF
  • WF-5110DW
  • WF-5620DWF
  • WF-5190DW
  • WF-5690DWF
  • WF-7110DTW
  • WF-7610DWF
  • WF-8010DW
  • WF-8510DWF

Epson gwarancja oferta L655

To już druga edycja oferty specjalnej przygotowanej przez firmę Epson. Ta potrwa od 1 kwietnia 2016 do 31 marca 2017 roku.

Źródło: Epson

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    raffal81
    0
    Warto to zrobić, moja L355 była już 2x na gwarancji, więcej takiego bubla nie kupie.
    • avatar
      TicTac
      0
      A co się zepsuło? Bo moja działa bez problemów już dobre 3 lata
      • avatar
        thoorin
        0
        Skoro ich produkty są takie wytrzymałe, to czemu nie mogą dać od razu gwarancji 3 lata tylko trzeba kombinować? Niby to nic trudnego, ale zawsze sprowadza się do tego, że bardzo dużej części użytkowników nie będzie chciało się tego zrobić. Skoro firma liczy na to, że jednak ograniczy liczbę użytkowników mających 3-letnią gwarancje, to chyba logiczne jest, że sam producent wcale nie wierzy w pełną 3-letnią wytrzymałość ich produktów. Ehh marketing...