Karty graficzne

Resident Evil 7 - pogramy komfortowo bez topowego sprzętu

Marcin Jaskólski | Redaktor serwisu benchmark.pl
23 komentarze Dyskutuj z nami

Sprawdzamy jak najnowsza odsłona Resident Evil działa na karcie graficznej Radeon RX 480

Pierwsze (bardzo dobre) oceny Resident Evil VII: Biohazard cieszą każdego miłośnika komputerowej grozy. Pełna wersja gry potwierdza tylko to, co wiemy już po wstępnych testach w demie Beginning Hour - czyli do komfortowej rozgrywki wystarczy karta klasy RX 480 i GeForce GTX 1060 i to w rozdzielczości QHD.

Testowaliśmy już wstępnie demo gry (Beginnig Hour) i byliśmy zaskoczeni przewagą Radeona RX 480 nad GTX 1060. Czy pełna wersja gry przyniesie podobne wyniki? Mamy wrażenie, że działa ona nieco wolniej (producent majstrował między innymi przy HBAO+) - zweryfikujemy to wkrótce w dokładniejszych testach.

Na zaostrzenie apetytu mamy materiał wideo z gry, nagrany w najwyższych ustawieniach (oprócz AA - ustawiliśmy FXAA) i rozdzielczości 2560 x 1440 (wyjątkowo - na potrzeby wideo - z włączoną synchronizacją pionową) na karcie ASUS STRIX Radeon RX 480 i procesorze Core i7 6700K. W tle włączony jest Fraps, więc w prawym górnym rogu można śledzić liczbę klatek na sekundę.


Zobacz wideo z gry w rozdzielczości 2560 x 1440

Materiał wideo został nagrany za pomocą narzędzia ReLive wbudowanego w sterowniki Crimson, a więc w rzeczywistości powinna działać minimalnie szybciej - wpływ nagrywania w ReLive na wydajność sprawdzimy niedługo w oddzielnej  recenzji (firma AMD twierdzi, że jest to ok 3-4%) .

Spodziewajcie się wkrótce pełnych testów wydajnościowych (również w opcji ze słabszym procesorem) - oczywiście na naszych łamach.

Źródło: informacja własna

Komentarze

23
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    specialboy
    Ja powiem tyle. Ta gra jest rewelacyjna. Capcom właśnie mnie qpił
    2
  • avatar
    Tchorg
    Ma to wsparcie dla DX12 ?
    Wygląda na to że to pierwszy rezydent od 4 części w którego bym zagrał, o ile mój Q6600 pozwoli :D dlatego przydał by się DX12.
    1
  • avatar
    login1969
    Droga redakcjo.Sprawdźcie ile FPS-ów będziecie mieli w dalszej części gry,czyli w budynku.Niestety,ale gra,przynajmniej u mnie
    zajmuje całą pamięć graficzną i to w nie najwyższych ustawieniach graficznych co powoduje chwilowe przycinki.Mam Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB. Zdaję sobie sprawę że karta jest już nie zbyt wydajna, ale na początku gry,czyli we fragmencie który prezentujecie na filmie,też miałem 70 FPS-ów w najwyższych możliwych ustawieniach.Bardzo się ucieszyłem że gra jest tak bardzo dobrze zoptymalizowana,ale moja radość była przedwczesna,ponieważ z czasem musiałem schodzić z ustawień i teraz mimo że mam ustawienia domyślne to gra pobiera mi 3,8 GB pamięci karty.
    1
  • avatar
    Green Lantern
    Ciekawe jakie będą wymagania dla trybu VR. Gdy takowy wersja PC otrzyma :P