Gry komputerowe

7 minut z grą SEVEN - intrygującym polskim RPG

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
4 komentarze Dyskutuj z nami

SEVEN: The Days Long Gone to miks, w którym znajdziemy coś z klasycznych erpegów czy serii Thief i Assassin's Creed, a to jeszcze nie wszystko.

SEVEN: The Days Long Gone to tytuł, który mógł się wam już obić o uszy. Jest to jedna z ciekawszych polskich propozycji i nowy materiał pozwala wierzyć w to, że może to być też kawał dobrego RPG w klasycznym stylu.

Nad SEVEN czuwają dwie ekipy: Fool’s Theory (studio złożone z byłych projektantów Wiedźmina) i IMGN.Pro (czyli ludzie odpowiedzialni za Kholat czy Husk). Swoje nowe dzieło przywiozły one do Berlina na Gamescom 2017 i (z pewnym opóźnieniem) opublikowały materiał na YouTubie.

SEVEN to RPG, które równie dużo czerpać ma z klasyki gatunku, co z innych produkcji, na przykład skradanek, takich jak Thief. Nie zabraknie eksploracji czy rozwoju postaci, ale też pojedynków – takich, w których wykorzystamy rozmaite bronie i umiejętności oraz takch, których będziemy chcieli uniknąć.

SEVEN screen

Do tego dochodzić mają jeszcze: ładny (choć to kwestia gustu) styl graficzny, świetna muzyka skomponowana przez Marcina Przybyłowicza i ciekawa opowieść, którą przedstawią bohaterowie, posługujący się głosami profesjonalnych aktorów. 

Wszystko to możemy zobaczyć (i usłyszeć) na nowym zapisie rozgrywki. Nie pozostaje nam zatem nic innego jak dodać, że nie wiadomo jeszcze kiedy, ale SEVEN: The Days Long Gone trafi na pecety. Tymczasem zapraszamy na film:

Źródło: SEVEN Game, IMGN.Pro

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Adrian Waleczny
    2
    Wygląda nieźle,ale niestety nie moje klimaty.Bardzo chętnie bym natomiast pograł w gry w stylu Robin Hood:Legenda Sherwood.Kojarzycie równie dobre produkcje tego typu?
  • avatar
    malyperelka
    -1
    Te pomarańczowe kółeczka pod stopami są fantastyczne. AI oponentów zachwyca. Przeszkody i zabudowania miast robić się przeźroczyste aby nie zasłaniać postaci wyskakują bądź znikają jak z dupy. Aha, no i wreszcie wyłączyli te durne cieniowanie, po co to komu, zbędny bajer. Liczę na ciepłe przyjęcie bo gierka ma mocne 1/10.
  • avatar
    keeeper
    0
    Wygląda niegłupio.