Technologie i Firma

Strona WWW najlepszą wizytówką Twojej firmy

Przemysław Jankowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
5 komentarzy Dyskutuj z nami

Jak pokazują badania, aktualnie prawie 35 proc. polskich firm nie posiada własnej strony WWW. To błąd, gdyż strona jest najlepszą wizytówką dla firmy.

Wizytówka WWW

Wśród polskich firm, odsetek tych nieposiadających strony WWW sięga prawie 35 proc. Co sprawia, że przedsiębiorcy nie decydują się na założenie swojej strony w sieci i nie wykorzystują przewagi nad konkurencją, jaką daje internet?

Nazwa.pl oferuje rozwiązanie, dzięki któremu stronę internetową firmy można mieć w mniej niż 60 sekund. Jej założenie nie pociąga za sobą żadnych kosztów, gdyż w przypadku oferty dla firm Wizytówka Internetowa przez rok jest całkowicie bezpłatna. Mało tego, stworzenie wizytówki nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy i umiejętności, ponieważ cały proces jej powstawania został zautomatyzowany

 

Wizytówka Internetowa to strona WWW, która agreguje podstawowe informacje o firmie, dane kontaktowe oraz lokalizację na mapie. Na stronie wizytówki umieszczony jest również formularz, który pozwala na wysłanie wiadomości do firmy o dowolnej porze.

By stworzyć wizytówkę, wystarczy wpisać dane, wybrać szablon oraz opublikować stronę. Dzięki temu, że dla firm Wizytówka Internetowa jest darmowa przez pierwszy rok, firma może zaistnieć w internecie bez dodatkowych kosztów. Biorąc pod uwagę, że posiadamy już w Polsce prawie 19 mln smartfonów, na plus trzeba zaliczyć również świetny wygląd wizytówki na urządzeniach mobilnych.

Nazwa.pl

Firmowa strona WWW zwiększa łatwość nawiązywania kontaktów z przedsiębiorstwem, wpływa na jego wizerunek oraz wiarygodność. Warto pomyśleć nad taką formą wizytówki, gdyż coraz więcej osób niechętnie podchodzi do firm, które nie posiadają swojej strony w internecie, traktując produkty i usługi, o których nie można znaleźć żadnych informacji w sieci z dużym dystansem.

By skorzystać z oferty i zaprojektować wizytówkę swojej firmy w mniej niż 60 sekund, wystarczy wejść na tę stronę.

Źródło: Nazwa.pl

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    To reklama a nie news!
    5
  • avatar
    Elektromonter
    Firma w której pracuję nie ma żadnej strony internetowej i dobrze sobie radzi.
    Zleceń instalacyjnych mamy teraz tyle, że ciągle ludzi brakuje! Jak ktoś nowy przyjdzie to często się okazuje, że to kolejny oszołom, który zamiast roboty się chwycić, to by przez cały dzień piwo tylko chlał!!!
    Nie wiem skąd się tacy ludzie biorą. W termosie taki nie dość że ma ''wzmocnioną'' herbatkę, to i tak kombinuje jakby tu do sklepu po najtańsze browary się wyrwać!
    A wracając do strony internetowej, to jest ona zbędna! Liczą się znajomości i układy, a roboty wtedy nikomu nie zabraknie!
    1
  • avatar
    Elpolako
    Te video to reklama nazwa.pl a z panem Elektromonter się nie zgadzam nie każdy lata piwo i nie postawia się wszystkich pod jedną ścianę ze tylko piją i nieroby no chyba sam tak robi temu tak pisze a co do swojej strony pod firmę to świetny pomysł bo nie każdy ma znajomości i układy prawda panie Elektromonter?
    1
  • avatar
    Jacus64
    Ja jednak preferuję bardziej standardowe rozwiązania jakim są ulotki. Zawsze wybieram przykuwający wzrok szablon, a drukarnia A3Extra robi resztę - dzięki temu mam stały ruch w swojej firmie :D