Gry iOS

Super Mario Run bije rekordy [AKT.]

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
17 komentarzy Dyskutuj z nami

Firma Nintendo zdecydowanie ma powody do zadowolenia. Jej mobilna gra Super Mario Run bije rekordy popularności.

AKTUALIZACJA [04.01.2017]: Popularność gry Super Mario Run nie maleje. Jak informuje Wall Street Journal, platformówka została pobrana już 90 milionów razy. Ten wynik robi tym większe wrażenie, że aplikacja dostępna jest zaledwie od trzech tygodni i to wyłącznie w sklepie App Store. 

Równocześnie tylko 3 graczy na 100 decyduje się na zakup pełnej wersji gry, która została wyceniona na 9,99 euro. Mimo to Nintendo ma powody do zadowolenia, tym bardziej, że premiera na Androidzie dopiero przed nami. 

NEWS [22.12.2016]: Super Mario Run może nie być światowym przebojem na miarę Pokemon GO, ale Nintendo zdecydowanie może mówić o niemałym sukcesie. Wystarczyły cztery dni, by platformówka, „w którą można grać jedną ręką”, znalazła się na ponad 40 milionach urządzeń z systemem iOS.

Super Mario Run to prosta (pod względem zasad i oprawy) platformówka, która została udostępniona 15 grudnia, a już zdążyła pobić kilka rekordów. Przede wszystkim to tytuł, który najszybciej w historii App Store przekroczył barierę 40 milionów pobrań. Tak dobre wyniki zapewniły mu zresztą pierwsze miejsca na listach przebojów w ponad 140 krajach.

40 milionów pobrań to liczba, która na pewno może robić wrażenie, nawet jeżeli mówimy o darmowej grze. Szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że aplikacja została jak na razie udostępniona wyłącznie posiadaczom iPhone’ów, iPadów oraz iPodów. 

Aby uzyskać dostęp do wszystkich elementów we wszystkich trybach gracze muszą uiścić jednorazową opłatę w wysokości 9,99 euro. Firma Nintendo nie zdradziła ile osób się na to zdecydowało. Z raportu App Annie wynika jednak, że 4 proc.

Źródło: Nintendo

Komentarze

17
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    raffal81
    Nie dziwie się, Mario to klasyka ;))
    5
  • avatar
    Smuga
    Pobrałem z ciekawości - i choć nienawidzę gier RUN - to fajnie było usłyszeć znajome sample dźwiękowe z dawnych lat. 5$ bym jeszcze dał, ale 10 to szkoda na tak prostą grę. Chociaż może kiedy tam i kupię.
    2
  • avatar
    Kieresz
    retardy......nie dzieki.....wole ZA DARMO odpalic sobie emulator N64 i sobie pograc w mario64.....
    1
  • avatar
    exposiure
    Przecież nikt nie zostawia na tej grze suchej nitki, tragedia pod każdym względem. Przykro się patrzy na to, co zrobili z Mario...
    1
  • avatar
    decrypterie
    a ja się nie zgodzę że to fajne, przeszedłem demo bo bez 10eur to tylko 2 min gry zapłaciłem 10eur i skończyłem chwilę później, trochę za drogo ale co rekordy bije bo odpowiednią reklama była, sprawdzić radzę w appstore ocenę średnia gry .
    1
  • avatar
    darioz
    Tylko z tych 40 milionów 35 milionów to dzieci w wieku do 13 lat! To jest gra kierowana do dzieci więc wiadomo że rzucą się na tego Mario jak ja na nagą kobietę!
  • avatar
    lantar8
    Czy Wam też gra się nię włącza na iPhone 6S Plus?
    -3
  • avatar
    sn00p
    Mario Run kosztuje $10 ale naprawdę wart jest swojej ceny. Rewelacyjna gra. Gram na IPhone SE. 4 cale zupełnie wystarczają :)
    -9
  • avatar
    Konto usunięte
    Gdyby to byla dystrybucja na nosniku fizycznym, to sprzedaloby sie w ilosci max 1 mln, a reszta na torrentach.
    -14
  • avatar
    Marucins
    Równocześnie tylko 3 graczy na 100 decyduje się na zakup pełnej wersji gry, która została wyceniona na 9,99 euro.

    I to daje do myślenia.
    Sam również pobrałem, wywaliłem po kilkunastu minutach.

    Chciałem się przekonać dlaczego i czemu fApple poświęciło czas na swoim KEYNOTE. Teraz już wiem że to nieporozumienie. Gorszy syf niż PokemonGO.