Technologie i Firma

Centralne zarządzenie firmową siecią z TP-Link Omada Cloud OC200

przeczytasz w 1 min.

W sprzedaży pojawił się kontroler TP-Link Omada Cloud OC200. Co potrafi? – „Umożliwia zarządzanie siecią przez chmurę z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do Internetu”, odpowiada producent.

Scentralizowane zarządzanie firmową siecią Wi-Fi z chmury z dowolnego miejsca na świecie to coś, na co pozwala Omada Cloud OC200 – nowy kontroler TP-Link dla małych i średnich przedsiębiorstw.

TP-Link Omada Cloud OC200 to kontroler sprzętowy umożliwiający centralne zarządzanie urządzeniami z tej serii. Po podłączeniu go do istniejącej sieci LAN dostępne stają się takie funkcje jak aktualizacja i restart systemu, skalowanie sieci, monitoring statystyk ruchu w czasie rzeczywistym czy też analiza tych ostatnich z wykorzystaniem narzędzi wizualizacyjnych. 

TP-Link Omada Cloud OC200

Kontroler OC200 pozwala na zdalne zarządzanie za pomocą smartfona lub tabletu z systemem Android lub iOS (służy do tego specjalna aplikacja), jak również z poziomu komputera (wystarczy do tego przeglądarka WWW). Jeśli zaś chodzi o zasilanie, to można czerpać korzyść z obsługi standardu PoE (802.3af/at) albo wykorzystać port micro USB. 

Akcesorium jest wyposażone również w pełnowymiarowy port USB. Może on być wykorzystany w celach aktualizacyjnych albo też do backupu konfiguracji. Producent chwali się także wydajnymi podzespołami i trwałą konstrukcją. Więcej szczegółów na temat OC200 (w tym specyfikację) możecie znaleźć na oficjalnej stronie produktu.

Źródło: TP-Link

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!