Technologie i Firma

Centralne zarządzenie firmową siecią z TP-Link Omada Cloud OC200

przeczytasz w 1 min.

W sprzedaży pojawił się kontroler TP-Link Omada Cloud OC200. Co potrafi? – „Umożliwia zarządzanie siecią przez chmurę z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do Internetu”, odpowiada producent.

Scentralizowane zarządzanie firmową siecią Wi-Fi z chmury z dowolnego miejsca na świecie to coś, na co pozwala Omada Cloud OC200 – nowy kontroler TP-Link dla małych i średnich przedsiębiorstw.

TP-Link Omada Cloud OC200 to kontroler sprzętowy umożliwiający centralne zarządzanie urządzeniami z tej serii. Po podłączeniu go do istniejącej sieci LAN dostępne stają się takie funkcje jak aktualizacja i restart systemu, skalowanie sieci, monitoring statystyk ruchu w czasie rzeczywistym czy też analiza tych ostatnich z wykorzystaniem narzędzi wizualizacyjnych. 

TP-Link Omada Cloud OC200

Kontroler OC200 pozwala na zdalne zarządzanie za pomocą smartfona lub tabletu z systemem Android lub iOS (służy do tego specjalna aplikacja), jak również z poziomu komputera (wystarczy do tego przeglądarka WWW). Jeśli zaś chodzi o zasilanie, to można czerpać korzyść z obsługi standardu PoE (802.3af/at) albo wykorzystać port micro USB. 

Akcesorium jest wyposażone również w pełnowymiarowy port USB. Może on być wykorzystany w celach aktualizacyjnych albo też do backupu konfiguracji. Producent chwali się także wydajnymi podzespołami i trwałą konstrukcją. Więcej szczegółów na temat OC200 (w tym specyfikację) możecie znaleźć na oficjalnej stronie produktu.

Źródło: TP-Link

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login