Gry

Twórcy Medal of Honor faworyzują PS3

Już za kilka miesięcy na rynku ukaże się najnowsza odsłona słynnej serii pierwszoosobowych strzelanek, zatytułowana "Medal of Honor". Jej twórcy poinformowali, że gra tworzona jest przede wszystkim na konsolę Sony.

W wywiadzie przeprowadzonym przez serwis o grach komputerowych CVG, Richard Farrelly, dyrektor kreatywny firmy Electronic Arts Los Angeles, odpowiedzialnej za najnowszą odsłonę serii "Medal of Honor", poinformował, że najnowsza produkcja tworzona jest głównie z myślą o konsoli PlayStation 3. Co więc z pozostałymi platformami, na jakie gra została zapowiedziana, którymi są komputery osobiste oraz konsole Xbox 360? Otóż Farrelly zastrzega, że pomimo faktu, iż wiodącą platformą jest PlayStation 3, to niezależnie od urządzenia, na jakim będą grali użytkownicy, otrzymają produkt na wysokim poziomie, który powinien ich usatysfakcjonować.
 

  

 

Oficjalna, światowa premiera gry pt. "Medal of Honor" zapowiedziana jest na okolice sierpnia bieżącego roku. Poza wspomnianymi platformami - komputery PC, Xbox 360, PS3, produkcja ukazać ma się także na urządzenia mobilne. Głównymi zaletami najnowszej części znanej już serii mają być realistyczna grafika oraz duża "frajda" z rozgrywki. Tytuł przeznaczony jest dla osób, które ukończyły szesnasty rok życia.

 

 

Źródło: VG247.com

Komentarze

29
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Nie no PS3 i MoH ? Nie brzmi to dobrze :/
    • avatar
      mariano84
      0
      Czyli juz wiadomo, że bedzie to głupia konsolowa strzelanka. Konsole zabijają fpp.
      • avatar
        Obiektor
        0
        Norma, pierwsze medale były na szaraka. Ah jak miło wspominam granie we dwóch w medala to były czasy:)
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Chodzi o to że najpierw robią ją na PS3. Latwiej im chyba zrobić najpierw na ps3 i przenieść na kloca niż na odwrót. Tak gdzieś czytałem
          • avatar
            jonny2003
            0
            To logiczne. Programowanie na X360 jest dużo łatwiejsze. Dodatkowo bardzo proste są porty na PC i to w obie strony bo oba sprzęty działają w oparciu o Dx i oba mają narzędzia MS do developingu. Gry tworzone na PS3 i X360 w tym samym czasie i tak samo długo prawie zawsze lepiej wyglądały na X360, dlatego że programowanie na X360 jest łatwiejsze.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              i bardzo dobrze w koncu zaczeli robic jakas gre pod mocniejsza konsole a nie jak zawsze pod x360 i potem port na ps3, pc. o ile na pc jeszcze chodzi wszystko ok bo podobna arhitektura o tyle na ps3 sa problemy i pozniej xboty gadaja glupoty ze ps3 slabe.
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                niech sobie faworyzują i tak to będzie casual typu codmw2 lub bbc2 więc nic nowego szkoda że nie robią gier typu arma 2 tylko że lepiej dopracowanych
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  ehh i tak na PC będzie to lepiej wyglądało :)
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    @saddam - do góry sikasz
                    Kolejny tak zwany ekspert dla którego wyznacznikiem poziomu grafiki jest rozdzielczość. Naprawde zaje. róznica czy masz rozdziałke 720p czy 1080p skoro shit typu Crysis nie ma nawet połowy efektów i poly takiego Killzone 2. Na ale jesteś zatwardziałym PCtowcem, który w życiu na oczy programu 3d nawet nie widział więc z kim tu gadać.
                    • avatar
                      mariano84
                      0
                      Pecetowiec? Koleś mam w domu wiecej konsol niż ty kredek w piórniku. Pamiętam pierwszego medala na szaraka, później bodajrze był moh underground. Kiedyś to były inne czasy, kiedy to od gier nie wymagało sie za wiele, ale jeżeli nowy medal ma być pokroku mf2 to dziękuje bardzo.
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        A ja jeszcze dodam od siebie takiego Uncharted2 tam dopiero obraz jest ta głębia kolorów każda postać w grze składa się z 80 000 polygonów.
                        To użycie ponad miliona (dokładnie 1,2 miliona) trójkątów w każdej ramce podczas animacji.
                        Nie wspomnę już takiego God of War3 no tam to się dzieje PC-towcy niech mówią co chcą na razie nic ładniejszego nie widziałem na PC.
                        Tyle jeśli chodzi o grafikę.
                        Killzone2 też pokazał swoje w trzeciej części będzie na pewno jeszcze lepiej dorzucą więcej efektów bo PS3 jeszcze stać na to.
                        • avatar
                          bates911
                          0
                          widzę ze znowu się zapowiada totalna nawalanka pokroju CoDMW2
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            @mariano84 - piórnika i kredek to chyba używasz ty, jestem kilka lat starszy od ciebie gówniarzu