• benchmark.pl
  • Gry
  • Wiedźmin 3: Dziki Gon raczej bez wersji dedykowanej PS4 Pro
Gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon raczej bez wersji dedykowanej PS4 Pro

przeczytasz w 1 min.

CD Projekt RED chce poświęcić się już kolejnym projektom.

CD Projekt RED dotrzymało chyba wszystkich obietnic składanych w związku grą Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jej rozwój dobiegł jednak już końca i wszystko wskazuje na to, że nie zmieni tego nawet niedawna premiera konsoli PS4 Pro.

Jej moce obliczeniowe będą względem PS4 sporo wyższe, na czym skorzystać mają nie tylko nadchodzące gry. Niektórzy z producentów przygotować chcą odpowiednie aktualizacje, dzięki czemu wyładnieją także znane nam już tytuły. Wiedźmin 3: Dziki Gon raczej się w tym gronie jednak nie znajdzie.

Do studia CD Projekt RED szybko wystosowane zostały pytania w tej sprawie. Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać, mimo tego jest ona dość konkretna.

„Dziękujemy za Wasze opinie i pytania, ale nie mamy planów wydania Wiedźmin 3: Dziki Gon w wersji dedykowanej PS4 Pro. Nasz zespół jest obecnie skupiony na innych projektach - GWENT: The Witcher Card Game oraz Cyberpunk 2077. Chcemy to właśnie im poświecić całą uwagę.”

CD Projekt RED z pewnością przyłożyłoby się do kolejnego zadania związanego z Wiedźminem, ale być może decyzja o poświeceniu się innym już projektom jest słuszniejsza. Jak sądzicie?

Źródło: wccftech

Komentarze

61
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    12
    Wystarczyłoby odblokować fps z 30 a zablokować na 60 przy trybie FHD. Niewykonalne?
    • avatar
      oxygen3
      8
      Zdecydowanie powinni poswiecic sie innym projektom.
      • avatar
        Konto usunięte
        3
        Ale nie na detalach w wersji na ps4. Czyli mieszance średnio-wysokich.
        • avatar
          chrisplbw
          2
          Lenie !?! Wskaż mi choć jedno studio, które zrobiło tyle co oni, z taką dbałością o klienta i o własny produkt, w dodatku na różnych platformach. 16 dlc, 2duze dodatki zawartością detronizujace nie jedna produkcję AAA i zapewniaja dalsze wsparcie.
          • avatar
            chrisplbw
            0
            Stary gadżet "zjadł" mi takiego pięknego posta, no trudno.
            "Z tymi 16 dlc to tak ostrożnie, bo zaraz zacznę zastanawiać się co to jest DLC skoro mówisz ze W3 miał ich 16" to napisałeś.
            Hmm.. nie ma tu nic o żadnym "jaraniu się", tym bardziej że nic takiego nie miało miejsca, tylko stwierdzenie odpowiedz na zarzut, że cdp to lenie. Za tak czarno na białym widac "że zaczniesz się zastanawiać CO TO JEST DLC".
            Wnioski: naucz się pisać jasno i przejrzyście o co Ci chodzi, albo nie pisz wcale, bo nikt nie będzie się domyślał o co Ci chodzi, przyda się popracować nad składnia.
            W dalszym ciągu piszesz byle napisać, a potem dorabiasz do tego teorię i w dodatku wychodzi na to, że sam nie wiesz co piszesz i o co Ci chodzi, cyt. "Raczej napisalem.."
            Jest DLC bez wzgledu na ogólna definicje, zawartość, wielkość czy odpłatność. Temat o W3 a Ty o Skyrimie, równie dobrze przyczep się Dragon's Age z Przebudzeniem, Pieśnią czy Golemem, lub Batman Orgins i Cold Cold Heart. Określenie dodatek z ang. Add-on może byłoby bardziej adekwatne, ale się nie przyjęło.
            • avatar
              chrisplbw
              -1
              Jeśli dla Ciebie alternatywne stroje postaci, dodatkowe zbroje czy zadania to nie DLC, to proponuję:
              1. Przeczytać definicje DLC
              2. Podać własną być może lepszą oczywiście jak się już nad nią zastanowisz
              Biorąc pod uwagę, że SzK i KiW również były tylko do pobrania, to faktycznie W3 miał 18, a nie 16 DLC :)
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                bardzo dobrze że redzi nie zrobią tu NIC. z tymi konsolami gra nie warta świeczki. przed premierą konsol obydwie firmy naściemniały jakie to one będą niesamowicie wydajne, a potem był ......... downgrade na czym się da.