Gry na konsole

Wiedźmin 3: Dziki Gon znacznie poprawiony również na konsolach

przeczytasz w 2 min.

Zapewne pojawią się głosy, że w stosunku do PC opóźnienie jest spore. Stwierdzenie to będzie jednak nieco mylące...

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra

Trudno doszukać się w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon wielu słabych punktów, ale drobnych błędów nieco się pojawiło. W tym miejscu należą się jednak producentowi słowa pochwały. Nie za obecność małych niedoróbek rzecz jasna, ale za fakt, że stara się on szybko je eliminować.

Najdobitniej przekonują się o tym właściciele wersji PC, którzy otrzymali ostatnio patch 1.04. Gracze bawiący się na konsolach też nie poszli jednak w zapomnienie. Nieco wcześniej na PlayStation 4, a teraz także na Xbox One zawitała łatka 1.03.

Zapewne pojawią się głosy, że w stosunku do PC opóźnienie jest spore. Stwierdzenie to będzie jednak nieco mylące, ponieważ producent dodał tutaj kilka poprawek, które pojawiły się w łatce 1.04 z PC. Można się zatem domyślać, iż mowa o aktualizacjach bardzo obszernych i tak też jest.

Nie ma chyba potrzeby rozdrabniać się nad poszczególnymi elementami. Pełną listę zmian dla każdej z platform umieszczamy poniżej. Zauważyliście je podczas rozgrywki?

Zmiany w wersji PlayStation 4:

  • naprawiono błąd umożliwiający wystrzeliwanie bełtów w kierunku przyjaźnie nastawionych postaci
  • wytrzymałość będzie się regenerować prawidłowo w trakcie biegu
  • wyeliminowano błąd mogący powodować spontaniczne podpalanie się chmur gazowych
  • zmniejszono czas oczekiwania na pojawianie się (“spawnowanie”) określonych grup postaci
  • po zabiciu wrogów w pobliżu wody, krew będzie prawidłowo wyświetlać się na jej tafli
  • poprawiono efekt wizualny w zadaniu “Po omacku”
  • ulepszono zachowanie się roślinności podczas scen
  • zredukowano efekt nagle pojawiających się cieni rzucanych przez roślinność
  • miecz “Melltith” jest z powrotem widoczny
  • naprawiono kilka niewielkich błędów graficznych w gwincie
  • uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry
  • poprawiono wydajność, przede wszystkim podczas scen filmowych i w trakcie rozgrywki
  • wprowadzono serię mniejszych usprawnień efektów specjalnych
  • usunięto błąd mogący w niektórych okolicznościach powodować niekończący się ekran ładowania podczas zadania “Po omacku”
  • naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych
  • poprawiono stabilność gry i interfejsu, szczególnie podczas gry w gwinta
  • ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy
  • poprawiono błąd dziennika czasem występujący w zadaniu “Fałszywe papiery”
  • powiększono rozmiar okna z łupem

Zmiany w wersji Xbox One:

  • naprawiono błąd umożliwiający wystrzeliwanie bełtów w kierunku przyjaźnie nastawionych postaci
  • wytrzymałość będzie się regenerować prawidłowo w trakcie biegu
  • wyeliminowano błąd mogący powodować spontaniczne podpalanie się chmur gazowych
  • zmniejszono czas oczekiwania na pojawianie się (“spawnowanie”) określonych grup postaci
  • po zabiciu wrogów w pobliżu wody, krew będzie prawidłowo wyświetlać się na jej tafli
  • poprawiono efekt wizualny w zadaniu “Po omacku”
  • Ulepszono zachowanie się roślinności podczas scen
  • zredukowano efekt nagle pojawiających się cieni rzucanych przez roślinność
  • wprowadzono serię poprawek do renderowania wody
  • miecz “Melltith” jest z powrotem widoczny
  • naprawiono kilka niewielkich błędów graficznych w Gwincie
  • uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry
  • poprawiono wydajność, przede wszystkim podczas scen filmowych i w trakcie rozgrywki
  • zablokowano liczbę klatek na 30 na sekundę
  • wyeliminowano usterkę powodującą błędy z automatycznym zapisem podczas długich sesji z grą
  • wprowadzono serię mniejszych usprawnień efektów specjalnych
  • usunięto błąd mogący w niektórych okolicznościach powodować niekończący się ekran ładowania podczas zadania “Po omacku”
  • naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych
  • poprawiono stabilność gry i interfejsu, szczególnie podczas gry w gwinta
  • ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy
  • poprawiono błąd dziennika czasem występujący w zadaniu “Fałszywe papiery”
  • powiększono rozmiar okna z łupem
  • podpowiedzi dotyczące sterowania są teraz prawidłowo wyświetlane w menu głównym i menu pauzy w japońskiej wersji językowej

Źródło: forums.cdprojektred

Komentarze

34
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Detrioux
    20
    Eh a ja nadal czekam na poprawki dotyczące PC:
    1. Dalej runy są zbugowane i dają 0 dmg.
    2. Płotka głupieje, przywoływac ją trzeba nawet kilka razy.
    3. Poprawdzie sterowanie PŁYWANIA! jest koszmarem.
    4. Błędy kosmetyczne np. Palące się dłonie Triss.
    5. Podczas korzystania z miejsc mocy trzeba użyć go 2x.
    6. Mogliby dodać jakieś ułatwienie lub skróty do jedzenia itp.
    7. Kowal (ten od broni) jaki kolwiek człek buguje się i nie ma z nim interakcji. trzeba przeczekać lub oddalić się od niego.
    8. Diabeł tkrwi w szczegółach poprawił bym tekstury liści i innych pierdołek.
    9. Czasami geralt wchodząc na płotke musi zrobić 2x 360 żeby na nią wsiąść.

    Czekam na 1.5 dla PC :)
    • avatar
      Konto usunięte
      4
      A ja sobie czekam na GOTY edycje , ah i może dx12 patch wyjdzie przez ten czas jak boźia będzie miłosierna
      • avatar
        kamil112234
        3
        zdać sesję, poczekać aż naprawą tych parę buków oraz cena spadnie i wtedy kupować ;D
        • avatar
          decorator12
          0
          DX 12 nie da wiedźminowi wiele, ta gra ciśnie GPU, a nie CPU jak Project Cars. DX 12 odciąża CPU przecież...
          • avatar
            prime27pl
            0
            Tak poprawiono wydajność na ps4 że gra często przycina , często doczytuje tekstury i ogólnie są babole .Podziękował i czekam na łatke 1.04.
            • avatar
              Norghul
              -1
              Wiecie coś o problemie z otrzymywaniem doświadczenia po questach głównych i pobocznych? Po zakończeniu zadania Geralt nie otrzymuje doświadczenia. Dyskusja toczy się na oficjalnym forum. Podobno patch na PC będzie w poniedziałek, a na konsole dzień-dwa później.

              Tutaj Link:
              http://tiny.pl/gqrvb
              • avatar
                gieteiks
                -1
                Na konpach aktu 1.04 daje duzo dobrego. Kiedy nvidia wyda fixa na 352.xx bo obecnie sterowniki obnizaja wydajnosc keplerow o jakies 40%
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -1
                  u mnie po tym patch dopiero zaczęło krzaczyć i ginąć tekstury itp. a czcionka dalej jest mikroskopijna i trzeba siedzieć metr od tv. Gra fajna, nie tak jak bloodborne, ale też można pograć.
                  • avatar
                    ICE1979
                    -1
                    Lipa jest z sterowaniem podczas chodzenia czy plywania - jest ono malo prcyzyjne. No i balagan w zadaniach jest straszny,kartka zajmuje sporo miejsca- jak by nie mogly byc osobno. Minimapa powinna byc poprawiona i dzialac tak jak ta z carbonite czy innego addonu wowa
                    • avatar
                      Kobrar
                      -2
                      -naprawiono błąd umożliwiający wystrzeliwanie bełtów w kierunku przyjaźnie nastawionych postaci

                      To NIE JEST błąd!!