Gry Xbox 360

Premiera World of Tanks na Xbox 360 już w przyszłym tygodniu

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
10 komentarzy Dyskutuj z nami

Witajcie, Xboksowcy, wśród wirtualnych czołgistów.

World of Tanks Xbox 360

Gra World of Tanks pojawiła się na rynku w 2010 roku, a rok później odbyła się jej polska premiera. Platformą docelową były, rzecz jasna, komputery osobiste. Już za kilka dni sytuacja ta ulegnie zmianie. Na 12 lutego 2014 roku zapowiedziano bowiem ukazanie się gry World of Tanks w wersji przeznaczonej na konsolę Xbox 360.

World of Tanks: Xbox 360 Edition to stworzona od podstaw przez studio Wargaming West gra, która umożliwić ma toczenie znanych z komputerów osobistych pojedynków czołgów w modelu Free-to-Play graczom skupionym w usłudze Xbox Live. Tytuł dostępny będzie w wersji cyfrowej – abonenci Xbox Live Gold otrzymają możliwość gry za darmo, natomiast posiadacze subskrypcji Silver – 7-dniową wersję testową.

Twórcy zapowiadają, że sterowania w Xbox 360 Edition będzie przystosowane do specyfikacji konsoli, a nowy interfejs użytkownika – dopasowany do większych ekranów telewizorów. Nie zabraknąć ma także kilku innych ulepszeń, mających wykorzystać cały potencjał drzemiący w platformie.

W dniu premiery gra World of Tanks: Xbox 360 Edition odda w ręce użytkowników ponad 100 maszyn – z trzech krajów: Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Wielkiej Brytanii. Producenci zapowiadają jednak rozrastanie się asortymentu.

Źródło: Wargaming

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    specjalized
    czyli n kompie za darmo a na x360 płatne ?
  • avatar
    Shiefo
    "Nie zabraknąć ma także kilku innych ulepszeń, mających wykorzystać cały potencjał drzemiący w platformie."
    Uwielbiam gdy redaktor bezkrytycznie cytuje cały ten marketingowy bełkot. Czy autor artykułu może mi podać jakie to zalety technologiczne ma X360 dziś w stosunku do PC ? Prawda jest taka, że chłopaki mają przy konwersji dwa problemy:
    1. Co by tu przyciąć w porównaniu do wersji PC by nie wyglądała gra źle, a klocek to uciągnął (niestety ale firma ma mało wydajny silnik gry)
    2. Jak uprościć model sterowania (w szczególności celowanie) by nie przypominało to strzelania do kaczek na strzelnicy z jednej strony, a z drugiej nie było tylko dla zawodowych graczy.